abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:51:02 #76
386633 Adnap
I love Life !
pi_136065167
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Volgens mij gingen er hier een paar users over de schreef na een edit en een note van 1 user. Dat noem ik overtrokken.
Dit soort opmerkingen maken dat ik snel weer de kou in ga :W
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:51:07 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_136065175
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ja snap ik :)
Het is iig niet mijn intentie om hier te modden. Ik kom gewoon als mezelf hier :)
Damagookheulnie!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_136065177
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Oh god, echt :')

Ik ben er weg van. Ik ga hier echt niet weeeer opnieuw beginnen.

:W
_O_
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:51:23 #79
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_136065191
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:45 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Is de operatie meegevallen?
Jep. Ik heb nu een pet op om het verband te beschermen ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_136065267
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O_
BEN JE NU BLIJ DAT IK GA :(

Of is het mijn reactie op die achterlijke attitude die heerst bij sommige mods?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:52:29 #81
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_136065278
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Damagookheulnie!
Niet? :o

:P
I`m not weird. I`m limited edition.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 januari 2014 @ 19:52:36 #82
163650 Greys
pi_136065285
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:44 schreef Bart het volgende:

[..]

tja, wat zal ik zeggen
Bans worden niet besproken op het forum of zo
Dit heeft toch geen hol met een ban te maken :D
Ik heb toch geen ban? Al die anderen hebben toch geen ban?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_136065295
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat eerste is niet gek. Dat laatste heeft misschien z'n reden.
Mja als je aan alle kanten hoort dat beide mods (waarvan er 1 volgens mij pas onlangs leerde van het bestaan van deze sc) heel actief meelezen en heel heel goed modden is het wel apart dat ze er dan nu niet meer te zien zijn :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_136065333
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit heeft toch geen hol met een ban te maken :D
Ik heb toch geen ban? Al die anderen hebben toch geen ban?
nou ja duidelijk ook dit toch _O- :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_136065364
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit heeft toch geen hol met een ban te maken :D
Ik heb toch geen ban? Al die anderen hebben toch geen ban?
Ik heb zo'n vermoeden dat er binnenkort weer koppen gaan rollen _O-
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:54:08 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136065402
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:42 schreef Greys het volgende:
Maar niemand van de crew die er iets over wil zeggen dat dat toch allemaal wel heel erg overtrokken is? :) Als jullie er tóch zijn... Of val je dan je medecrew af?
Geen idee óf je mij bedoelt, want ik kwam hier nooit, maar ach, nu ik toch om een hoekje gluur en deze vraag zie trek ik die schoen toch maar aan, ja, ik heb je van FB afgegooid. Waarom? Niet óm de rel of dóór de rel, daarvoor ben ik er veel te weinig bij betrokken, maar ik heb wel dingen gezien waar ik mijn wenkbrauw bij op trok. En aangezien wij over en weer toch al niet op elkaar reageerden op FB dacht ik dat er van wederzijdse kanten weinig gemist zou worden als ik op die knop zou klikken. Sterker nog, ik ga er eigenlijk nog steeds een beetje vanuit dat je niet eens meer wist dat we gelinked waren daar en dat je het dus ook niet door had dat dat niet meer zo is. :@ :')
Het aantal FOKkers dat ik op FB heb was al drastisch teruggebracht en stonden ook nog, op 1 of 2 uitzonderingen na, op de unfollow stand. Ik heb meteen die ochtend nog eens kritisch door mijn lijstje gekeken en er nog wat andere mensen (ook irl mensen) waar ik ook nauwelijks over en weer nog contact mee heb eraf gehaald.

Dus ja, ik ben er iig eentje van, niet om de rel, maar het was wel aanleiding zeg maar.
Geen idee eig waarom ik dit post, maar aan de andere kant, waarom ook niet...

Wedden dat je het idd niet wist en in de gaten had en dat ik nu een slapende hond wakker maak... :@
***
pi_136065418
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Management les 1, val nooit je collega manager af ten opzichte van de medewerkers. Vecht het samen binnenskamers uit.

Die pas ik eigenlijk altijd toe :)
In dit geval lees ik zo nu en dat wat SC maar niet voldoende om er heel veel over te roepen behalve dat ik Oognip inderdaad regelmatig wat hatelijkheden zag neerzetten.

Plus wat Bart zegt en dat ik ook daar weinig vanaf weet inhoudelijk ook.
Dit vind ik een aardig principe , het probleem is dat managers van andere afdelingen hier binnenvallen en ons toespreken maar onze eigen managers ons niet te woord willen staan, hoe zou jij dat oplossen dan zonder dat het personeel gaat steigeren .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:54:37 #88
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_136065428
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef tombolafan het volgende:
Pfff ja nou eens met greys :Y
En nu gaan miepen met 'bans worden niet besproken' en 'er werd overtrokken gereageerd op een note/ban' vind ik ook héél zwak.

De vraag is namelijk of het niet erg overtrokken is dat diverse crewleden (die niet eens meededen in de rel) en masse zo ongeveer alle ffsc-ers van Facebook gelazerd hebben :')
_O- Zelfs mensen van buiten deze SC gooien ze er af :D
Ik moet er gewoon om lachen en als ik het Greys niet had zien schrijven was het me niet eens opgevallen _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:54:54 #89
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_136065447
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit heeft toch geen hol met een ban te maken :D
Ik heb toch geen ban? Al die anderen hebben toch geen ban?
Ik wil wel even zeggen dat ik een ban heb, al is dat misschien niet zo geloofwaardig wanneer ik het zelf zeg. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 januari 2014 @ 19:54:59 #90
163650 Greys
pi_136065452
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Volgens mij gingen er hier een paar users over de schreef na een edit en een note van 1 user. Dat noem ik overtrokken.
En dan moeten vervolgens ALLE mensen uit die SC, ook degenen die heel normaal deden, van FB en weet ik veel wat geflikkerd, óók door crewleden met wie je nooit 1 woord mot hebt gehad? :D

Er zijn hier zat mensen die geen ene zak met die rel te maken hadden...

Maar je toont met deze reactie weer aan, door het vingertje wijzen 'jullie begonnen', dat je er niets van snapt, sorry :) Geen enkele schuld bij de crew, allemaal bij ons. Ook degenen die er niets mee te maken hebben :D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_136065576
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:53 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat er binnenkort weer koppen gaan rollen _O-
_O-

Het zijn voornamelijk de mensen die hier niét/nauwelijks posten :D

En nou ja helemaal mensen die zich er niet in mengen maar wel lukraak wissen snap ik totaal niet :N en als je dan smoesjes gaat geven waaróm ze er allemaal af liggen dat is echt zwak _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_136065578
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ja snap ik :)
Het is iig niet mijn intentie om hier te modden. Ik kom gewoon als mezelf hier :)
Dakennie :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_136065602
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

_O- Zelfs mensen van buiten deze SC gooien ze er af :D
Ik moet er gewoon om lachen en als ik het Greys niet had zien schrijven was het me niet eens opgevallen _O-
Jij ook al _O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_136065606
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef indaha het volgende:

[..]

Dit vind ik een aardig principe , het probleem is dat managers van andere afdelingen hier binnenvallen en ons toespreken maar onze eigen managers ons niet te woord willen staan, hoe zou jij dat oplossen dan zonder dat het personeel gaat steigeren .
Zie mezelf eerlijk gezegd niet als manager van 1 afdeling.
Fok! is één geheel toch?

En mbt SC's moet bekennen ik kan ze niet bijbenen.
Heb zowel hier als in Slank meegepost maar dat lukt echt niet met een baan erbij.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:57:49 #95
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_136065639
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef indaha het volgende:

[..]

Jij ook al _O-
_O- Goed, ik ben er dan ook maar gewoon blij om ook, zulke mensen hoef ik echt niet op mijn FB :D :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_136065643
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

_O- Zelfs mensen van buiten deze SC gooien ze er af :D
Ik moet er gewoon om lachen en als ik het Greys niet had zien schrijven was het me niet eens opgevallen _O-
iedereen had ineens minstens 2 vrienden minder van hier _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:58:16 #97
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_136065669
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef tombolafan het volgende:
Pfff ja nou eens met greys :Y
En nu gaan miepen met 'bans worden niet besproken' en 'er werd overtrokken gereageerd op een note/ban' vind ik ook héél zwak.

De vraag is namelijk of het niet erg overtrokken is dat diverse crewleden (die niet eens meededen in de rel) en masse zo ongeveer alle ffsc-ers van Facebook gelazerd hebben :')
Die personen leefden misschien wel heel erg mee. Je hoeft niet te reageren om mee te lezen of je betrokken te voelen bij bepaalde mensen/onderwerpen/handelingen. De mensen die anderen van fb hebben gegooid hadden daar voor hun gevoel een goede reden voor, anders zouden ze het niet gedaan hebben. Lijkt mij.

Wel/niet meedoen aan een rel vind ik ook zo'n raar iets. Mensen die tijden niet gepost hebben hier komen opeens uitgebreid hun mening verkondigen. Dat mag allemaal, maar als je dat niet doet mag je niet iemand van Facebook gooien? Omdat je niet gereld hebt?

Wat ik overigens zelf dan weer triest vind is als mensen gaan checken wie wie van Facebook heeft gegooid, en hun er vervolgens ook nog op aan gaan spreken en hun ter verantwoording gaan roepen. Het is ieders goed recht om iemand te ontvrienden. Waar maak je je druk om denk ik dan. Trek in stilte je conclusies maar ga niet lopen janken als iemand je ontvriend heeft.

Maar da's mijn mening.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_136065670
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef indaha het volgende:

[..]

Dit vind ik een aardig principe , het probleem is dat managers van andere afdelingen hier binnenvallen en ons toespreken maar onze eigen managers ons niet te woord willen staan, hoe zou jij dat oplossen dan zonder dat het personeel gaat steigeren .
_O_
pi_136065680
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef indaha het volgende:

[..]

Jij ook al _O-
:D Das echt belachelijk _O-
And so the lion fell in love with the lamb
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 januari 2014 @ 19:58:25 #100
163650 Greys
pi_136065683
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Geen idee óf je mij bedoelt, want ik kwam hier nooit, maar ach, nu ik toch om een hoekje gluur en deze vraag zie trek ik die schoen toch maar aan, ja, ik heb je van FB afgegooid. Waarom? Niet óm de rel of dóór de rel, daarvoor ben ik er veel te weinig bij betrokken, maar ik heb wel dingen gezien waar ik mijn wenkbrauw bij op trok. En aangezien wij over en weer toch al niet op elkaar reageerden op FB dacht ik dat er van wederzijdse kanten weinig gemist zou worden als ik op die knop zou klikken. Sterker nog, ik ga er eigenlijk nog steeds een beetje vanuit dat je niet eens meer wist dat we gelinked waren daar en dat je het dus ook niet door had dat dat niet meer zo is. :@ :')
Het aantal FOKkers dat ik op FB heb was al drastisch teruggebracht en stonden ook nog, op 1 of 2 uitzonderingen na, op de unfollow stand. Ik heb meteen die ochtend nog eens kritisch door mijn lijstje gekeken en er nog wat andere mensen (ook irl mensen) waar ik ook nauwelijks over en weer nog contact mee heb eraf gehaald.

Dus ja, ik ben er iig eentje van, niet om de rel, maar het was wel aanleiding zeg maar.
Geen idee eig waarom ik dit post, maar aan de andere kant, waarom ook niet...

Wedden dat je het idd niet wist en in de gaten had en dat ik nu een slapende hond wakker maak... :@
Ik wist het van jou :)

En ik vind het niet erg, maar geef dan alsjeblieft toe dat het wel ERG opvallend is dat binnen 24 uur er iets van 8-10 crewleden van mijn FB af zijn, ook mensen die er geen bal mee te maken hadden?

En óók bij mensen (dus geen crew, maar SC mensen) die echt echt écht geen onvertogen woord hebben gezegd en altijd poeslief waren hier, ook tegen Sara? Waarom worden die nu ineens ook overal afgeflikkerd? Daar snap ik echt geen bal van, sorry.

Snap je dat ik dan dingen denk als 'wie zijn er nu het kliekje'? :o

En wat ik ook echt heel apart vind is dat nu ik een kritische (maar volgens mij vrij net verwoorde post) heb geplaatst hierover, dat ineens weer uit ALLE hoeken en gaten blauw komt?
En dat we daarom gewoon nu een klote-SC hebben waar je constant bespied wordt?

No hard feelings verder naar jou toe, ik vind het juist wel dapper dat je gewoon de moeite neemt te reageren! :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')