En ik moet nog een nieuwe weegschaal en statief kopen, alleen gaat de actie in de webshop pas na zes uur in. Maar ik twijfel over de statief. De laatste keer dat ik een statief kocht werd hij (inclusief camera) een paar dagen later gestolen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanaf vanavond "MediaMarkt BTW weg ermee!" en ik heb nog een giftcard twv ¤ 175... Leuk moment om de giftcard te gebruiken...
Ik wil eigenlijk wel een eigen laptop (in plaats van de laptop van het werk)... Eens kijken of ik een leuke laptop kan vinden.
Jammer dat MM de webshop offline heeft gehaald terwijl ik aan het rondkijken was.
Dat je bij MM (effectief) 17% korting krijgt betekent inderdaad niet dat je per definitie goedkoper uit bent dan bij de concurrent of een webshop. Ik heb hier echter een giftcard van ¤ 175 waardoor het hoe dan ook verleidelijk is om bij de MM wat te kopen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ik moet nog een nieuwe weegschaal en statief kopen, alleen gaat de actie in de webshop pas na zes uur in. Maar ik twijfel over de statief. De laatste keer dat ik een statief kocht werd hij (inclusief camera) een paar dagen later gestolen.Dat is iets langer dan zes maanden geleden maar telkens als ik overweeg om een statief te kopen krijg ik nasty flashbacks en denk ik 'Mehh'.
![]()
Btw, soms naaien ze je wel echt met die actie. Ik weet dat ze het officieel niet mogen, maar bij de laatste actie was het zo dat de camera die ik wou hebben - met korting - ergens anders toch goedkoper was. Yane, pas op.
Prijs op website is lager dan wat je in de winkel moet betalen, iets om rekening mee te houden. Na aangeven hiervan in de winkel krijg je het wel mee voor de webshop prijs.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanaf vanavond "MediaMarkt BTW weg ermee!" en ik heb nog een giftcard twv ¤ 175... Leuk moment om de giftcard te gebruiken...
Ik wil eigenlijk wel een eigen laptop (in plaats van de laptop van het werk)... Eens kijken of ik een leuke laptop kan vinden.
Jammer dat MM de webshop offline heeft gehaald terwijl ik aan het rondkijken was.
waarom rtquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Dank je. Vanavond maar eens naar MM Utrecht gaan.
Ik denk dat ik de Microsoft Surface 2 Windows RT 8.1 Tablet ga halen. Ik gebruik de laptop thuis toch vooral voor tekstverwerking & webbrowsen.
Of zal ik toch maar een iPad of een Android tablet aanschaffen?
Zoals het een echte Apple-fan betaamt dien jij natuurlijk wel een iPad te kopen sylvesterrrquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Dank je. Vanavond maar eens naar MM Utrecht gaan.
Ik denk dat ik de Microsoft Surface 2 Windows RT 8.1 Tablet ga halen. Ik gebruik de laptop thuis toch vooral voor tekstverwerking & webbrowsen.
Of zal ik toch maar een iPad of een Android tablet aanschaffen?
De Asus Transformer Book T100 kende ik niet eens. Het weegt wel bijna een halve kg meer dan de Surface 2 hè? Daar waar de Surface 2 ARM-gebaseerd is, is de T100 x86 waardoor je alles zou kunnen draaien...quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom rt
ik aas op de asus transformer book t100, maar die hebben ze niet meer geloof ik
Ik ben niet rijk genoeg voor een iPad...quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:54 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zoals het een echte Apple-fan betaamt dien jij natuurlijk wel een iPad te kopen sylvesterrr
vergelijk je ze wel allebei zonder dock?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De Asus Transformer Book T100 kende ik niet eens. Het weegt wel bijna een halve kg meer dan de Surface 2 hè? Daar waar de Surface 2 ARM-gebaseerd is, is de T100 x86 waardoor je alles zou kunnen draaien...
Dilemma.
Ik ben net bij MM Utrecht geweest. De T100 ziet er goed uit! De dock maakt 'm idd wat zwaarder.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
vergelijk je ze wel allebei zonder dock?
rt is poep
Mooie vind ik dat je de dock ('cover') bij de Surface erbij moet kopen en bij de T100 erbij krijgt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben net bij MM Utrecht geweest. De T100 ziet er goed uit! De dock maakt 'm idd wat zwaarder.
Jammer dat ie niet op voorraad is.
neequote:Op woensdag 29 januari 2014 14:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan dat meisje in die rode jurk bij de MM Den Haag geen korting voor je ritselen Syl?
Vaag... Gisteren hard getrained?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:30 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn God ik eet en eet maar mijn maag blijft om meer vragen. Heb al een hele pot overnight oats, banaan, appel en twee plakken ontbijtkoek op, maar voel me nog steeds niet verzadigd. Oh en ik heb vandaag niks anders gedaan dan voor de PC zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |