Ik moest lachen, sorryquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:24 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hoezo dat rot smiley? Ik geef jou niets. Barst maar lekker uit samen met die holle bolle gijs TM van je.
Eens. Mijn reactie was op beide. De arrogante macho's die denken dat ze zomaar vier vrouwen kunnen huwen en de pimp kunnen uithangen, en de hysterische vrouwen die doen alsof een man met meerdere vrouwen iets van een andere wereld is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, hoor, maar tegenwoordig is het meer de ruimte bieden aan de lusten van de man (als die de money heeft), heb ik het idee. En dat is wat mij daaraan stoort.
en de onderstaande zin ook volgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je moslim dan? Je zei net lacherig 'alsof iedereen de weg van de Profeet volgt', dus ik vroeg het me af.
Nou bort, Veel succes met 4 andere vrouwen die je man gaan delen..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eens. Mijn reactie was op beide. De arrogante macho's die denken dat ze zomaar vier vrouwen kunnen huwen en de pimp kunnen uithangen, en de hysterische vrouwen die doen alsof een man met meerdere vrouwen iets van een andere wereld is.
Welke onderstaande zin?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:25 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
en de onderstaande zin ook volgen.
Schatje ik ben niet helemaal weg, zei ik toggg. Kom af en toe nog gewoon langs om jou een smakkerd te geven.quote:
Ik praat helemaal niet makkelijk. Waar zie jij mij makkelijk praten? Ik zeg toch heel duidelijk dat polygamie niet is weggelegd voor de meesten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nou bort, Veel succes met 4 andere vrouwen die je man gaan delen..
Jij weet dat het jezelf niet overkomt vandaar dat je zo makkelijk kunt praten.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:24 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hoezo dat rot smiley? Ik geef jou niets. Barst maar lekker uit samen met die holle bolle gijs TM van je.
Mannen ook hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
Van die vrouwen die doen alsof het normaal is voor mannen om meerdere vrouwen te hebben
fatwa101quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
Als je toch de weg van de profeet volgt, waarom rijdt men niet op een kameel?
Wonen in een kufr land is ook niet toegestaan. Omdat het geen islamitische land is.
gewoon een wilde gok.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoeveel ik weeg dan?
Wat heeft rijden op een kameel met levensbeschouwing en theologie te maken? Het is slechts de wijze van vervoer uit die tijd. Als de Profeet (vzmh) in onze tijd had geleefd, dan had hij ook gebruikgemaakt van de huidige stand van technologie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
Als je toch de weg van de profeet volgt, waarom rijdt men niet op een kameel?
Wonen in een kufr land is ook niet toegestaan. Omdat het geen islamitische land is.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat heeft rijden op een kameel met levensbeschouwing en theologie te maken? Het is de wijze van vervoer uit die tijd. Als de Profeet (vzmh) in onze tijd had geleefd, dan had hij ook gebruikgemaakt van de huidige stand van technologie.
Je tweede uitspraak klopt overigens niet. Moslims mogen gewoon in een niet-moslimland wonen zolang ze niet vervolgd worden voor het praktiseren van hun geloof.
lobiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
Schatje ik ben niet helemaal weg, zei ik toggg. Kom af en toe nog gewoon langs om jou een smakkerd te geven.
Wat zijn de hoofdpunten die besproken worden?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef Arcadia het volgende:
Was dit aan het bekijken trouwens. Misschien interessant voor Borte/TM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |