Dit is niet de eerste keer hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:16 schreef WammesWaggel het volgende:
'Media Markt naait klanten met BTW-actie'
Die baas wordt wel even tegen de grond geslagenquote:
Anorexia of luiheid?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:38 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb altijd honger, maar nooit zin om iets te eten.
Is dat die 50 euro voor diyanet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Tzz, wat is dit? Binnen twee dagen schrijven ze van mijn rekening collegegeld, telefoonabonnement, sportabonnemnt en de jaarlijkse bijdrage aan de Islamitische Stichting Nederland af. Moet ik weer op mijn loon wachten om de baardtrimmer aan te kunnen schaffen die ik al zo lang van plan was te kopen.
Weet het niet.quote:
Ja, die van 54 euro.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is dat die 50 euro voor diyanet?
[..]
Weet het niet.
Het is pas erg als je daar achter komt als je aan de kassa staat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Tzz, wat is dit? Binnen twee dagen schrijven ze van mijn rekening collegegeld, telefoonabonnement, sportabonnemnt en de jaarlijkse bijdrage aan de Islamitische Stichting Nederland af. Moet ik weer op mijn loon wachten om de baardtrimmer aan te kunnen schaffen die ik al zo lang van plan was te kopen.
Lijkt me inderdaad zuur, teruglopen en weer in de rek zetten. ''Uh, ik kom een andere keer terug.'' En dan die minachtende blikken (die 'paupurrr' schreeuwen) van die rijke tatta's die je volgen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het is pas erg als je daar achter komt als je aan de kassa staat.
Astagfirallah.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Arcadia het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=233280886845025
Oh my, lach me echt dood vanaf 1:30
Gewoon aan de kassa zeggen:"Oh, vast weer een probleem met de bank en ik ben mijn platinum visa vergeten, ik kom zo terug om het te halen, ik kan hier weer terug zijn over 5 minuten op topsnelheid met mijn ferrari, mijn landhuis is niet zo ver."quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad zuur, teruglopen en weer in de rek zetten. ''Uh, ik kom een andere keer terug.'' En dan die minachtende blikken van die Tatta's die je volgen.
Ja had ik ook. Kreeg harclik van mn annequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha... Als ik er een drol om zou geven, zou ik dat misschien doen. Maar ik heb me gelukkig nooit in die situatie bevonden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gewoon aan de kassa zeggen:"Oh, vast weer een probleem met de bank en ik ben mijn platinum visa vergeten, ik kom zo terug om het te halen, ik kan hier weer terug zijn over 5 minuten op topsnelheid met mijn ferrari, mijn landhuis is niet zo ver."
En dan verhuis je naar een andere stad
Acayip guzel vallah, gaat hij ook nog lekker poppen en lockenquote:
De leider van de sekte blijkt nog een (Cypriotische) Turk te zijn ook.quote:
Ziet er eng uitquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De leider van de sekte blijkt nog een (Cypriotische) Turk te zijn ook.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nazim_Al-Haqqani
Consoles uitgezonderd helaas.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Che_ het volgende:
Hebben ze nog PS4 bij MM? Wel goeie deal zonder BTW
Kknepquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef Arcadia het volgende:
Heb in april een ontbijt gehad met enkele Naqshbandi geleerden in Turkije, na het eten hadden we een dua van letterlijk 50 minuten!
[..]
Consoles uitgezonderd helaas.
Hahahahahahahah!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef Arcadia het volgende:
Heb in april een ontbijt gehad met enkele Naqshbandi geleerden in Turkije, na het eten hadden we een dua van letterlijk 50 minuten!
Nee, laten we sjirk plegen en het vooral raar vinden dat iemand de profeet (saw) volgt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:55 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mensen die met kanker schelden, hoe zielig ben je dan wel niet en vervolgens, Astagfirullah zulke woordjes gebruiken..
Moge Allah zulke mensen op t rechte pad zetten. Ameen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |