Een full options bus. Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef joppie_saus het volgende:
Onze Opel Vivaro is wegDoei hernia's, doei schakelen in een bak stront, doei armsteunloze stoelen, doei cruise control loos ding. Nu weer drie nieuwe Trafics terug. Full options uiteraard, alleen leder ontbreekt.
Adaptive cruise control met kleeffunctie, automatisch groot licht na 5 seconden kleven, automatische herkenning van situaties waarbij claxoneren nodig is inclusief automatische claxon, een automaat die pas schakelt boven de 4000 touren, ga zo maar doorquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:37 schreef Babananana het volgende:
[..]
Een full options bus. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Clima e.d. inderdaad, maar ook stoelverwarming bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Babananana het volgende:
Ik kan het me gewoon niet voorstellen, een bus met dimmende binnenspiegel, automatische ruitenwissers, adaptieve cruise control, sunroof, dat soort dingen.
Clima, navi, en gewone cc kom ik wel tegen, maar ik bedoel de echte luxe opties
Dat zou voor mij echt een uitkomst zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:42 schreef Viezze het volgende:
[..]
Adaptive cruise control met kleeffunctie, automatisch groot licht na 5 seconden kleven, automatische herkenning van situaties waarbij claxoneren nodig is inclusief automatische claxon, een automaat die pas schakelt boven de 4000 touren, ga zo maar door
Ik belde 30 seconden nadat hij op facebook kwam, toen was 'ie al vergevenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:27 schreef Kiprollade het volgende:
SMS'je voor Venlo, naar huis, en morgenochtend Rotterdam. Lijkt me wel lachen, denk alleen dat ik daardoor het evt. werk voor morgen moet afslaan. :l
Dilemmaaaaaa
Haha, onze collega's zijn gewoon naaiers, stuk voor stukquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:27 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik belde 30 seconden nadat hij op facebook kwam, toen was 'ie al vergeven
Ik moet straks ook 2-3 uur terug naar Eindhoven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Haha, onze collega's zijn gewoon naaiers, stuk voor stuk
Edit: Heb ook niet zo'n zin eigenlijk om 2,5 uur te moeten OV'en naar Venlo
Ik had 't best lekker gevonden, vandaag een uurtje naar Venlo OV'en, en morgen vanaf Rotterdam terug naar Maastrichtquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Haha, onze collega's zijn gewoon naaiers, stuk voor stuk
Edit: Heb ook niet zo'n zin eigenlijk om 2,5 uur te moeten OV'en naar Venlo
Dat dus!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef Viezze het volgende:
Schuifdeur links als in, standaard zit er ook een rechts? Twee schuifdeuren zijn namelijk ideaal
Ja, maar dan ben je er mentaal op voorbereid. Ik zit nu een beetje thuis feest te vieren in m'n eentje dat ik klaar ben met de tentamensquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet straks ook 2-3 uur terug naar Eindhoven.
Op mijn werk hebben we bussen met:quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Babananana het volgende:
Ik kan het me gewoon niet voorstellen, een bus met dimmende binnenspiegel, automatische ruitenwissers, adaptieve cruise control, sunroof, dat soort dingen.
Clima, navi, en gewone cc kom ik wel tegen, maar ik bedoel de echte luxe opties
Doe mij dat ff ipv die caddy.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:46 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Op mijn werk hebben we bussen met:
- cruise control
- regen/lichtsensor
- standkachel
- 2 schuif/kantaldaken + 1 zonneraam
- navigatie
- leer
- luchtvering achter
- elektrische bestuurdersstoel met geheugen
-
Strakke bakkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:51 schreef Amoeba het volgende:
En morgen ook 2 ritten.
Oirschot - Utrecht Audi A5
Utrecht - Waalwijk Audi A6
Sander![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:51 schreef Amoeba het volgende:
En morgen ook 2 ritten.
Oirschot - Utrecht Audi A5
Utrecht - Waalwijk Audi A6
Sander![]()
![]()
Forum Opties | |