abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136084919
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 02:07 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ligt eraan waar... met huren moet je er ook rekening mee houden dat sommige verhuurders speciale voorwaarden voor over de grens hebben.
Ja klopt, heb nu deze gevonden waarbij dat volgens mij niet is. Voor 875 een busje of 975 een station voor een maand, op zich niet duur en je hebt geen risico dat je met 40 graden stil komt te staan met een kapotte <insert onderdeel>.
pi_136085068
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja klopt, heb nu deze gevonden waarbij dat volgens mij niet is. Voor 875 een busje of 975 een station voor een maand, op zich niet duur en je hebt geen risico dat je met 40 graden stil komt te staan met een kapotte <insert onderdeel>.
Wel een flink eigen risico (1000 euro), ik zou daarom altijd via http://www.sunnycars.nl/ huren. Dan heb je geen eigen risico of zij betalen het terug.
.
pi_136085162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:24 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Wel een flink eigen risico (1000 euro), ik zou daarom altijd via http://www.sunnycars.nl/ huren. Dan heb je geen eigen risico of zij betalen het terug.
Als ik daar een beetje fatsoenlijke auto wil huren ben ik bijna 1000e meer kwijt

Maar dat eigen risico is wel een heikel punt ja, aan de andere kant moet je gewoon geen schade rijden :+
pi_136085225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:27 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als ik daar een beetje fatsoenlijke auto wil huren ben ik bijna 1000e meer kwijt

Maar dat eigen risico is wel een heikel punt ja, aan de andere kant moet je gewoon geen schade rijden :+
Dat is zo.
Maar parkeer je auto maar eens in (Zuid)Frankrijk of Spanje op straat. Een kras of deuk op je bumper heb je zo te pakken door de parkeerkunsten van de mensen daar.

Edit: Oeps. Perongeluk een topicreport gedaan inplaats van een reply. |:( Die mod zal wel denken, waar gaat dit over.
.
pi_136085283
Ja dat is ook waar, is zeker een punt om mee te nemen in de overweging want als je een auto aanschaft heb je dat gezeur helemaal niet.
pi_136085401
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:17 schreef Pizzabodem het volgende:
Weer niets. Heb ik een keer een weekje vrij, zijn er weinig ritjes ofzo?
Binnen een straal van 15km van mijn locatie zitten ongeveer de grootste klanten + een aantal kleinere klanten (verhuurbedrijven) waar we wel eens voor rijden.
Bij mij precies hetzelfde, heb de hele week beschikbaar en nog steeds niet gebeld. :'(
pi_136086025
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:36 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Bij mij precies hetzelfde, heb de hele week beschikbaar en nog steeds niet gebeld. :'(
Balen, gelukkig volgende week ook nog vrij. Misschien dan wat meer ritjes.

Vroeger ook veel vaker langere, enkele ritten: Amsterdam - Heerlen, Utrecht - Sittard, Nieuwegein - Heerlen, Groningen - Meerkerk, Amsterdam - Maastricht. Dat komt niet meer voor. De planning is dus een stuk efficiënter gaan werken ^O^ -O-
.
pi_136086353
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef Pizzabodem het volgende:
Vroeger ook veel vaker langere, enkele ritten: Amsterdam - Heerlen, Utrecht - Sittard, Nieuwegein - Heerlen, Groningen - Meerkerk, Amsterdam - Maastricht. Dat komt niet meer voor. De planning is dus een stuk efficiënter gaan werken
Misschien wel, maar aan de andere kant .. Ik heb ooit eens een rit gehad van Heerenveen - Born (Limburg) en daarop aansluitend nog Heerlen - Almere. Dát was me toch een dag. Die laatste 40 km naar Almere was echt gewoon blik op oneindig, en gas op de plank! :')

En bovendien, een auto die van bijvoorbeeld Heerenveen naar Limburg moet, moet nog steeds getransporteerd worden. Of ze nou efficiënter zijn gaan werken op de planning of niet.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_136086506
Groningen - Maastricht, dat waren toch de betere ritten :7 En dan geen pauze kunnen nemen vanwege de strakke planning

Of een enkeltje Stadskanaal - Born :')
pi_136086509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:04 schreef trolley het volgende:

[..]

Misschien wel, maar aan de andere kant .. Ik heb ooit eens een rit gehad van Heerenveen - Born (Limburg) en daarop aansluitend nog Heerlen - Almere. Dát was me toch een dag. Die laatste 40 km naar Almere was echt gewoon blik op oneindig, en gas op de plank! :')

En bovendien, een auto die van bijvoorbeeld Heerenveen naar Limburg moet, moet nog steeds getransporteerd worden. Of ze nou efficiënter zijn gaan werken op de planning of niet.
Dat is ook wel zo. Bepaalde ritjes zijn niet efficient te plannen denk ik (bepaalde spoedritten) maar meestal zullen ze er wel wat proberen achter aan te plannen.

Belde de planning me ooit om 8:15 uit bed "Hey Pizzabodem, kan je rijden vandaag? Ik heb eigenlijk Meerkerk - Woerden voor je, maar je mag kiezen: Ik heb ook nog een Amsterdam - Maastricht staan. Terwijl ik dus eerst 2 uur moest reizen naar dat ophaaladres in Amsterdam, en het vanaf Maastricht 3,5 uur ov naar huis was. Dat komt niet meer voor.
.
pi_136086524
Volgens mij hebben ze gewoon op dit moment een overschot aan chauffeurs. of iedereen heeft binnenkort een tentamenweek en hebben deze week vrij om te "leren" maar ondertussen vertoond iedereen SOG symptonen. (waaronder ik) O-)
pi_136086640
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:10 schreef DrSnuggle het volgende:
Volgens mij hebben ze gewoon op dit moment een overschot aan chauffeurs. of iedereen heeft binnenkort een tentamenweek en hebben deze week vrij om te "leren" maar ondertussen vertoond iedereen SOG symptonen. (waaronder ik) O-)
Ik heb vanmiddag nog een tentamen, en dan morgen en vrijdag eindelijk weer eens beschikbaar staan. Dus ik hoop op ritten, al zie ik het somber in als ik de berichten hier zo lees :(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_136086965
Tentamenweek? Nooit gehad op de uni in Utrecht. Altijd 1 of max 2 tentamens per blok van 10 weken, bijna nooit in dezelfde week. En nu na alle deadlines gewoon 2 weken echt helemaal vrij tussen blok 2 & 3. Maar ik denk dat ik liever tentamens heb dan al die mega onderzoeksverslagen waar je gewoon 8 weken aan moet werken.
.
pi_136087020
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:22 schreef Pizzabodem het volgende:
Tentamenweek? Nooit gehad op de uni in Utrecht. Altijd 1 of max 2 tentamens per blok van 10 weken, bijna nooit in dezelfde week. En nu na alle deadlines gewoon 2 weken echt helemaal vrij tussen blok 2 & 3.
Vreemd, huidige (Eindhoven) en vorige (Groningen) studie hebben tentamenweken (2-3 weken). Ook uni
pi_136087230
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:24 schreef Viezze het volgende:

[..]

Vreemd, huidige (Eindhoven) en vorige (Groningen) studie hebben tentamenweken (2-3 weken). Ook uni
Wij hebben hier maar 2 vakken per 9 á 10 weken. Dus een echte tentamenweek wordt het nooit.

Als alles goed gaat moet ik nog maar één tentamen maken voor m'n bachelor, de dinsdag na Pinksteren.

Komend blok een project zonder tentamen en daarnaast m'n bachelorthesis gaan schrijven. En blok 4 ook bachelorthesis met daarnaast een vak met één tentamen.
.
pi_136087296
Bachelorthesis :'(
pi_136087401
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:33 schreef Viezze het volgende:
Bachelorthesis :'(
Is het zo erg?

Het enige stomme hier is dat de onderwerpenlijst zo laat verscheen en erg tegen blijkt te vallen. Hierdoor is voor de mogelijkheid om een eigen onderwerp aan te dragen de deadline al verstreken. Nu moet ik dus 4 keuzes opgeven uit een lijst waarvan ik er maar 3 echt interessant vind.
.
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:36:55 #228
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136087419
Uh ik heb 4 tentamen weken per college jaar met zo'n 5 tot 7 tentamens :')
Daarnaast dan nog hertentamen weken.
pi_136087462
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:36 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Is het zo erg?

Het enige stomme hier is dat de onderwerpenlijst zo laat verscheen en erg tegen blijkt te vallen. Hierdoor is voor de mogelijkheid om een eigen onderwerp aan te dragen de deadline al verstreken. Nu moet ik dus 4 keuzes opgeven uit een lijst waarvan ik er maar 3 echt interessant vind.
Zal per opleiding verschillen, maar ik vond het een ramp. Wij mochten zelf een onderwerp zoeken maar dat was zo moeilijk (je moet een gat in de literatuur vinden, dat is nog al lastig voor een bachelor scriptie) dat ik een onderwerp had wat nergens op sloeg en ik geen reet aan vond. Vandaar dat het een hel was, maar had wel een 8 *O*
pi_136087725
Ik doe Planologie en de interessante onderwerpen gaan nu voornamelijk over kantorenleegstand en herbestemmen/nieuwe functies van kantoren. Daar kan ik wel wat mee, dus hopen dat ik daar word ingedeeld. Had liever iets gedaan met gebiedsontwikkeling, nieuwe woonwijken ofzo, maar dat is momenteel niet zo actueel meer. Bijna alle plannen liggen stil. Maar volgend jaar in m'n master moet ik driekwart studiejaar stage lopen en m'n masterthesis schrijven en dan wil ik echt bij zo'n groot project komen. Zoiets als A2 tunnels Maastricht, verbreding A27 bij Utrecht, projecten als het stationsgebied in Utrecht enzo.

Helaas wel per 1 oktober m'n ov kaart kwijt. Dus geen AR meer dan.
.
pi_136087830
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:27 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je wil gaan rondtouren, maar al eens gedacht om eerst een stukje te vliegen? In mijn ervaring is auto huren in Nederland een stuk duurder dan in het buitenland.
pi_136087917
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik doe Planologie en de interessante onderwerpen gaan nu voornamelijk over kantorenleegstand en herbestemmen/nieuwe functies van kantoren. Daar kan ik wel wat mee, dus hopen dat ik daar word ingedeeld. Had liever iets gedaan met gebiedsontwikkeling, nieuwe woonwijken ofzo, maar dat is momenteel niet zo actueel meer. Bijna alle plannen liggen stil. Maar volgend jaar in m'n master moet ik driekwart studiejaar stage lopen en m'n masterthesis schrijven en dan wil ik echt bij zo'n groot project komen. Zoiets als A2 tunnels Maastricht, verbreding A27 bij Utrecht, projecten als het stationsgebied in Utrecht enzo.

Helaas wel per 1 oktober m'n ov kaart kwijt. Dus geen AR meer dan.
Doe je al zo lang over je bachelor dan? Ik heb nog precies tot het einde van mijn master OV

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:49 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je wil gaan rondtouren, maar al eens gedacht om eerst een stukje te vliegen? In mijn ervaring is auto huren in Nederland een stuk duurder dan in het buitenland.
Niet echt een optie, we willen via west Frankrijk - Spanje - Italie - Kroatie en dan via Duitsland terug naar NL.
pi_136088083
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:52 schreef Viezze het volgende:

[..]

Doe je al zo lang over je bachelor dan? Ik heb nog precies tot het einde van mijn master OV
2 jaar Business IT & Management (Bedrijfskundige Informatica) doen, alle punten (120 ects) halen maar er niet gelukkig van worden en dan denken: nu is het tijd voor verandering!

Deze bachelor ook gewoon nominaal bezig, zonder herkansingen enzo. Ik ben net de dupe van die inkorting van het reisrecht van 7 naar 5 jaar helaas. Sprong al een gat in de lucht toen die langstudeerboete van de baan was, reiskosten voor een jaartje heb ik er wel voor over. Ligt een beetje aan m'n stage (locatie, evt vergoeding) of ik ga ov-en of een goedkope bak van Marktplaats haal.
.
pi_136088229
Ja dat is minder, maar gezien alle plannen valt het uiteindelijk nog mee.

Ik krijg nog een extra jaar stufi en reisrecht omdat ik een tweejarige master ben gaan doen :9 Alleen zit er alsnog over te denken om voor mijn stage een auto te kopen, ik ben helemaal klaar met het OV.
pi_136088333
Nou, de rit is binnen. Qua planning een ware ramp die mijn dag flink gaat ontwrichten, maar het is werk.

Tussen 2 en half 3 een Polo 1.2 TDI ophalen in Waalwijk, en tussen 4 en half 5 afleveren in Tiel :{ heerlijk strakke tijden en beide rampzalige plaatsen wat OV betreft..

Maar goed, het is werk, gaat lekker uren schrijven, en die heb ik heel hard nodig *O*
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136088501
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef BlackLining het volgende:
Nou, de rit is binnen. Qua planning een ware ramp die mijn dag flink gaat ontwrichten, maar het is werk.

Tussen 2 en half 3 een Polo 1.2 TDI ophalen in Waalwijk, en tussen 4 en half 5 afleveren in Tiel :{ heerlijk strakke tijden en beide rampzalige plaatsen wat OV betreft..

Maar goed, het is werk, gaat lekker uren schrijven, en die heb ik heel hard nodig *O*
Waalwijk Tiel is hooguit 45 minuten toch? Dan heb je alle tijd, dan moet je zelfs ergens stil gaan staan omdat je te vroeg komt.
.
pi_136089478
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Waalwijk Tiel is hooguit 45 minuten toch? Dan heb je alle tijd, dan moet je zelfs ergens stil gaan staan omdat je te vroeg komt.
Ja dat klopt. Maar OV naar Waalwijk is 2 uur, en vanaf Tiel naar hier ook zoiets. Ik kan eventueel langs huis gaan even want ik woon aan de route, maar wilde eigenlijk naar mijn ouders om aan de motor te klussen. Als ik deze rit op eigen tijden had kunnen doen, had ik om 8 uur in Waalwijk gestaan en wa ik om 11 uur bij mijn ouders. Deze zit nu precies midden op de dag.

Met strakke tijden bedoel ik dat de tijden nogal vast liggen he :+ niet dat ik de rit moet haasten, dat sowieso niet nee.

Maar goed, werk is werk. Dan maar even langs huis en hier wat opruimen, want daar moet ook gebeuren.

[ Bericht 5% gewijzigd door BlackLining op 29-01-2014 12:37:38 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136089874
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Maar OV naar Waalwijk is 2 uur, en vanaf Tiel naar hier ook zoiets. Ik kan eventueel langs huis gaan even want ik woon aan de route, maar wilde eigenlijk naar mijn ouders om aan de motor te klussen. Als ik deze rit op eigen tijden had kunnen doen, had ik om 8 uur in Waalwijk gestaan en wa ik om 11 uur bij mijn ouders. Deze zit nu precies midden op de dag.

Met strakke tijden bedoel ik dat de tijden nogal vast liggen he :+ niet dat ik de rit moet haasten, dat sowieso niet nee.

Maar goed, werk is werk. Dan maar even langs huis en hier wat opruimen, want daar moet ook gebeuren.
Die rit hadden ze ook aan mij mogen geven. Waalwijk is 2 uur 10 minuten OV vanaf hier, en vanaf Tiel naar huis is 1 uur 20 minuten voor mij. Vanuit welke regio werk je?
.
pi_136089908
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Die rit hadden ze ook aan mij mogen geven. Waalwijk is 2 uur 10 minuten OV vanaf hier, en vanaf Tiel naar huis is 1 uur 20 minuten voor mij. Vanuit welke regio werk je?
Den Bosch :)

En je krijgt hem niet >:) De uren kan ik heel goed gebruiken. Dan maar hopen op vroege ritten morgen, en dan ga ik dan wel naar de motor.
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:59:12 #240
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136090496
Onze Opel Vivaro is weg _O_ Doei hernia's, doei schakelen in een bak stront, doei armsteunloze stoelen, doei cruise control loos ding. Nu weer drie nieuwe Trafics terug. Full options uiteraard, alleen leder ontbreekt.
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')