En mijn vriendin die ...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Word nog eens jaloers op die vriend van jou. Mijn vriendin doet niks anders dan haar examen stress op mij afreageren, en als ik nog met mijn tentamens bezig ben zeggen dat ik niet moet zeuren en meer tijd voor haar moet vrijmaken
Ik zou via Belgie gaan, is een prima route. Heb ik wel eens gedaan toen ik een Polo in Vlissingen moest halen, ben toen via Antwerpen/Hazeldonk gereden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef Drilboor het volgende:
Morgen een Crafter van Tilburg naar Terneuzen brengen, nu heb ik 2 opties, of in Nederland blijven en tol betalen, of via Belgie en de tol ontwijken. EasyWay kan ik nu niet meer bellen, wie weet de beste optie?
Ja, echte liefde, en vervolgens een sneeuwbal in m'n nek mieteren, de aap!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef trolley het volgende:
[..]
Die vriend van jou mag in z'n handjes knijpen met jou! Mooi om te zien, die echte liefde!
Klote is dat ja. Op naar de volgende dan maar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:52 schreef trolley het volgende:
[..]
En mijn vriendin die ...
Oh wacht, die heeft er vorige week een punt achter gezet ..
Via België ontwijken om vervolgens platte band te krijgen door de straten daar. Krijg je meer geldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef Drilboor het volgende:
Morgen een Crafter van Tilburg naar Terneuzen brengen, nu heb ik 2 opties, of in Nederland blijven en tol betalen, of via Belgie en de tol ontwijken. EasyWay kan ik nu niet meer bellen, wie weet de beste optie?
Als je de A67 afrijdt en dan gaat dat over in de A21 (België) dat is pas echt rampzalig. Het had geregend en er liggen gewoon echt van die sporen. Nog nooit zo lang links gereden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Via België ontwijken om vervolgens platte band te krijgen door de straten daar. Krijg je meer geld
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, echte liefde, en vervolgens een sneeuwbal in m'n nek mieteren, de aap!Maar goed, mijn payback was eerst zelf in een sneeuwhoop duiken en hem daarna in de armen springen.
Hij heeft vooral afleiding en steun nodig nu, en ik ben toch al klaar. Dat ik dan niet kan werken, och, even wat minder belangrijk.
Maar dat zeg ik nu. Toen ik vanochtend om zeven uur het bed uit klauterde om de hond uit te laten, de kippen naar buiten te doen en de container aan de straat te zetten, was ik iets minder romantisch/idealistisch/opgewekt.
Ja dat is echt kansloos. Reed daar laatst om bier te halen in Arendonkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als je de A67 afrijdt en dan gaat dat over in de A21 (België) dat is pas echt rampzalig. Het had geregend en er liggen gewoon echt van die sporen. Nog nooit zo lang links gereden.
Via België rijden.. Leuke route inderdaad, en die tolweg heb ik een keer genomen voor een rit Vlissingen - Breskens. Echt zakkenvullers daar. 8 euro dokken voor een tunnel van 2km.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef Drilboor het volgende:
Als het binnen je bereik is zou ik het ook doen.. Maar gezien mijn cijferlijst, ga ik er nu niet aan beginnen..!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef Viezze het volgende:
[..]
Zeker!
Ik ben nog voor iets dommers aan het lerenEen vak dat ik al heb gehaald, maar op een redelijk simpel tentamen had ik maar een 6,1. Voor het vak sta ik nu een 7,3 of zoiets, dus moet het tentamen even iets hoger halen voor een 8. Dan ben ik namelijk nog in de running voor cum laude
Heb zelf geen Crafter gereden, maar ik vind grote bestelbussen niet zo'n ramp. Is wel lachen, zo'n lomp dingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef Drilboor het volgende:
Crafters, zijn dat rothokken of valt dat wel mee?
Zelfde carrosserie als een Sprinter, met andere motor. Vind die van de Sprinters beter, maar die van VW zijn ook niet slecht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef Drilboor het volgende:
Ja ik moest ook naar Arendonk. Die afrit man, om te janken hoe slecht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja dat is echt kansloos. Reed daar laatst om bier te halen in ArendonkTerug binnendoor via Hapert maar dat was ook geen succes
Zal even een foto van een verhoogde en verlengde Crafter die ik onlangs heb moeten rijden uploadenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef Drilboor het volgende:
Idem!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:04 schreef Kiprollade het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bestelbusjes niet erg vind, en dan hoe groter hoe leuker?![]()
Niet dat ik geen dikke BMW's wil rijden ofzo, maar liever een grote Crafter o.i.d. dan een Polo Slowmotion
Mwoah, ik heb Tinder in ieder geval maar even geïnstalleerd ja. Eens kijken hoe ik in de markt ligquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef Amoeba het volgende:
Klote is dat ja. Op naar de volgende dan maar?
Nee, ze wil dat jij haar mee uitvraagt natuurlijk, dwaas! Onder welke steen heb jij gelegen ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef Amoeba het volgende:
De mijne 2 jaar terug al. Ben nu wel ergens mee bezig, ze komt als ik een tijdje niet gewhatsapped heb ook zelf wel aandacht zoeken, maar om de een of andere reden schiet het niet op verder.
Zekers, helemaal lachen als ze al beladen zijn met iets vasts, zoals een hoogwerker of koelcel. Lekker lomp diesel stokenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:04 schreef Kiprollade het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bestelbusjes niet erg vind, en dan hoe groter hoe leuker?![]()
Niet dat ik geen dikke BMW's wil rijden ofzo, maar liever een grote Crafter o.i.d. dan een Polo Slowmotion
Dat dan weer wel, moet idd op z'n minst een goed werkende radio en cruise control (voor lange ritten dan) inzittenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef Viezze het volgende:
Pff nee doe me dan maar een Polo.
Maar dat komt vooral omdat busjes vaak verrot zijn, geen of een slechte radio en geen cruise control hebben.
Je hoeft je niet zo'n zorgen te maken hoor, die dingen kunnen vaak harder dan je denkt. Enige waar je aan moet denken is de wind en medeweggebruikers die je irritant vindenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef Drilboor het volgende:
Mwa, ik heb nog niet veel met grote voertuigen gereden, scenic is het grootste namelijk
Tsjah, ze wil wel, maar iets organiseren lukt helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef trolley het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb Tinder in ieder geval maar even geïnstalleerd ja. Eens kijken hoe ik in de markt lig
[..]
Nee, ze wil dat jij haar mee uitvraagt natuurlijk, dwaas! Onder welke steen heb jij gelegen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |