Goh, wat boeiend. Laat je ons het antwoord straks nog weten, alsjeblieft? Ik ben razend benieuwd!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Opschieten of ik trap je achter je computer uit.
Ik moet nu dit doen:
Given the differential equationwhere y(0) = 1
Find a solution y(x) with power series and determine the radius of convergence, and give y(x) as a closed combination of elementary functions.
Wist ik het antwoord maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:33 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Goh, wat boeiend. Laat je ons het antwoord straks nog weten, alsjeblieft? Ik ben razend benieuwd!
Ik weet hetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Opschieten of ik trap je achter je computer uit.
Ik moet nu dit doen:
Given the differential equationwhere y(0) = 1
Find a solution y(x) with power series and determine the radius of convergence, and give y(x) as a closed combination of elementary functions.
Mjah, ik snap heel die handel wel wat ze willen. Je substitueertquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:37 schreef Viezze het volgende:
Kut ja
Ik hoef dat toch nooit meer te doen. Hoewel ik het komende semester nog wel twee wiskundige vakken krijg, maar ik denk dat differentieren daarbij niet gebeurt
Als ik dit niet doe haal ik mijn studiepunten niet proleet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef Kiprollade het volgende:
Kap nou eens met die onzin joh, heb je toch niets aan.
Ga het dan doen ipv ons ermee lastig te vallen, debielquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als ik dit niet doe haal ik mijn studiepunten niet proleet.![]()
Dat differentiëren nuttig is kan ik iedereen hier wel uitleggen. Het enige nuttige van convergente machtreeksen is het vinden van oplossingen van differentiaalvergelijkingen, en ik vind het maar verdraaid lastig.
Je hoeft het niet te lezen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ga het dan doen ipv ons ermee lastig te vallen, debiel
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:43 schreef trolley het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de sfeer hier volgende week wel wat gemoedelijker zal zijn, als alle tentamenstress achter de rug is
Man man man, wat een gezeik en gehaat over en weer. Er moet zelfs een TT aan te pas komen, en nog vliegen de hatelijke tegels over en weer![]()
![]()
Ik kom volgende week wel terug
Dit is dus precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ga het dan doen ipv ons ermee lastig te vallen, debiel
Goed gedaan, oprecht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:48 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben lekker klaar met de tentamens.![]()
Maar even mijn vriend er doorheen slepen nu (donderdag laatste) en dan hopelijk weer wat rust in de tent. Vandaag heb ik brownies voor hem gebakken, een sneeuwballengevecht van hem gewonnen (is hij niet met me eens) en me bezig gehouden met zijn moeder terwijl hij studeerde. Die heeft wat extra zorg nodig, vorige week opeens hartproblemen ontwikkeld. Fibrillaties, misschien een infarct, dus die is helemaal van de leg. Haar man zit op zee, mijn vriend heeft donderdag een belangrijk tentamen, dus ik run hier nu zo'n beetje het huishouden.
Zeker!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:44 schreef zazzel het volgende:
[..]
Dat is het betere werk!
Zit hier ook te leren, herkansing Spaans van vorige jaar..
Die vriend van jou mag in z'n handjes knijpen met jou! Mooi om te zien, die echte liefde!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:48 schreef Sarasi het volgende:
Maar even mijn vriend er doorheen slepen nu (donderdag laatste) en dan hopelijk weer wat rust in de tent. Vandaag heb ik brownies voor hem gebakken, een sneeuwballengevecht van hem gewonnen (is hij niet met me eens) en me bezig gehouden met zijn moeder terwijl hij studeerde. Die heeft wat extra zorg nodig, vorige week opeens hartproblemen ontwikkeld. Fibrillaties, misschien een infarct, dus die is helemaal van de leg. Haar man zit op zee, mijn vriend heeft donderdag een belangrijk tentamen, dus ik run hier nu zo'n beetje het huishouden.
Word nog eens jaloers op die vriend van jou. Mijn vriendin doet niks anders dan haar examen stress op mij afreageren, en als ik nog met mijn tentamens bezig ben zeggen dat ik niet moet zeuren en meer tijd voor haar moet vrijmakenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:48 schreef Sarasi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |