Is het zo erg?quote:
Zal per opleiding verschillen, maar ik vond het een ramp. Wij mochten zelf een onderwerp zoeken maar dat was zo moeilijk (je moet een gat in de literatuur vinden, dat is nog al lastig voor een bachelor scriptie) dat ik een onderwerp had wat nergens op sloeg en ik geen reet aan vond. Vandaar dat het een hel was, maar had wel een 8quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:36 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Is het zo erg?
Het enige stomme hier is dat de onderwerpenlijst zo laat verscheen en erg tegen blijkt te vallen. Hierdoor is voor de mogelijkheid om een eigen onderwerp aan te dragen de deadline al verstreken. Nu moet ik dus 4 keuzes opgeven uit een lijst waarvan ik er maar 3 echt interessant vind.
Ik weet niet waar je wil gaan rondtouren, maar al eens gedacht om eerst een stukje te vliegen? In mijn ervaring is auto huren in Nederland een stuk duurder dan in het buitenland.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:27 schreef Viezze het volgende:
[..]
Als ik daar een beetje fatsoenlijke auto wil huren ben ik bijna 1000e meer kwijt
Maar dat eigen risico is wel een heikel punt ja, aan de andere kant moet je gewoon geen schade rijden
Doe je al zo lang over je bachelor dan? Ik heb nog precies tot het einde van mijn master OVquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik doe Planologie en de interessante onderwerpen gaan nu voornamelijk over kantorenleegstand en herbestemmen/nieuwe functies van kantoren. Daar kan ik wel wat mee, dus hopen dat ik daar word ingedeeld. Had liever iets gedaan met gebiedsontwikkeling, nieuwe woonwijken ofzo, maar dat is momenteel niet zo actueel meer. Bijna alle plannen liggen stil. Maar volgend jaar in m'n master moet ik driekwart studiejaar stage lopen en m'n masterthesis schrijven en dan wil ik echt bij zo'n groot project komen. Zoiets als A2 tunnels Maastricht, verbreding A27 bij Utrecht, projecten als het stationsgebied in Utrecht enzo.
Helaas wel per 1 oktober m'n ov kaart kwijt. Dus geen AR meer dan.
Niet echt een optie, we willen via west Frankrijk - Spanje - Italie - Kroatie en dan via Duitsland terug naar NL.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:49 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je wil gaan rondtouren, maar al eens gedacht om eerst een stukje te vliegen? In mijn ervaring is auto huren in Nederland een stuk duurder dan in het buitenland.
2 jaar Business IT & Management (Bedrijfskundige Informatica) doen, alle punten (120 ects) halen maar er niet gelukkig van worden en dan denken: nu is het tijd voor verandering!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:52 schreef Viezze het volgende:
[..]
Doe je al zo lang over je bachelor dan? Ik heb nog precies tot het einde van mijn master OV
Waalwijk Tiel is hooguit 45 minuten toch? Dan heb je alle tijd, dan moet je zelfs ergens stil gaan staan omdat je te vroeg komt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef BlackLining het volgende:
Nou, de rit is binnen. Qua planning een ware ramp die mijn dag flink gaat ontwrichten, maar het is werk.
Tussen 2 en half 3 een Polo 1.2 TDI ophalen in Waalwijk, en tussen 4 en half 5 afleveren in Tielheerlijk strakke tijden en beide rampzalige plaatsen wat OV betreft..
Maar goed, het is werk, gaat lekker uren schrijven, en die heb ik heel hard nodig
Ja dat klopt. Maar OV naar Waalwijk is 2 uur, en vanaf Tiel naar hier ook zoiets. Ik kan eventueel langs huis gaan even want ik woon aan de route, maar wilde eigenlijk naar mijn ouders om aan de motor te klussen. Als ik deze rit op eigen tijden had kunnen doen, had ik om 8 uur in Waalwijk gestaan en wa ik om 11 uur bij mijn ouders. Deze zit nu precies midden op de dag.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Waalwijk Tiel is hooguit 45 minuten toch? Dan heb je alle tijd, dan moet je zelfs ergens stil gaan staan omdat je te vroeg komt.
Die rit hadden ze ook aan mij mogen geven. Waalwijk is 2 uur 10 minuten OV vanaf hier, en vanaf Tiel naar huis is 1 uur 20 minuten voor mij. Vanuit welke regio werk je?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar OV naar Waalwijk is 2 uur, en vanaf Tiel naar hier ook zoiets. Ik kan eventueel langs huis gaan even want ik woon aan de route, maar wilde eigenlijk naar mijn ouders om aan de motor te klussen. Als ik deze rit op eigen tijden had kunnen doen, had ik om 8 uur in Waalwijk gestaan en wa ik om 11 uur bij mijn ouders. Deze zit nu precies midden op de dag.
Met strakke tijden bedoel ik dat de tijden nogal vast liggen heniet dat ik de rit moet haasten, dat sowieso niet nee.
Maar goed, werk is werk. Dan maar even langs huis en hier wat opruimen, want daar moet ook gebeuren.
Den Boschquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Die rit hadden ze ook aan mij mogen geven. Waalwijk is 2 uur 10 minuten OV vanaf hier, en vanaf Tiel naar huis is 1 uur 20 minuten voor mij. Vanuit welke regio werk je?
Een full options bus. Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef joppie_saus het volgende:
Onze Opel Vivaro is wegDoei hernia's, doei schakelen in een bak stront, doei armsteunloze stoelen, doei cruise control loos ding. Nu weer drie nieuwe Trafics terug. Full options uiteraard, alleen leder ontbreekt.
Adaptive cruise control met kleeffunctie, automatisch groot licht na 5 seconden kleven, automatische herkenning van situaties waarbij claxoneren nodig is inclusief automatische claxon, een automaat die pas schakelt boven de 4000 touren, ga zo maar doorquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:37 schreef Babananana het volgende:
[..]
Een full options bus. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Clima e.d. inderdaad, maar ook stoelverwarming bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Babananana het volgende:
Ik kan het me gewoon niet voorstellen, een bus met dimmende binnenspiegel, automatische ruitenwissers, adaptieve cruise control, sunroof, dat soort dingen.
Clima, navi, en gewone cc kom ik wel tegen, maar ik bedoel de echte luxe opties
Dat zou voor mij echt een uitkomst zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:42 schreef Viezze het volgende:
[..]
Adaptive cruise control met kleeffunctie, automatisch groot licht na 5 seconden kleven, automatische herkenning van situaties waarbij claxoneren nodig is inclusief automatische claxon, een automaat die pas schakelt boven de 4000 touren, ga zo maar door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |