abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136087296
Bachelorthesis :'(
pi_136087401
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:33 schreef Viezze het volgende:
Bachelorthesis :'(
Is het zo erg?

Het enige stomme hier is dat de onderwerpenlijst zo laat verscheen en erg tegen blijkt te vallen. Hierdoor is voor de mogelijkheid om een eigen onderwerp aan te dragen de deadline al verstreken. Nu moet ik dus 4 keuzes opgeven uit een lijst waarvan ik er maar 3 echt interessant vind.
.
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:36:55 #228
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136087419
Uh ik heb 4 tentamen weken per college jaar met zo'n 5 tot 7 tentamens :')
Daarnaast dan nog hertentamen weken.
pi_136087462
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:36 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Is het zo erg?

Het enige stomme hier is dat de onderwerpenlijst zo laat verscheen en erg tegen blijkt te vallen. Hierdoor is voor de mogelijkheid om een eigen onderwerp aan te dragen de deadline al verstreken. Nu moet ik dus 4 keuzes opgeven uit een lijst waarvan ik er maar 3 echt interessant vind.
Zal per opleiding verschillen, maar ik vond het een ramp. Wij mochten zelf een onderwerp zoeken maar dat was zo moeilijk (je moet een gat in de literatuur vinden, dat is nog al lastig voor een bachelor scriptie) dat ik een onderwerp had wat nergens op sloeg en ik geen reet aan vond. Vandaar dat het een hel was, maar had wel een 8 *O*
pi_136087725
Ik doe Planologie en de interessante onderwerpen gaan nu voornamelijk over kantorenleegstand en herbestemmen/nieuwe functies van kantoren. Daar kan ik wel wat mee, dus hopen dat ik daar word ingedeeld. Had liever iets gedaan met gebiedsontwikkeling, nieuwe woonwijken ofzo, maar dat is momenteel niet zo actueel meer. Bijna alle plannen liggen stil. Maar volgend jaar in m'n master moet ik driekwart studiejaar stage lopen en m'n masterthesis schrijven en dan wil ik echt bij zo'n groot project komen. Zoiets als A2 tunnels Maastricht, verbreding A27 bij Utrecht, projecten als het stationsgebied in Utrecht enzo.

Helaas wel per 1 oktober m'n ov kaart kwijt. Dus geen AR meer dan.
.
pi_136087830
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:27 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als ik daar een beetje fatsoenlijke auto wil huren ben ik bijna 1000e meer kwijt

Maar dat eigen risico is wel een heikel punt ja, aan de andere kant moet je gewoon geen schade rijden :+
Ik weet niet waar je wil gaan rondtouren, maar al eens gedacht om eerst een stukje te vliegen? In mijn ervaring is auto huren in Nederland een stuk duurder dan in het buitenland.
pi_136087917
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik doe Planologie en de interessante onderwerpen gaan nu voornamelijk over kantorenleegstand en herbestemmen/nieuwe functies van kantoren. Daar kan ik wel wat mee, dus hopen dat ik daar word ingedeeld. Had liever iets gedaan met gebiedsontwikkeling, nieuwe woonwijken ofzo, maar dat is momenteel niet zo actueel meer. Bijna alle plannen liggen stil. Maar volgend jaar in m'n master moet ik driekwart studiejaar stage lopen en m'n masterthesis schrijven en dan wil ik echt bij zo'n groot project komen. Zoiets als A2 tunnels Maastricht, verbreding A27 bij Utrecht, projecten als het stationsgebied in Utrecht enzo.

Helaas wel per 1 oktober m'n ov kaart kwijt. Dus geen AR meer dan.
Doe je al zo lang over je bachelor dan? Ik heb nog precies tot het einde van mijn master OV

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:49 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je wil gaan rondtouren, maar al eens gedacht om eerst een stukje te vliegen? In mijn ervaring is auto huren in Nederland een stuk duurder dan in het buitenland.
Niet echt een optie, we willen via west Frankrijk - Spanje - Italie - Kroatie en dan via Duitsland terug naar NL.
pi_136088083
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:52 schreef Viezze het volgende:

[..]

Doe je al zo lang over je bachelor dan? Ik heb nog precies tot het einde van mijn master OV
2 jaar Business IT & Management (Bedrijfskundige Informatica) doen, alle punten (120 ects) halen maar er niet gelukkig van worden en dan denken: nu is het tijd voor verandering!

Deze bachelor ook gewoon nominaal bezig, zonder herkansingen enzo. Ik ben net de dupe van die inkorting van het reisrecht van 7 naar 5 jaar helaas. Sprong al een gat in de lucht toen die langstudeerboete van de baan was, reiskosten voor een jaartje heb ik er wel voor over. Ligt een beetje aan m'n stage (locatie, evt vergoeding) of ik ga ov-en of een goedkope bak van Marktplaats haal.
.
pi_136088229
Ja dat is minder, maar gezien alle plannen valt het uiteindelijk nog mee.

Ik krijg nog een extra jaar stufi en reisrecht omdat ik een tweejarige master ben gaan doen :9 Alleen zit er alsnog over te denken om voor mijn stage een auto te kopen, ik ben helemaal klaar met het OV.
pi_136088333
Nou, de rit is binnen. Qua planning een ware ramp die mijn dag flink gaat ontwrichten, maar het is werk.

Tussen 2 en half 3 een Polo 1.2 TDI ophalen in Waalwijk, en tussen 4 en half 5 afleveren in Tiel :{ heerlijk strakke tijden en beide rampzalige plaatsen wat OV betreft..

Maar goed, het is werk, gaat lekker uren schrijven, en die heb ik heel hard nodig *O*
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136088501
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef BlackLining het volgende:
Nou, de rit is binnen. Qua planning een ware ramp die mijn dag flink gaat ontwrichten, maar het is werk.

Tussen 2 en half 3 een Polo 1.2 TDI ophalen in Waalwijk, en tussen 4 en half 5 afleveren in Tiel :{ heerlijk strakke tijden en beide rampzalige plaatsen wat OV betreft..

Maar goed, het is werk, gaat lekker uren schrijven, en die heb ik heel hard nodig *O*
Waalwijk Tiel is hooguit 45 minuten toch? Dan heb je alle tijd, dan moet je zelfs ergens stil gaan staan omdat je te vroeg komt.
.
pi_136089478
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Waalwijk Tiel is hooguit 45 minuten toch? Dan heb je alle tijd, dan moet je zelfs ergens stil gaan staan omdat je te vroeg komt.
Ja dat klopt. Maar OV naar Waalwijk is 2 uur, en vanaf Tiel naar hier ook zoiets. Ik kan eventueel langs huis gaan even want ik woon aan de route, maar wilde eigenlijk naar mijn ouders om aan de motor te klussen. Als ik deze rit op eigen tijden had kunnen doen, had ik om 8 uur in Waalwijk gestaan en wa ik om 11 uur bij mijn ouders. Deze zit nu precies midden op de dag.

Met strakke tijden bedoel ik dat de tijden nogal vast liggen he :+ niet dat ik de rit moet haasten, dat sowieso niet nee.

Maar goed, werk is werk. Dan maar even langs huis en hier wat opruimen, want daar moet ook gebeuren.

[ Bericht 5% gewijzigd door BlackLining op 29-01-2014 12:37:38 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136089874
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Maar OV naar Waalwijk is 2 uur, en vanaf Tiel naar hier ook zoiets. Ik kan eventueel langs huis gaan even want ik woon aan de route, maar wilde eigenlijk naar mijn ouders om aan de motor te klussen. Als ik deze rit op eigen tijden had kunnen doen, had ik om 8 uur in Waalwijk gestaan en wa ik om 11 uur bij mijn ouders. Deze zit nu precies midden op de dag.

Met strakke tijden bedoel ik dat de tijden nogal vast liggen he :+ niet dat ik de rit moet haasten, dat sowieso niet nee.

Maar goed, werk is werk. Dan maar even langs huis en hier wat opruimen, want daar moet ook gebeuren.
Die rit hadden ze ook aan mij mogen geven. Waalwijk is 2 uur 10 minuten OV vanaf hier, en vanaf Tiel naar huis is 1 uur 20 minuten voor mij. Vanuit welke regio werk je?
.
pi_136089908
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Die rit hadden ze ook aan mij mogen geven. Waalwijk is 2 uur 10 minuten OV vanaf hier, en vanaf Tiel naar huis is 1 uur 20 minuten voor mij. Vanuit welke regio werk je?
Den Bosch :)

En je krijgt hem niet >:) De uren kan ik heel goed gebruiken. Dan maar hopen op vroege ritten morgen, en dan ga ik dan wel naar de motor.
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:59:12 #240
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136090496
Onze Opel Vivaro is weg _O_ Doei hernia's, doei schakelen in een bak stront, doei armsteunloze stoelen, doei cruise control loos ding. Nu weer drie nieuwe Trafics terug. Full options uiteraard, alleen leder ontbreekt.
#26 || Luciano da Silva
pi_136091943
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef joppie_saus het volgende:
Onze Opel Vivaro is weg _O_ Doei hernia's, doei schakelen in een bak stront, doei armsteunloze stoelen, doei cruise control loos ding. Nu weer drie nieuwe Trafics terug. Full options uiteraard, alleen leder ontbreekt.
Een full options bus. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_136091972
Tegenwoordig is dat ongeveer hetzelfde als een full options personenauto.
pi_136092125
Ik kan het me gewoon niet voorstellen, een bus met dimmende binnenspiegel, automatische ruitenwissers, adaptieve cruise control, sunroof, dat soort dingen.
Clima, navi, en gewone cc kom ik wel tegen, maar ik bedoel de echte luxe opties
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_136092169
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:37 schreef Babananana het volgende:

[..]

Een full options bus. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Adaptive cruise control met kleeffunctie, automatisch groot licht na 5 seconden kleven, automatische herkenning van situaties waarbij claxoneren nodig is inclusief automatische claxon, een automaat die pas schakelt boven de 4000 touren, ga zo maar door
pi_136092442
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Babananana het volgende:
Ik kan het me gewoon niet voorstellen, een bus met dimmende binnenspiegel, automatische ruitenwissers, adaptieve cruise control, sunroof, dat soort dingen.
Clima, navi, en gewone cc kom ik wel tegen, maar ik bedoel de echte luxe opties
Clima e.d. inderdaad, maar ook stoelverwarming bijvoorbeeld.

De Opel Vivaro's van mijn werk vind ik wel prima rijden. Rijden i.i.g. stukken beter als de oude Sprinters die ze hebben. (Die nieuwe rijden nog wel weer een stuk fijner, maar die mag ik niet vaak mee.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_136093051
Hier net te horen gekregen dat ik m'n laatste tentamen heb gehaald. Dat betekent dat ik vooralsnog niet meer de tentamenzalen in hoef. Nu alleen nog een afstudeerproductie (hopen op een plekje langs de lijn bij PEC Zwolle :)) en -onderzoek doen en dan zit mijn EW-carrière er ook op.. Dus voor morgen maar weer beschikbaar, hopen op wat leuks!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_136093054
Full Options VW Transporters (Multivan) zie je best vaak. Rijden nog super ook, beter dan een Scenic ofzo.

http://www.autowereld.nl/(...)007/foto.html#foto-4

http://www.autotekoop.nl/(...)e-201-2274210/photos
.
pi_136093133
Over privechauffeur e.d. carriere bijna over; morgen een intakegesprek bij een uitzendbureau waar ik op een vacature voor een IT traineeship heb gesolliciteerd. :) Vacature is maar een paar dagen online geweest en ik was de eerste persoon van de groep mensen die ze belden. (gezien het schema hooguit 8 personen..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:10:56 #249
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136093220
quote:
16s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:42 schreef Viezze het volgende:

[..]

Adaptive cruise control met kleeffunctie, automatisch groot licht na 5 seconden kleven, automatische herkenning van situaties waarbij claxoneren nodig is inclusief automatische claxon, een automaat die pas schakelt boven de 4000 touren, ga zo maar door
Dat zou voor mij echt een uitkomst zijn :7

Nee, de opties zijn:
Navigatie met afstandsbediening, airco, armsteun, cruise control, schuifdeur links, parkeersensoren achter. Veel meer opties kun je ook niet op zo'n ding krijgen.
#26 || Luciano da Silva
pi_136093270
Schuifdeur links als in, standaard zit er ook een rechts? Twee schuifdeuren zijn namelijk ideaal :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')