Als ie van je houdt vergeeft ie je dit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef sinners1 het volgende:
Het zit zo:
Ik zit in een beginnende relatie, maar ik ken deze persoon al een tijdje en spreek 'm ook al maanden regelmatig. Nu zit er 5.5 jaar leeftijdsverschil tussen ons en ik heb daar zelf totaal geen problemen mee, heb ook al 7 jaar leeftijdsverschil meegemaakt. Door onzekerheid hierover heb ik één jaartje bij m'n leeftijd gesmokkeld omdat ik 17 was toen ik dat zei en ik dacht dat dat een afknapper was (ik zag 'm toen al heel erg zitten, vandaar) Nu zit ik hier echt heel erg mee, want ik geef echt veel om hem en ik zou 't graag serieus laten worden.
Ik weet dat hij geen tolerantie voor leugens heeft en daar geef ik hem groot gelijk in, maar het grootste probleem is nog dat ik verder over álles eerlijk ben geweest en deze idiote leugen dat heel ongeloofwaardig laat lijken. Deze leugen was eigenlijk alleen omdat ik echt interesse had en hem niet wilde afschrikken. De angst voor afschrikken kwam ook doordat hij mij in eerste instantie 22 schatte.
Nu wil ik het dit weekend opbiechten (nóg langer liegen zou de gevolgen nog erger maken) maar ik ben heel bang dat ik het op een verkeerde manier breng. Er zal hoe dan ook een discussie komen, maar ik ben zo bang dat dit voor het definitieve einde gaat zorgen. Hij heeft namelijk ooit gezegd dat het voor hem over is als ik over iets groots zou liegen of vreemd zou gaan. Op zich is van 17 jaar 18 jaar maken geen enórme leugen, maar ik kan begrijpen dat z'n vertrouwen er wel sterk door verminderd wordt.
Serieuze reacties graag. Ik hoef het er niet ingewreven te krijgen dat het een ongelofelijk onvolwassen actie was en dat ik een idioot ben, want dit realiseer ik me al te goed.
Veel beter. Ik zou vooral niet te bang beginnen. Breng het wat luchtig. Als hij dat kan hebben in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:47 schreef sinners1 het volgende:
Ik hoop het.. Nouja, hoe erg ik er ook tegenop zie en hoe bang ik ook ben voor de gevolgen, het is beter als ik het zelf vertel dan dat hij erachter moet komen lijkt mij.
Hij zei dat hij me ook iets persoonlijks moest vertellen dit weekend, dus ik doe het maar gewoon. Als ik het niet doe blijf ik toch alleen maar met een rotgevoel zitten want vanuit m'n eigen perspectief zou ik het ook naar vinden om zoiets te horen. Stupid, stupid me.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veel beter. Ik zou vooral niet te bang beginnen. Breng het wat luchtig. Als hij dat kan hebben in ieder geval.
Over niet al te lange tijd. Nog een reden om niet langer te wachten, kan moeilijk over m'n verjaardag gaan liegen. Vind deze leugen op zich al erg genoeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:05 schreef Godshand het volgende:
En nu ben je inmiddels 18? Problem solved
Toepasselijke username ja. Ik zal m'n schep voortaan thuis laten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:06 schreef Gravedigger het volgende:
Dat graven moet je ook aan een expert overlaten
Ik denk niet dat het echt een punt zal worden om dat te vertellen, want van alle leugens is dit nog de meest onschuldige, bovendien als hij om je geeft moet dat geen barrière zijn om samen voor meer te gaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef sinners1 het volgende:
Door onzekerheid hierover heb ik één jaartje bij m'n leeftijd gesmokkeld omdat ik 17 was toen ik dat zei en ik dacht dat dat een afknapper was (ik zag 'm toen al heel erg zitten, vandaar) Nu zit ik hier echt heel erg mee, want ik geef echt veel om hem en ik zou 't graag serieus laten worden
Wat is het probleem nou? Je zegt dat je 18 bent maar je bent 17?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:15 schreef sinners1 het volgende:
[..]
Over niet al te lange tijd. Nog een reden om niet langer te wachten, kan moeilijk over m'n verjaardag gaan liegen. Vind deze leugen op zich al erg genoeg.
Nou.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:05 schreef Godshand het volgende:
En nu ben je inmiddels 18? Problem solved
Het maakt voor mij ook geen flikker uit, maar zoals ik al in de OP zei; hij schatte mij 5 jaar ouder en daar schrok ik van, dus ik zei zonder na te denken dat ik 18 was. Stom ja, want bij nader inzien denk ik niet dat ie me om m'n leeftijd zou afwijzen. En als ik een topic wil openen doe ik dat. Er zijn wel meer topics te vinden over problemen die sommige mensen overdreven vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nou.
Gaar dat niemand zich afvraagt waarom deze user zegt dat ze 18 is, maar 17 is en daar speciaal een account voor aanmaakt om te vragen wat ze moet doen aan vreemde mensen. Sowieso snap ik liegen over één jaartje niet: 17, 18, het maakt geen flikker uit.
Sterker nog, ik moet me inhouden om 't niet direct te vertellen omdat ik alle leugens de lucht uit wil helpen, maar ik wacht tot het IRL en onder 4 ogen kan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:09 schreef DJKoster het volgende:
Gewoon opbiechten dus! In elk geval ver voordat je jarig bent.
Als het je toch geen flikker uitmaakt, waarom zeg je het dan niet gewoon tegen hem?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef sinners1 het volgende:
[..]
Het maakt voor mij ook geen flikker uit, maar zoals ik al in de OP zei; hij schatte mij 5 jaar ouder en daar schrok ik van, dus ik zei zonder na te denken dat ik 18 was. Stom ja, want bij nader inzien denk ik niet dat ie me om m'n leeftijd zou afwijzen. En als ik een topic wil openen doe ik dat. Er zijn wel meer topics te vinden over problemen die sommige mensen overdreven vinden.
Sigh, OP niet gelezen zeker. Het getalletje an sich maakt MIJ geen reet uit, nee. Met dit leeftijdsverschil is het nog vrij logisch dat hij er bezwaar tegen zou hebben. Genoeg mensen die 18 prima vinden maar 17 een absolute no-go. Kon toen alleen nog niet weten hoe hij erover dacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:13 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Als het je toch geen flikker uitmaakt, waarom zeg je het dan niet gewoon tegen hem?
Ja, vandaar dat ik nu aan je vraag wat je precies wil horen en wat je doel is. Ik vind het een raar topic en raar dat je hier een speciaal account voor maakt. Mensen hier kunnen alleen maar zeggen dat je het moet vertellen of niet en klaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef sinners1 het volgende:
[..]
Sigh, OP niet gelezen zeker. Het getalletje an sich maakt MIJ geen reet uit, nee. Met dit leeftijdsverschil is het nog vrij logisch dat hij er bezwaar tegen zou hebben. Genoeg mensen die 18 prima vinden maar 17 een absolute no-go. Kon toen alleen nog niet weten hoe hij erover dacht.
Serieuze reacties wil je, maar waarop? Want ik lees alleen iets van een leugen van een onzeker en egoïstisch meisje. Waarom egoïstisch? Omdat je dit alleen maar vertellen wil omdat je bang bent voor de gevolgen. Maar wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef sinners1 het volgende:
Het zit zo:
Ik zit in een beginnende relatie, maar ik ken deze persoon al een tijdje en spreek 'm ook al maanden regelmatig. Nu zit er 5.5 jaar leeftijdsverschil tussen ons en ik heb daar zelf totaal geen problemen mee, heb ook al 7 jaar leeftijdsverschil meegemaakt. Door onzekerheid hierover heb ik één jaartje bij m'n leeftijd gesmokkeld omdat ik 17 was toen ik dat zei en ik dacht dat dat een afknapper was (ik zag 'm toen al heel erg zitten, vandaar) Nu zit ik hier echt heel erg mee, want ik geef echt veel om hem en ik zou 't graag serieus laten worden.
Ik weet dat hij geen tolerantie voor leugens heeft en daar geef ik hem groot gelijk in, maar het grootste probleem is nog dat ik verder over álles eerlijk ben geweest en deze idiote leugen dat heel ongeloofwaardig laat lijken. Deze leugen was eigenlijk alleen omdat ik echt interesse had en hem niet wilde afschrikken. De angst voor afschrikken kwam ook doordat hij mij in eerste instantie 22 schatte.
Nu wil ik het dit weekend opbiechten (nóg langer liegen zou de gevolgen nog erger maken) maar ik ben heel bang dat ik het op een verkeerde manier breng. Er zal hoe dan ook een discussie komen, maar ik ben zo bang dat dit voor het definitieve einde gaat zorgen. Hij heeft namelijk ooit gezegd dat het voor hem over is als ik over iets groots zou liegen of vreemd zou gaan. Op zich is van 17 jaar 18 jaar maken geen enórme leugen, maar ik kan begrijpen dat z'n vertrouwen er wel sterk door verminderd wordt.
Serieuze reacties graag. Ik hoef het er niet ingewreven te krijgen dat het een ongelofelijk onvolwassen actie was en dat ik een idioot ben, want dit realiseer ik me al te goed.
Kan niet, TS is geen 18quote:
Neuken is legaal vanaf 16. Faalhaasquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:57 schreef grizegrijn het volgende:
"Volgende maand word ik 18, eindelijk legaal neuken!'"
"Huh, je was toch al 18?"
"Hoe kom je daarbij?"
Heb je een probleem met je zelfvertrouwen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef sinners1 het volgende:
Door onzekerheid hierover heb ik ....
ik dacht dat dat een afknapper was (ik zag 'm toen al heel erg zitten, vandaar).
Ik weet dat hij geen tolerantie voor leugens heeft ...
De angst voor afschrikken kwam ook doordat ....
... maar ik ben heel bang dat ik het op een verkeerde manier breng.
Nee hoor. Vanaf 16 al legaal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:24 schreef Buffell het volgende:
17 of 18 maakt wel het verschil tussen legaal en illegaal voor haar vriend, toch?
Heel irritant is dat idd wanneer mensen die verwijderen...quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan de OP terug. Heb het niet gelezen maar ben benieuwd
Had een TR gemacht en Re heeft 'm net teruggezetquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan de OP terug. Heb het niet gelezen maar ben benieuwd
quote:
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofiliequote:Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = 'knaap', 'kind') en philía (φιλία, 'vriendschap')) is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Als volwassen gelden in dit opzicht degenen die ouder zijn dan achttien jaar en adolescenten zijn hier relevant, wanneer zij minimaal vijf jaar ouder zijn dan het kind.
Alsof een relatie tussen een 17 jarige en een 22 jarige illegaal en pedofilie isquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:22 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
[..]
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie
Het is dus wel strafbaar en ts heeft van deze jongen een pedofiel gemaakt zonder dat hij het weet
Hmmm ja daar heb je een punt! Had dit topic anders wel een andere wending gegevenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alsof een relatie tussen een 17 jarige en een 22 jarige illegaal en pedofilie is
Edit: Overigens staat er "tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn", dus dit stukje zegt hoe dan ook niet dat die gozer strafbaar is met TS
En dan later voor de rechtbank gaan ontkennen dat je het gezegd hebt, ow nee shit dat werkt niet, never mind.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:32 schreef probeer het volgende:
Tijdens het neuken, net voordat hij klaarkomt, 'ow trouwens .. ik ben 17'.
Opgelost, slotje!
Hoezo rechtbank? Ze gaat hem toch niet aanklagen omdat zij zelf in 1e instantie loog over haar leeftijd? En hij gaat zichzelf vast ook niet aanklagen omdat hij een minderjarige geneukt heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En dan later voor de rechtbank gaan ontkennen dat je het gezegd hebt, ow nee shit dat werkt niet, never mind.
Als het daadwerkelijk om pedofilie zou gaan zou dit topic al direct gesloten zijn geweest.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:32 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Hmmm ja daar heb je een punt! Had dit topic anders wel een andere wending gegeven
Ja daarom ook mijn edit. Mislukt grapje omdat het niet kloptequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoezo rechtbank? Ze gaat hem toch niet aanklagen omdat zij zelf in 1e instantie loog over haar leeftijd? En hij gaat zichzelf vast ook niet aanklagen omdat hij een minderjarige geneukt heeft.
Goed punt. Dus TS hoeft zich geen zorgen te maken. Soms zijn oplossingen simpeler dan je denktquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk om pedofilie zou gaan zou dit topic al direct gesloten zijn geweest.
Ja, gewoon vertellen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Goed punt. Dus TS hoeft zich geen zorgen te maken. Soms zijn oplossingen simpeler dan je denkt
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja daarom ook mijn edit. Mislukt grapje omdat het niet klopte
Dit. Of gewoon zeggen dat je destijds zei dat je "bijna 18" bent, misverstandje.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:21 schreef Catatafish het volgende:
Kan je niet gewoon de volgende keer zeggen dat je 17 bent als je leeftijd ter sprake komt. Dan zegt hij: "Huh? Je was toch 18?' waarop jij zegt: 'Nee joh gek check m'n id kaart'.
Problem solved zonder gezichtsverlies.
Want jij als eckte FokBaas! wist wat dat chinese teken betekende..quote:Op maandag 3 februari 2014 11:39 schreef JDx het volgende:
Ik heb hetzelfde en keer gehad met een meisje van 15 die zei dat ze 17 was, kwam ik later zelf achter doordat ze een ketting droeg van een chinees teken (gekoppeld aan geboortejaar), maar de basis was al kut, dus uiteindelijk ook niks geworden, wordt niks dit.
Waarom zou ik zoiets bedenkenquote:Op maandag 3 februari 2014 12:30 schreef Sant. het volgende:
[..]
Want jij als eckte FokBaas! wist wat dat chinese teken betekende..
Ik weet niet wat ik erger vind.. TS met d'r kutverhaal of jij met je semi interessante onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |