dat is een aviatorquote:
Ja daarom heb ik jouw ook niet in mijn fanclub gezet. Jij hebt een aparte status als reallife boodschappenstalker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben een eenling. Wel een eenling met een blinde en gepassioneerde inzet voor het begrip wat Ess is.
[..]![]()
dat magquote:
nee ik heb geen brillen hoofdquote:
jawel, al 18 keerquote:
Ezell is mijn god. God vereer je niet als een idool. Ezell is spiritueel, Ess werelds.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat je was overstapt op Ezell aanbidding.
In plaats van een leuke kaart met wat geld een rouwkaart van je eigen opa krijgen.quote:
dat is dus een aviator.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee, heb dat ding eens gehad en bevalt mij wel
Ik denk niet dat je mijn huidige aanbidding kunt vervangen, helaas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mexicanobakker, Moeraskat, Beer..
Heldere uitleg. Bedankt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell is mijn god. God vereer je niet als een idool. Ezell is spiritueel, Ess werelds.
[..]
In plaats van een leuke kaart met wat geld een rouwkaart van je eigen opa krijgen.
die ben ik kwijtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:38 schreef Jimbo het volgende:
ik heb een kanjergrote collectie aviators
Maar met mn korte haar staat een wayfarer beter
Die heeft typ ook, in een kleurtje.
Dit weet ik door WA
Jij bent af en toe echt verwijfder dan Etsu./quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:38 schreef Jimbo het volgende:
ik heb een kanjergrote collectie aviators
Maar met mn korte haar staat een wayfarer beter
Die heeft typ ook, in een kleurtje.
Dit weet ik door WA
Als zielloze ginger kan ik natuurlijk ook heul niet spiritueel zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell is mijn god. God vereer je niet als een idool. Ezell is spiritueel, Ess werelds.
[..]
In plaats van een leuke kaart met wat geld een rouwkaart van je eigen opa krijgen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mijn huidige aanbidding kunt vervangen, helaas.
[..]
Heldere uitleg. Bedankt.
niks mis meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent af en toe echt verwijfder dan Etsu./
quote:Mijn betaalgemak
Rekeningoverzicht
Betalen via iDeal
Je hebt een actueel saldo van 78.45 euro.
Dit saldo kun je met iDeal direct via je eigen bank betalen.
Het is ook mogelijk een ander bedrag over te maken.
Die van mij gaan niet meer wegquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
die ben ik kwijt
ik koop van de zomer 1 van je aviators
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent af en toe echt verwijfder dan Etsu./
Bedoelen ze niet dat je dat nog moet betalen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom heb ik dit bij wehkamp
gratis geld?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |