je speelt hardcore?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:05 schreef d4v1d het volgende:
Waarom zie ik niet hoeveel ammo ik nog heb?
Nee. Recruitquote:
Ze gaan het nu dus eens in de 3 jaar uit brengen, kan ook goed uitpakken dusquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou helemaal erg zijn Treyarch maakt tenminste nog aardige games dat kun je van IW of hoe de studio ook heet die ghosts heeft gemaakt niet zeggen.
Over een dikke maand is het de kans aan Titanfall
oow, singleplayer. Dat is altijd zo daar volgens mij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee. Recruit
Zie hem wel af en toe ben ik achter gekomen. Maar ik zie hem liever de hele tijd.
Ja misschien zijn de games dan een keer fatsoenlijk maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ze gaan het nu dus eens in de 3 jaar uit brengen, kan ook goed uitpakken dus..
Sledgehammer in 2014, Treyarch in 2015, Infinity Ward in 2016
Hoezo tegenstrijdig? Ik zeg alleen dat ik Black ops 2 een slechte COD vind, en om niet gelijk te zeggen dat tryarch compleet faalt, BO1 was wel gewoon een goede game.. Neemt niet weg dat ik gewoon meer plezier heb gehad in de IW gamesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]Ja...sorry hoor maar je reactie zit vol tegenstrijdigheden. Maar goed. Een ieder zijn smaak.
Maps zijn het belangrijkste voor mij. Straks maar even proberenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:56 schreef vaagjunior het volgende:
Maps zijn sinds 7 uur beschikbaar, MAAR nee natuurlijk geen wapen
Welk platform?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er ergens goedkoper aan die mappen te komen?
Season Ticket kopen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er ergens goedkoper aan die mappen te komen?
Season ticket ken ik ja maar denk misschien zijn ze ergens goedkoper of is er een actie of wat dan ook. Blijf toch een Hollanderquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Season Ticket kopen?
Anders lijkt het me niet?
Straks ook maar even downloaden heb eindelijk tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |