Godver, nu ik dit kijk... Kan je ook echt over die voetgangersbrug bij die drukke straat die je over moet steken?quote:
Vulcan op hardpointquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef Catkiller het volgende:
En zoeken naar de beste killstreak.. Een Warbird presteerde ik weinig mee, een Paladin zag ik ook niet veel mee op de kaart. De Vulcan is ook kansloos omdat je niet de tijd krijgt om het ding te sturen en het gewoon af gaat na een bepaalde tijd en het heeft niet zo veel bereik.Ach, ik denk uiteindelijk dat het geen reet uit maakt welke je gebruikt, met de hoeveelheid aan verdiepingen in de levels ga je volgens mij nooit veel punten scoren door middel van je killstreaks, mensen kunnen makkelijk schuilen.
Die optie zie ik helaas ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Speelt iedereen dit op de next gen? Ik speel op PS3 en hij hapert vaak nogal vaak/raar...
En waarom hebben ze de optie om iedereen in de lobby in 1 keer te muten niet gewoon gehouden... Of ben ik blind?
Die is er idd niet. Wel in game maar niet in de lobby. Zo dom.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Speelt iedereen dit op de next gen? Ik speel op PS3 en hij hapert vaak nogal vaak/raar...
En waarom hebben ze de optie om iedereen in de lobby in 1 keer te muten niet gewoon gehouden... Of ben ik blind?
Op zo'n gametype geloof ik wel dat dat ding prima werkt ja, idem voor die bomber. Alleen dat heb ik gisteren één potje gedaan en dat was geen succes.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Vulcan op hardpoint.. Gisteravond aantal tripple kills mee gemaakt.. Nog een beetje mee aan het kloten, maar lijkt erop dat je 'm zelf kan opladen zodat ie langer duurt..
Dat is best kut, aangezien ik van mening ben dat bepaalde streaks al genoeg kosten. 400 punten voor een UAV die makkelijk neer kan worden geschoten (700 voor orbital valt mij dan wel mee in vergelijking met oudere versies volgens mij), 550 punten voor een sentry gun waarbij je zelf moet gaan schieten, futuristisch zeg.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:52 schreef over_hedge het volgende:
Killstreaks worden pas goed als je ze upgrade.
Same. En soms dus dat ik niet eens kan inspawnen. Vanmiddag heel potje zitten spectatenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bij de killstreak op driehoekje of Y drukken, dan kun je die upgrades instellen. Je moet inderdaad wel een bepaald level zijn om meerdere upgrades te activeren, maar 1 extra is geloof ik al rond level 10 ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Op zo'n gametype geloof ik wel dat dat ding prima werkt ja, idem voor die bomber. Alleen dat heb ik gisteren één potje gedaan en dat was geen succes.
[..]
Dat is best kut, aangezien ik van mening ben dat bepaalde streaks al genoeg kosten. 400 punten voor een UAV die makkelijk neer kan worden geschoten (700 voor orbital valt mij dan wel mee in vergelijking met oudere versies), 550 punten voor een sentry gun waarbij je zelf moet gaan schieten, futuristisch zeg.
Hoe stel je die modules eigenlijk in? Moet je daar nog een bepaald level voor hebben?
driehoekje doen bij je killstreak als je great a class doet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Op zo'n gametype geloof ik wel dat dat ding prima werkt ja, idem voor die bomber. Alleen dat heb ik gisteren één potje gedaan en dat was geen succes.
[..]
Dat is best kut, aangezien ik van mening ben dat bepaalde streaks al genoeg kosten. 400 punten voor een UAV die makkelijk neer kan worden geschoten (700 voor orbital valt mij dan wel mee in vergelijking met oudere versies), 550 punten voor een sentry gun waarbij je zelf moet gaan schieten, futuristisch zeg.
Hoe stel je die modules eigenlijk in? Moet je daar nog een bepaald level voor hebben?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef Hoogstaande het volgende:
UAV met wallhack is voor mij trouwens de way to go. Daarna ben je zo op de paladin omdat je alles aan ziet komen
Die? Is wel een korte tijd natuurlijk, al duurt het waarschijnlijk langer dan je denkt.quote:Threat Detection (+ 300)
Shows all enemies through walls for 10 seconds after the UAV is called in.
Ja lijkt kort maar als je drie man ziet lopen zijn het in theorie drie easy killsquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Die? Is wel een korte tijd natuurlijk, al duurt het waarschijnlijk langer dan je denkt.
Iemand nog die veel met threat grenades speelt? Aan de ene kant lijken ze mij erg handig maar als je er te veel van uit gaat kom je alsnog niet ver.
Ja klopt, die kost maar 100 punten extra. Alleen er staat niet bij hoe veel langer precies. Gewoon allemaal een UAV er op knallen dan heb je het ding niet eens nodig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:29 schreef over_hedge het volgende:
En je hebt nog een upgrade die het langer laat duren geloof ik.
Elk potje dat ik speel begin ik de eerste 5 seconde als spectator..moment dat ik kan spelen is de eerste capture al geweest (bij domination) bijvoorbeeld..erg vervelend maar heeft met de lag compensation te maken vrees ik! Verder namelijk sowieso veel lag en tegenstanders die jou eerder zien dan jij hen..Meer mensen last van dat begin probleem? Erg vreemd en nog nooit gehad bij andere CODS..Speel op PS3 trouwensquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
staat je nat type op open?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:03 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Elk potje dat ik speel begin ik de eerste 5 seconde als spectator..moment dat ik kan spelen is de eerste capture al geweest (bij domination) bijvoorbeeld..erg vervelend maar heeft met de lag compensation te maken vrees ik! Verder namelijk sowieso veel lag en tegenstanders die jou eerder zien dan jij hen..Meer mensen last van dat begin probleem? Erg vreemd en nog nooit gehad bij andere CODS..Speel op PS3 trouwens
Ik kan dit nergens vinden. Heb je misschien pass voor nodig ofzo?quote:
Operator -> Customization.. Makkelijker kan het niet zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:59 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik kan dit nergens vinden. Heb je misschien pass voor nodig ofzo?
Racisten zijn vaak niet het slimst.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:14 schreef Timmos het volgende:
[..]
Operator -> Customization.. Makkelijker kan het niet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |