Dat had ik gisteren in m'n laatste potje , over gasten die aan het pronen waren in een donker hoekje... fucking irritant.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou kom anders nog genoeg achter deuren wachtende fags tegen.Merk wel dat iedereen echt te veel springt. Daar door ben je juist een makkelijk doelwit
Helm op doen. Dan zie je niks van zijn hoofdquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:17 schreef yvette1982 het volgende:
Ff serieus en zonder racistisch te zijn, weet iemand hoe ik mijn poppetje kan veranderen?
Effe in multiplayer die paar menuutjes door dan kom je het zo tegen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:17 schreef yvette1982 het volgende:
Ff serieus en zonder racistisch te zijn, weet iemand hoe ik mijn poppetje kan veranderen?
Je weet het vooroordeel over vrouwen weer goed te bevestigen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:25 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb gisteren best lang gezocht naar ander poppetje, bovendien lang op alle knoppen gedrukt. Iemand die weet hoe het heet of waar ik het aan herken?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:25 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb gisteren best lang gezocht naar ander poppetje, bovendien lang op alle knoppen gedrukt. Iemand die weet hoe het heet of waar ik het aan herken?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:44 schreef yvette1982 het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn poppetje kan veranderen? Op dit moment ben ik een neger terwijl ik liever met een blanke speel.
thx.quote:
twitch.tv/therace Spelen 24/7quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bij welke youtuber is het leuk om wat multiplayer gameplay te kijken? Beetje kijken of het wat is voordat ik hem koop.
Had gisteren blijkbaar een helm vrijgespeeld die ik maar heel even kon gebruiken... wat is dat voor iets raars ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef Catkiller het volgende:
De armory en de items die je vrij speelt heb ik weinig mee alleen, waar is bijvoorbeeld de beschrijving van items die je een half uur hebt? Als het nergens te vinden is in-game is dat best slordig naar mijn mening. Verder is het sowieso volgens mij iets waar ik niet vaak naar zal kijken of gebruiken.
Bloodshet helmet waarschijnlijk. Die krijg je als je een 5 killstreak haalt. Bij 10 krijg je handschoenen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:00 schreef Altron het volgende:
[..]
Had gisteren blijkbaar een helm vrijgespeeld die ik maar heel even kon gebruiken... wat is dat voor iets raars ?
Wat is het nut ervan ?
Dat had ik dus met handschoenen, en one shot goggles heb ik nu al twee keer gehad. En een Bloodshed helmet 32901 keer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:00 schreef Altron het volgende:
[..]
Had gisteren blijkbaar een helm vrijgespeeld die ik maar heel even kon gebruiken... wat is dat voor iets raars ?
Wat is het nut ervan ?
Aah ja klopt , was een rode helmquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bloodshet helmet waarschijnlijk. Die krijg je als je een 5 killstreak haalt. Bij 10 krijg je handschoenen.
Bij 15 en 20 vast ook wat maar dat heb ik nog niet gehaald. Maar is best doelloos. Je kan die dan 30 min gebruiken om te showen dat je dat gehaald hebt. Heeft van de rest geen voordelen.
lolquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat had ik dus met handschoenen, en one shot goggles heb ik nu al twee keer gehad. En een Bloodshed helmet 32901 keer.
Idd , opbokken met die zooi die je maar heel even aan kunt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:07 schreef Catkiller het volgende:
Die helm werd ik helemaal gek van, elk potje kreeg ik die weer en we dachten dat het gebugged was en er stond ook geen timer bij. Wat mij betreft rotten ze op met items showen die je al eerder hebt gehad, het voegt helemaal niks toe dus niemand geeft een neuk.
kyr sp33dy en the crewquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bij welke youtuber is het leuk om wat multiplayer gameplay te kijken? Beetje kijken of het wat is voordat ik hem koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |