Goed voorbeeld inderdaad. Voor mij is het zo een foto van een sterke man die de avond van zijn leven heeft gehad en dat uitbundig viert, omdat de man recht op de foto staat lijkt hij sterker dan zijn scheve omgeving. Zet je de foto recht, dan is het voor mij een dronkenlap die zijn evenwicht niet kan houden en daarom zijn armen spreidt, omdat de man dan scheef staat ten opzichte van de rechte omgeving. Maar goed, iedereen zijn eigen verhaal bij een foto natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:51 schreef SunChaser het volgende:
Hier vond ik het zelfs extra drama toevoegen, had m rechtgezet maar toen werd het een andere foto
[ afbeelding ]
net gedaan...quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:02 schreef SunChaser het volgende:
WOW
Misschien dit eens proberen in mn woonkamer
http://www.zillamag.com/art/fire-photography-by-tom-lacoste/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, even OT: Mooie foto's! zitten hele indrukwekkende tussen!
Je hebt zelf t thema verzonnenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:25 schreef OmeRon het volgende:
Ben bang dat het niet beter gaat worden dan dit... Dus bij deze mijn inzending!
[ afbeelding ]
Blijft lastig, spelen met vuur. En zeker op fotografiegebied...
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:36 schreef Ener-G het volgende:
Rauwe duim, maar ik ben er wel klaar mee. Hier mijn inzending:
[ link | afbeelding ]
Dat zijn twee mooie platen zeg!quote:
Blik bruine bonen en een aansteker, meer heb je niet nodigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:21 schreef Schanulleke het volgende:
Hoezo was dit topic niet gelinkt aan de reeks?!!
Heb het helemaal gemist, ook door ziekte. Misschien voor 12 uur vanavond nog een stemmertje eruit gooien.
Smelly!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Blik bruine bonen en een aansteker, meer heb je niet nodig
Jouw stemmertjes zijn vaak hoog geiendigd maar zou leuk zijn als je meedoetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Smelly!
Ik had iets anders in gedachte, maar weet niet of ik daar nog tijd/ zin voor heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |