Wat een kutkick, het is "wil", zonder "t".quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:50 schreef richolio het volgende:
Iets als dit tolereer je. Een huilende baby in het vliegtuig is ook kut, maar je tolereert het. Je gaat niet vragen of die baby svp stil wilt zijn, want je probeert te slapenDenk aan een oplossing vanaf jullie kant. Oordoppem ofzo.
Hebben ze nooit gehad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:38 schreef DoubleDip het volgende:
Goeie kick. Ik denk niet dat ze nog last zal hebben van de buurvrouw.
Ja ditquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Dit is een troll, hè? Toch? Normale mensen denken toch niet echt zo? Die kopen toch even oordopjes voor the time being? Toch?
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Dit is een troll, hè? Toch? Normale mensen denken toch niet echt zo? Die kopen toch even oordopjes voor the time being? Toch?
wie, de dode buurvrouwquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:52 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Hoe het nu is? Ze ligt te neuken met een demente bejaarde man.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:56 schreef Voetstappen het volgende:
Maar denk dat het topic niet serieus is.
Zou het de man zijn van die arme buurvrouw?quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:52 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
TS of de buurvrouw?quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:52 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:47 schreef Fokkiebaby het volgende:
Mijn klagende huisgenote vertrok bij de 1e de beste huurverhoging.
Al met al denk ik dat ze een half jaar bij me heeft gewoond.
De buurvrouw heeft best wel een tijd nog een opleving gehad dat ze de straat op ging om boodschappen te doen, uit ging met vriendinnen en zo, maar ik heb haar al een tijd niet gezien.
Ze zou gestorven kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |