Dat mag ik toch wel hopen voor haar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
We weten niet eens of ze terminaal is.
Het is dus niet het beademingsapparaat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:00 schreef Wespensteek het volgende:
De klacht van TS begrijp ik heel goed. Ik heb zelf tijden een beademingsapparaat gehad en die maakt inderdaad herrie. We hebben het zelf zo goed mogelijk opgelost door hem op zolder te zetten op bubbelfolie, met een lange zuurstof slang eraan. Mogelijk kan het apparaat van de buurvrouw ook wel op een betere plek gezet worden.
wellicht is de meter kapot ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:29 schreef MouzurX het volgende:
Maar een meter maakt toch niet een brommend geluid? Maar meer een schrapend geluid waarbij je de helft van de tijd niks hoort?
stel die vrouw leeft nog 2 jaar door, ga jij dan 2 jaar je bek houden, en amper slapen omdat je niets durft te zeggen, simpelweg omdat ze ziek is?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Walgelijke mensen wonen er naast die arme vrouw zeg.
Laat maarquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
stel die vrouw leeft nog 2 jaar door, ga jij dan 2 jaar je bek houden, en amper slapen omdat je niets durft te zeggen, simpelweg omdat ze ziek is?
Trolololo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
stel die vrouw leeft nog 2 jaar door, ga jij dan 2 jaar je bek houden, en amper slapen omdat je niets durft te zeggen, simpelweg omdat ze ziek is?
het is toch zo, iedereen loopt hier fucking hard te janken om eenofandere oma die volgens survival of the fittest al lang dood had moeten zijn, en TS moet het allemaal maar pikken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:40 schreef Greyson het volgende:
[..]
Trolololo.
Heb je niets beters te doen?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Je gaat gewoon niet aan een stervend iemand vragen of de beademing wat zachter kan.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het ineens een heel andere kwestie gaat worden als alle moreel verhevenen hier zelf in deze situatie zouden zitten. En weken, zo niet maanden geen oog dichtdoen 's nachts, met alle slaapgebrek en daaruit voortvloeiende gevolgen van dien.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe dan gewoon oordopjes in, no problem there.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het ineens een heel andere kwestie gaat worden als alle moreel verhevenen hier zelf in deze situatie zouden zitten. En weken, zo niet maanden geen oog dichtdoen 's nachts, met alle slaapgebrek en daaruit voortvloeiende gevolgen van dien.
Ik kan prima slapen met oordopjes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het ineens een heel andere kwestie gaat worden als alle moreel verhevenen hier zelf in deze situatie zouden zitten. En weken, zo niet maanden geen oog dichtdoen 's nachts, met alle slaapgebrek en daaruit voortvloeiende gevolgen van dien.
Simpele oplossingen liggen voor de hand. Maar men kijkt niet verder dan z'n neus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar wacht, jij zou niet moreel reageren? Hoe zou jij het dan aanpakken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meegekregen dat TS Liander heeft gemaild?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:08 schreef Greyson het volgende:
[..]
Simpele oplossingen liggen voor de hand. Maar men kijkt niet verder dan z'n neus.
Yes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meegekregen dat TS Liander heeft gemaild?
Ik zou in eerste instantie kijken of ik er zelf wat aan kan doen, zonder direct die vrouw ermee lastig te vallen, omdat je je dan toch bezwaard voelt. Voor de buurvrouw is het allemaal al vervelend genoeg. En dan kom je dus op het hier al 100.000 keer eerder genoemde oordopjes uit. Maar ik ben natuurlijk TS niet en misschien krijgt de vriendin van TS er hoofdpijn van (dat kan) of is ze bang dat ze door haar wekker heen slaapt, noem maar wat op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wacht, jij zou niet moreel reageren? Hoe zou jij het dan aanpakken?
ik heb daar echt moeite mee, heb ook een tijd last gehad van slapeloosheid door geluidsoverlast, en oordopjes waren toch naar in mijn oren, en slechte oordopjes werkten niet goed genoeg, en met betere sliep ik door mijn wekker heen. Heel erg vervelendquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan prima slapen met oordopjes.
Neem je een wekker met een tril kussentje. Gooi je onder je kussen en klaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb daar echt moeite mee, heb ook een tijd last gehad van slapeloosheid door geluidsoverlast, en oordopjes waren toch naar in mijn oren, en slechte oordopjes werkten niet goed genoeg, en met betere sliep ik door mijn wekker heen. Heel erg vervelend
Ik snap hem nog steeds niet. Je hebt haar gevraagd wat die herrie was die je hoorde terwijl je daar binnen was? En ze vertelde je dat het de gasmeter was?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:40 schreef Fokkiebaby het volgende:
het een beetje tactisch gebracht en wat blijkt , het is de teller van haar gasmeter. Als de cijfertjes verspringen hoor je een soort ratelend geluid. De buurvrouw heeft er zelf snachts geen last van
en mij dan naief noemenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:07 schreef Greyson het volgende:
[..]
Neem je een wekker met een tril kussentje. Gooi je onder je kussen en klaar.
Echt waar? Jazeker die zijn er te koop.
Hou toch op man naïeveling, klassiek voorbeeld.
Het bleek gelukkig aan de gasmeter te liggen. Maar wat als het idd het beademingsapparaat was? Gaat dat arme mens zich nog schuldig voelen ook.. elke nacht als ze naar bed gaat voelt ze zich zwaar k@t omdat ze weet dat ze de buren wakker gaat houden.. Je moet toch niet willen dat ze straks maar gaat proberen te slapen zonder beademing omdat ze de buren niet tot last wil zijn?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:58 schreef Platina het volgende:
Al die moraalridders hier. Iemand heeft kanker en opeens mag ze alles maken en hebben de buren het maar te slikken.
En ja, dat is niet de daadwerkelijke situatie die ik beschrijf maar als ik die posts hier lees dan zijn er genoeg riddertjes die het graag zo zouden zien.
Ik vraag me af welk probleem jij hebt.. Je leeft blijkbaar op FOK terwijl je in het buitenland woont. Spijt van je verhuizing? Kutrelatie? Je bent hier in het ieder geval nog zuurder dan een zuurpruim in de zuurkool. Ik raad je een psychiater aan om eens aan je sociale vaardigheden te gaan werken of in te leren zien dat je verkeerde keuzes hebt gemaakt in je leven die je niet op anderen zou moeten afreageren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
Inb4 Ouder1 die post "toen ik op sterven lag en aan de beademingsapparatuur kwamen mijn buren ook klagen. Nou, toen heb ik mijn levenslust weer teruggevonden en zie waar ik nu ben!"
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Geen van dat alles, maar bedankt voor je bezorgdheid![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, sorry, ik ga weer even aan 't werk Scorpie. Die papers schrijven zichzelf niet.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:58 schreef Scorpie het volgende:
Yessssssssss een fittie, we gaan los
#teammoblo
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, sorry, ik ga weer even aan 't werk Scorpie. Die papers schrijven zichzelf niet.
Reality confirmation: dit topic is echtquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:35 schreef habitue het volgende:
Als dit topic echt is heb ik bij deze de hoop in de mensheid opgegeven.![]()
Wat een kutkick, het is "wil", zonder "t".quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:50 schreef richolio het volgende:
Iets als dit tolereer je. Een huilende baby in het vliegtuig is ook kut, maar je tolereert het. Je gaat niet vragen of die baby svp stil wilt zijn, want je probeert te slapenDenk aan een oplossing vanaf jullie kant. Oordoppem ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |