Nu nog wachten op een zekere user die komt melden dat ze de buurvrouw maar egoïstisch is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:19 schreef Silenus het volgende:
Jezus, laat haar fucking oordopjes kopen. Die vrouw heeft kanker, doe effe normaal zeg.
[..]
"Eh ja hallo mevrouw. Luister, ik weet dat u helse pijnen heeft, helemaal alleen op een flatje woont en in alle eenzaamheid weg ligt te kwijnen terwijl de kanker u langzaam maar zeker helemaal doodmaakt. Ik snap dat dat dus a-relaxed is, maar Charlotte hier naast mij kan dus slecht slapen van dat kanker-geluid de hele tijd. Kunt u dat ding niet uitzetten snachts ofzo? Dit is gewoon niet chill.HET VERPEST MIJN SLAAPPLEZIER!!!!"
Belachelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Die vriendin van je kan het beste oordoppen kopen. Heb respect voor die vrouw en ga niet bij haar zeiken dat haar beademingsapparaat jullie overlast geeft. Degene die er last van heeft moet voor een oplossing zorgen.
Net zo ver als dat je normaal zou kunnen imo. Al die moraalridders die maar vinden dat je alles moet slikken omdat de buurvrouw kanker heeft (wat best wel kut is natuurlijk) die er meteen bovenop springenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Fokkiebaby het volgende:
Hoever kunnen we gaan met van de buurvrouw te verlangen dat ze ons ter wille is?
Ik denk dat ze sowieso komt spoken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ergens hoop ik dat het niet van dat beademingsapparaat komt en dat als de buurvrouw overleden is dat jullie het nog steeds horen. Karma.
Precies. Schijnheilig gedoe allemaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:32 schreef Deshain het volgende:
[..]
Net zo ver als dat je normaal zou kunnen imo. Al die moraalridders die maar vinden dat je alles moet slikken omdat de buurvrouw kanker heeft (wat best wel kut is natuurlijk) die er meteen bovenop springen
Als je gewoon langsgaat kan je het hier ook normaal over hebben met de buurvrouw/verzorging zodat jullie er geen last van hoeven te hebben en zo ook gewoon normaal woongenot hebben in jullie woning.
Nou, slapen in een ziekenhuis is geen feestje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:37 schreef formerjellybean het volgende:
Dit kan niet serieus zijn als het nou muziek of ruzies was maar leg me uit hoe een beademingsmachine geluidsoverlast veroorzaken. Ziekenhuizen staan er vol mee en iedereen slaapt daar prima
Ligt een beetje aan welke afdeling en hoeveel morfine je krijgt, tijd van mijn leven gehad...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, slapen in een ziekenhuis is geen feestje.
Ha leuk, een ervaringsverhaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:43 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan welke afdeling en hoeveel morfine je krijgt, tijd van mijn leven gehad...
TS zal voortaan altijd een onbehagelijk gevoel bij de seks hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sowieso komt spoken.
Verongelukt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:51 schreef MouzurX het volgende:
Jullie doen nu allemaal alsof jullie jezus zijn maar ik kan me best een situatie indenken dat je er helemaal gek van wordt als je continu niet kan slapen door geluid van de buren. Ookal is het waarschijnlijk van een beademingsapparaat.
Daarentegen zou ik ook wel oordopjes kopen en geen post maken, maar toch, zo verongelukt hoeven je niet te doen hoor.
Eens met deze post. Geluidoverlast kan heel irritant zijn, wat de achterliggende reden ook is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:51 schreef MouzurX het volgende:
Jullie doen nu allemaal alsof jullie jezus zijn maar ik kan me best een situatie indenken dat je er helemaal gek van wordt als je continu niet kan slapen door geluid van de buren. Ookal is het waarschijnlijk van een beademingsapparaat.
Daarentegen zou ik ook wel oordopjes kopen en geen post maken, maar toch, zo verongelukt hoeven je niet te doen hoor.
Dit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Dit is een troll, hè? Toch? Normale mensen denken toch niet echt zo? Die kopen toch even oordopjes voor the time being? Toch?
Geloof me ik heb 5 jaar geluidsoverlast van buren gehad, boombox , ruzies en alles , ergens heb ik een beetje het idee dat een beademingsapparaat echt niet zo heel veel overlast veroorzaakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:51 schreef MouzurX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |