abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:21:51 #26
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_136045911
Gewoon tijden afspreken wanneer hij aan mag staan :)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:22:24 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136045933
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:19 schreef Silenus het volgende:
Jezus, laat haar fucking oordopjes kopen. Die vrouw heeft kanker, doe effe normaal zeg. :')

[..]

"Eh ja hallo mevrouw. Luister, ik weet dat u helse pijnen heeft, helemaal alleen op een flatje woont en in alle eenzaamheid weg ligt te kwijnen terwijl de kanker u langzaam maar zeker helemaal doodmaakt. Ik snap dat dat dus a-relaxed is, maar Charlotte hier naast mij kan dus slecht slapen van dat kanker-geluid de hele tijd. Kunt u dat ding niet uitzetten snachts ofzo? Dit is gewoon niet chill. :( HET VERPEST MIJN SLAAPPLEZIER!!!!"
Nu nog wachten op een zekere user die komt melden dat ze de buurvrouw maar egoïstisch is.
The love you take is equal to the love you make.
  Admin dinsdag 28 januari 2014 @ 12:22:25 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_136045935
a) oordoppen
b) bereid je er maar op voor dat dit vaker zal gebeuren aangezien de indicatiestelling veranderd is *O*

Ik ga aandelen in oordoppen nemen :9~

Oh en dump die vriendin.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:25:46 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136046037
TS is een meisje, toch? Gewoon twee vrouwen die samen een appartementje huren.

Anyway, je komt niet heel empathisch over TS. Ik zou me zelf schamen als ik me ook maar een minuutje zou ergeren aan dat lawaai, al snap ik best dat het geluid an sich vervelend is.

Wat je misschien ook kan doen is af en toe langs gaan bij die arme vrouw voor een kopje koffie. Voor mijn part zeg je dan na een paar keer 'dat geluid is ook vervelend voor u mevrouw, wacht, ik zet het even op een matje zodat dat apparaat niet zo trilt en u ook rustiger kunt slapen'. Of iets dergelijks.

Maar iets meer piëteit met iemand die de laatste dagen van haar leven ingaat mag wel. Je hebt nog 60 jaar om onbezorgd te slapen, en als jij straks in je uppie op een flatje woont terwijl een tumor je langzaam opvreet...denk ik niet dat je het heel fijn vindt als het enige contact met de buitenwereld iemand is die komt klagen dat je beademingsapparaat een beetje hard staat.
Gourmetten of steengrillen?
pi_136046073
Die vriendin van je kan het beste oordoppen kopen. Heb respect voor die vrouw en ga niet bij haar zeiken dat haar beademingsapparaat jullie overlast geeft. Degene die er last van heeft moet voor een oplossing zorgen.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:28:20 #31
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_136046134
Maar even serieus. Kijk eerst eens waar het gebrom vandaan komt. Ik kan me niet voorstellen dat een beademingsapparaat zoveel herrie geeft. Het is geen compressor oid :')

Dat je er last van hebt en het op wil lossen is overigens niks asociaals aan. Aangezien het probleem sowieso gemakkelijk op te lossen is.

Ik verdenk overigens eerder een wasmachine/wasdroger van de oorzaak ;)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:28:53 #32
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_136046157
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Die vriendin van je kan het beste oordoppen kopen. Heb respect voor die vrouw en ga niet bij haar zeiken dat haar beademingsapparaat jullie overlast geeft. Degene die er last van heeft moet voor een oplossing zorgen.
Belachelijk.
pi_136046180
Ergens hoop ik dat het niet van dat beademingsapparaat komt en dat als de buurvrouw overleden is dat jullie het nog steeds horen. Karma.
pi_136046281
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Fokkiebaby het volgende:
Hoever kunnen we gaan met van de buurvrouw te verlangen dat ze ons ter wille is?
Net zo ver als dat je normaal zou kunnen imo. Al die moraalridders die maar vinden dat je alles moet slikken omdat de buurvrouw kanker heeft (wat best wel kut is natuurlijk) die er meteen bovenop springen :r

Als je gewoon langsgaat kan je het hier ook normaal over hebben met de buurvrouw/verzorging zodat jullie er geen last van hoeven te hebben en zo ook gewoon normaal woongenot hebben in jullie woning.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:35:07 #35
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136046348
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ergens hoop ik dat het niet van dat beademingsapparaat komt en dat als de buurvrouw overleden is dat jullie het nog steeds horen. Karma.
Ik denk dat ze sowieso komt spoken. >:)
Gourmetten of steengrillen?
pi_136046426
Dit kan niet serieus zijn als het nou muziek of ruzies was maar leg me uit hoe een beademingsmachine geluidsoverlast veroorzaken. Ziekenhuizen staan er vol mee en iedereen slaapt daar prima
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:37:39 #37
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_136046438
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:32 schreef Deshain het volgende:

[..]

Net zo ver als dat je normaal zou kunnen imo. Al die moraalridders die maar vinden dat je alles moet slikken omdat de buurvrouw kanker heeft (wat best wel kut is natuurlijk) die er meteen bovenop springen :r

Als je gewoon langsgaat kan je het hier ook normaal over hebben met de buurvrouw/verzorging zodat jullie er geen last van hoeven te hebben en zo ook gewoon normaal woongenot hebben in jullie woning.
Precies. Schijnheilig gedoe allemaal.

Gewoon langsgaan. Bloemetje meenemen ofzo.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:38:41 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136046474
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:37 schreef formerjellybean het volgende:
Dit kan niet serieus zijn als het nou muziek of ruzies was maar leg me uit hoe een beademingsmachine geluidsoverlast veroorzaken. Ziekenhuizen staan er vol mee en iedereen slaapt daar prima
Nou, slapen in een ziekenhuis is geen feestje.
pi_136046520
:D :X
Mokkel met stuntstok
pi_136046612
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, slapen in een ziekenhuis is geen feestje.
Ligt een beetje aan welke afdeling en hoeveel morfine je krijgt, tijd van mijn leven gehad...
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:44:42 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136046649
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:43 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan welke afdeling en hoeveel morfine je krijgt, tijd van mijn leven gehad...
Ha leuk, een ervaringsverhaal.
pi_136046694
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:35 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik denk dat ze sowieso komt spoken. >:)
TS zal voortaan altijd een onbehagelijk gevoel bij de seks hebben. *O*
pi_136046857
Jullie doen nu allemaal alsof jullie jezus zijn maar ik kan me best een situatie indenken dat je er helemaal gek van wordt als je continu niet kan slapen door geluid van de buren. Ookal is het waarschijnlijk van een beademingsapparaat.

Daarentegen zou ik ook wel oordopjes kopen en geen post maken, maar toch, zo verongelukt hoeven je niet te doen hoor.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:52:16 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136046889
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:51 schreef MouzurX het volgende:
Jullie doen nu allemaal alsof jullie jezus zijn maar ik kan me best een situatie indenken dat je er helemaal gek van wordt als je continu niet kan slapen door geluid van de buren. Ookal is het waarschijnlijk van een beademingsapparaat.

Daarentegen zou ik ook wel oordopjes kopen en geen post maken, maar toch, zo verongelukt hoeven je niet te doen hoor.
Verongelukt. ;(
pi_136046911
quote:

Eens met deze post. Geluidoverlast kan heel irritant zijn, wat de achterliggende reden ook is.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_136047000
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Dit is een troll, hè? Toch? Normale mensen denken toch niet echt zo? Die kopen toch even oordopjes voor the time being? Toch?
Dit.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:55:14 #47
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_136047023
in Amsterdam hutje mutje gaan wonen, en dan klagen over geluidsoverlast... ^O^ w/
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_136047859
quote:

Geloof me ik heb 5 jaar geluidsoverlast van buren gehad, boombox , ruzies en alles , ergens heb ik een beetje het idee dat een beademingsapparaat echt niet zo heel veel overlast veroorzaakt.

[ Bericht 28% gewijzigd door formerjellybean op 28-01-2014 13:19:13 (ik ben echt een noob met quoten ) ]
pi_136047877
Slaap in een andere kamer totdat die vrouw is overleden. Ofzo.
pi_136048034
Weer een typisch voorbeeld van de individualistische maatschappij waarin we leven. Buurvrouw heeft kanker en gaat bijna dood, maar dat maakt niet uit want iemand anders heeft last van een brommetje 's nachts. Geloof me, de buurvrouw zou achter mekaar kiezen voor 's nachts een bromgeluid, i.p.v. de tijd uitliggen op haar sterfbed.

En dan over 3 jaar vraagt men zich een keer af waarom ze al zo lang die brom niet horen en dan blijkt de buurvrouw al 3 jaar dood in huis te liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')