Geweldig landquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een van de vele landen die ik nog mis op m'n lijstje
Ja dat welquote:
Loop weg nu het nog kan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, bij de kapper staat een CD van Train op![]()
!!
Kutkapper. Klap hem in z'n nek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, bij de kapper staat een CD van Train op![]()
!!
Toch maar eens heengaan als ik van m'n alcoholverslaving af ben (anders wordt het een dure vakantiequote:
Rocket - Disarm - Soma is echt een briljant blokje, en dan zijn cherub, today en silverfuck ook nog fantastisch..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Whut.
Echt bagger. Om te janken gewoon.
Dan moet ik daten als poedel en alles. Niet ideaal.quote:
2 Mojito's 42Equote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik schrok me de pleuris toen ik na de vakantie de uitgaven ging optellen.
Ik heb het nooit begrepen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rocket - Disarm - Soma is echt een briljant blokje, en dan zijn cherub, today en silverfuck ook nog fantastisch..
Maar Disarm is het mooist.
Krullenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet ik daten als poedel en alles. Niet ideaal.
Mannen met krullen worden over het algemeen best aantrekkelijk gevonden door de vrouwtjesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet ik daten als poedel en alles. Niet ideaal.
Haarquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen met zo'n lekker krullenkop
Ik heb niets met Justin en zijn peroxide poedelkop.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb niets met Justin en zijn peroxide poedelkop.
En er ook gewoon niks aan doen al die tijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wist ik al sinds 8 mei 1987.
Raar zijn is fijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En er ook gewoon niks aan doen al die tijd.
Verhip niet eens aan gedacht. Balenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu moet je natuurlijk Lowlands ook missen dit jaar
Wilbert dat niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog geen RHCP gedraaid vandaag. WAT EEN DAG WAT EEN DAG!!!
http://www.3fmfan.nl/page(...)ppers&zoekop=artiest
Inderdaad, prutsersquote:
Als eerste kwam het voorbij, maar het is natuurlijk veel belangrijker om te weten dat een of andere oorlogsmisdadiger zijn gebit vergeten is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:04 schreef Bronson het volgende:
Ligt het aan mij of kwam het aftreden van de premier van Oekraïne helemaal niet voorbij?
Oh ik dacht al.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als eerste kwam het voorbij, maar het is natuurlijk veel belangrijker om te weten dat een of andere oorlogsmisdadiger zijn gebit vergeten is.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als eerste kwam het voorbij, maar het is natuurlijk veel belangrijker om te weten dat een of andere oorlogsmisdadiger zijn gebit vergeten is.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |