vrouwen die vreten verdienen duizenden euro's mannen die liften niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef fathank het volgende:
Hartverwarmend dat er een inzamelingsactie op touw is gezet maar verdient een powerlifter zo weinig dattie geen verzekering kan betalen?
Als he bijna dagelijks met honderden kilos rond loopt te sjouwen lijkt me een degelijke verzekering zo ongeveer prio 1.
Dan neem je er een baan bijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
vrouwen die vreten verdienen duizenden euro's mannen die liften niet.
zijn verzekering weigert de claim omdat hij "professional sporter" is, maar professioneel zijn in de wereld van Powerliften stelt niet zoveel voor nee. Hij is dus gewoon verzekerd.... Muricaaaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef fathank het volgende:
Hartverwarmend dat er een inzamelingsactie op touw is gezet maar verdient een powerlifter zo weinig dattie geen verzekering kan betalen?
Als he bijna dagelijks met honderden kilos rond loopt te sjouwen lijkt me een degelijke verzekering zo ongeveer prio 1.
hij heeft er een baan naast bij JTS ... trainingen geven etcquote:
Bloeden uit je kut, zaad all over your face...no thanx brahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef Montelly het volgende:
Soms wou ik dat ik vrouw was, lekker profiteren van mannen, met vagijn teasen en dan kkhard neggen. Gratis uitgaan, geen drankjes betalen niks...
niks zaad, zou niet eens zover komen. gewoon lekker laten investeren en dan vandoor gaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bloeden uit je kut, zaad all over your face...no thanx brah
Wacht maar totdat je sexueel geïntimideerd wordt. #norapistquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
niks zaad, zou niet eens zover komen. gewoon lekker laten investeren en dan vandoor gaan.
Obamacarequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zijn verzekering weigert de claim omdat hij "professional sporter" is, maar professioneel zijn in de wereld van Powerliften stelt niet zoveel voor nee. Hij is dus gewoon verzekerd.... Muricaaa
semiboner..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Moet je op YouTube zoeken naar "belly bloat" of "belly stuffing". Weirdestboner.jpg
En dan thuis een stuk rubber in je kut douwenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
niks zaad, zou niet eens zover komen. gewoon lekker laten investeren en dan vandoor gaan.
Tuurlijk, maar de verzekeringsmaatschappijen in Amerika zijn echt een bitch .. geloof mij. Als je ziet wat er soms voorbij komt op bb.com forum... wat een hel daar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Obamacare
Maar fucked up voor em. Al laat je je hier in NL toch ook voorlichten alsbje een AOV uitzoekt als je zelfstandig ondernemer bent bijv. Als je zo serieus met iets bezig bent vraag je je toch eenbkeer af "heey wat gebeurt er als ik mn poot breek" of wat dan ook.
ja toggquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:01 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan thuis een stuk rubber in je kut douwen
Zegt genoeg over hoe bèta mannen kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef Montelly het volgende:
Soms wou ik dat ik vrouw was, lekker profiteren van mannen, met vagijn teasen en dan kkhard neggen. Gratis uitgaan, geen drankjes betalen niks...
Haha er is er ook eentje waar chicks de slang van een luchtbedpomp in hun kont stoppen en dan als het ware hun maag oppompenquote:
Hou op over verzekeringsmaatschappijenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de verzekeringsmaatschappijen in Amerika zijn echt een bitch .. geloof mij. Als je ziet wat er soms voorbij komt op bb.com forum... wat een hel daar.
En in al die jaren heeft ie dus nooit een afspraak op papier gehad dat als em iets mocht overkomen tijdens t sporten dat t vergoed zou worden. Dat is inderdaad een beetje dom imho als je wekelijks 200+kg op je nek legt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de verzekeringsmaatschappijen in Amerika zijn echt een bitch .. geloof mij. Als je ziet wat er soms voorbij komt op bb.com forum... wat een hel daar.
Je gaat er al vanuit dat hij nooit onderzoek heeft gedaan en dat het een domme jongen is. Lijkt me sterk.. gast is al jaren met de sport bezig
neem "haar" ze krijgen toch geen boner.quote:
Of hoe hopeloos vrouwen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zegt genoeg over hoe bèta mannen kunnen zijn
Moet je wel eerst een vent vinden die weet wat hij doet. En je eigen lichaam kennen. Er zijn maar weinig vrouwen die het daadwerkelijk in praktijk weten te brengen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwen hebben ook nog het voordeel dat ze keer na keer kunnen klaarkomen.
oh, dat zeker. Ik schaam me al als ik een glaasje water wil.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Of hoe hopeloos vrouwen kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik lach altijd om gasten die vrouwen gratis drank geven. Wat vriendinnen van me ook, krijgen tijdens uitgaan hele tijd drinken van beta's en ze betalen vaak ook gewoon hun entree enzo. En dan niks doen met die gasten, niet mee naar huis gaan of zoenen ofzo, maar gewoon alleen zodat ze met 0 euro op zak uit kunnen gaan.
Wel triest eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |