Huh, net zei je dat het wel hielp?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Werkt niet eens, enkel van toepassing op specifiek productnummer
Volgens mij werkt dit niet, hmmkay?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die bonnen gaan er alleen af als je die verdomde dure headset haalt snappez?
Welnu, dan gooi ik die dure headset in mijn mandje en reken andere Sony headsets af twv bonnen op hetzelfde moment
Bol.com verstuurt die andere Sony headsets binnen een dag > morgen in huis. Verschuren niet > die verstuurt binnen 5-10 werkdagen.
Dan is het een kwestie van afwachten tot bol verzonden heeft > zo ja: bestelling bij verschuren voortijdig annuleren et presto: twee headsets voor 98 cent
Als je bij betalen komt kan je de codes niet aanvinken, helaasch.quote:
Mijn sterretje is een rondje geworden sinds die keren dat ik genaaid ben door bol.com dus ze verdienen het gewoonquote:
Je kent de WKOA niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dit niet, hmmkay?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mijn sterretje is een rondje geworden sinds die keren dat ik genaaid ben door bol.com dus ze verdienen het gewoon
We zullen het zien en het is ¤0,98 héquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jawel, maar het lijkt me sterk dat je op die manier twee stuks voor ¤0,89 krijgt
Daar is best slim over nagedacht, ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:38 schreef Joosie200 het volgende:
Ze hebben nergens gezegd dat je alleen die Sony-mdr-xb910 moet bestellen als je met die codes er een wil halen. Je kan het prima combineren met een andere headset. Dus tja.. loophole exploited
Eens zien hoe slim de orderpickers bij Bol zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar is best slim over nagedacht, ja.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En als je nu op Verder naar bestellen klikt staat er dat gewoon dat je 75 euro af mag tikken.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je bij betalen komt kan je de codes niet aanvinken, helaasch.
Nu inderdaad even afwachten wat bol.com weer doetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:25 schreef Ludacriss het volgende:
Ach nu zal het topic wel doodbloeden!
Hihahoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef So_Surreal het volgende:
Zo, onder mijn kloon even wat verzonnen codes geDM't naar een paar bedelaars hier.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef So_Surreal het volgende:
Zo, onder mijn kloon even wat verzonnen codes geDM't naar een paar bedelaars hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |