abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:41:56 #126
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_136061409
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:24 schreef Piye het volgende:

[..]

Ze wordt helemaal niet van haar fiets getrokken. :?

Daarbij wordt ze ook helemaal niet zo hard aangepakt. Sommigen doen hier en op GS net alsof ze zware knietjes op haar hoofd krijgt terwijl ze half knock-out ligt of zo. Ik zie alleen een meisje dat boos omdraait en haar wat klappen geeft. Zal ook wel een reden voor zijn geweest denk ik dan.
Dan nog zulke dingen hoor je uit te praten zonder geweld, dat andere meisje heeft duidelijk geen zin in geweld. Dunkt me dus dat het eerder gegaan is dat dat meisje iets heeft gezegd iemand haar woorden heeft verdraaid en daarop klappen krijgt voor iets wat ze niet gezegd heeft.

Verder hadden ze gewoon naar de leraar moeten gaan. Slaan en trappen en shit hoor je gewoonweg niet te doen, hoe zou jij het vinden als je een dochter had en ze gingen zo te keer tegen haar en wat van die mietjes staan aan de zijlijn te filmen?

Mensen slaan is gewoon fout klaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef SchoneZoon het volgende:
Dit soort vechtpartijen bestaan al zolang de mens bestaat :O En dit stelt echt niks voor vergeleken met bitchfights tussen negerinnen :')

Al die wereldvreemde nerdjes op geenstijl zijn natuurlijk meteen in shock, want in hun afgelegen blanke dorp gebeuren dit soort dingen niet.
Klopt veel stelt het niet voor, ik wil enkel vechten tegen de verhuftering van de samenleving het wordt steeds meer en erger.

In Ex Joegoslavië verplichtte de vijand dat de zoon zijn moeder zou verkrachten of vader zou vermoorden dat is pas erg ja.

Waar het in dit geval om gaat is, was het nodig erop los te klappen? Nee.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_136061504
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef SchoneZoon het volgende:
Dit soort vechtpartijen bestaan al zolang de mens bestaat :O En dit stelt echt niks voor vergeleken met bitchfights tussen negerinnen :')

Al die wereldvreemde nerdjes op geenstijl zijn natuurlijk meteen in shock, want in hun afgelegen blanke dorp gebeuren dit soort dingen niet.
Je moest eens weten wat er in jouw afgelegen niet negerdorpje gebeurt met je shock. Vraag is of je dit hier ook wilt hebben. Ik zeg nee. Oprotten met dat tuig. En ik ben niet wereldvreemd. Sowieso iemand met een naam als rasta flikker op.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:47:28 #128
351780 Piye
King of Kush
pi_136061663
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dan nog zulke dingen hoor je uit te praten zonder geweld, dat andere meisje heeft duidelijk geen zin in geweld. Dunkt me dus dat het eerder gegaan is dat dat meisje iets heeft gezegd iemand haar woorden heeft verdraaid en daarop klappen krijgt voor iets wat ze niet gezegd heeft.

Verder hadden ze gewoon naar de leraar moeten gaan. Slaan en trappen en shit hoor je gewoonweg niet te doen, hoe zou jij het vinden als je een dochter had en ze gingen zo te keer tegen haar en wat van die mietjes staan aan de zijlijn te filmen?

Mensen slaan is gewoon fout klaar.
Of ze krijgt klappen voor wat ze wel gezegd heeft. Ik weet het niet, maar ik weet wel dat dit allemaal nogal meevalt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:50:10 #129
419250 Spongeboss
pi_136061768
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:47 schreef Piye het volgende:

[..]

Of ze krijgt klappen voor wat ze wel gezegd heeft. Ik weet het niet, maar ik weet wel dat dit allemaal nogal meevalt.
Ze roept zelf ik hoop dat je kanker krijgt en doodvalt. Als we elkaar allemaal gingen klappen voor wat een ander zegt. :') Ach ja het is wat het is. Maar ik snap niet waarom iemand die gewoon zinloos geweld gebruikt zou moeten worden verdedigt. Een heksenjacht is niet goed dat is een ding. Maar zij had nooit moeten klappen dan was er ook geen heksenjacht geweest.

Als een grote groep mij doet uitschelden, loop ik vaak gewoon weg als ik alleen ben zou ik ze gaan klappen eindig ik in het ziekenhuis. :') Maar zo'n meid durft dat ook niet bij een grote groep, maar tegen een meid waarom niet... :')

Punt is op vmbo gaat dat best wel hard eraan toe. En vaak gaat het nergens om. :')
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_136061978
Ik heb zelf twee zoons van 14 en 16. Die gaan dan niet naar het VMBO maar naar het VWO. Maar mocht er ooit één of andere onverlaat zinloos op mijn kind te keer gaan is hij nog niet jarig. Ik zoek en zal vinden.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:14:56 #131
351780 Piye
King of Kush
pi_136062968
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ze roept zelf ik hoop dat je kanker krijgt en doodvalt. Als we elkaar allemaal gingen klappen voor wat een ander zegt. :') Ach ja het is wat het is. Maar ik snap niet waarom iemand die gewoon zinloos geweld gebruikt zou moeten worden verdedigt. Een heksenjacht is niet goed dat is een ding. Maar zij had nooit moeten klappen dan was er ook geen heksenjacht geweest.

Als een grote groep mij doet uitschelden, loop ik vaak gewoon weg als ik alleen ben zou ik ze gaan klappen eindig ik in het ziekenhuis. :') Maar zo'n meid durft dat ook niet bij een grote groep, maar tegen een meid waarom niet... :')

Punt is op vmbo gaat dat best wel hard eraan toe. En vaak gaat het nergens om. :')
Verdedigen hoeft ook niet. Maar om nou van elke scholier die een ander slaat zo een drama te maken en met de internetheldenbrigade deze lastig te gaan vallen is ook weer zoiets.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:18:13 #132
419250 Spongeboss
pi_136063163
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef Piye het volgende:

[..]

Verdedigen hoeft ook niet. Maar om nou van elke scholier die een ander slaat zo een drama te maken en met de internetheldenbrigade deze lastig te gaan vallen is ook weer zoiets.
Ben ik het mee oneens, om ze aan te vallen met z'n allen. Want al die mensen die hier hun facebook en twitter tijd in steken kunnen als ze echt vinden dat zoiets fout is, beter campagne gaan voeren tegen geweld.

Maar slaan en trappen blijft onnodig!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:23:49 #133
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_136063458
Dat sorry filmpje... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')