SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tripjes op iets buiten de stad:
Auschwitz
Wielicza
Vanaf Eindhoven voor een habbekrats retour met ryanair. Laatste keer betaalde ik iets van 70 oid.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
Krakow, Polen.Ga dit jaar weer, korste rebound ooit. Snelste herboeking die ik ooit gemaakt heb. Ook voor een habbekrats. Hotel/Hostel kende me zelfs nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auschwitz
Wielicza
Vanaf Eindhoven voor een habbekrats retour met ryanair. Laatste keer betaalde ik iets van 70 oid.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
Krakow, Polen.staat ook hoog op mijn lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auschwitz
Wielicza
Vanaf Eindhoven voor een habbekrats retour met ryanair. Laatste keer betaalde ik iets van 70 oid.alleen eerst dus nieuwe landen aandoen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
ah, ook ik ben ten prooi gevallen aan de ontkenning in BOLDquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
staat ook hoog op mijn lijstjealleen eerst dus nieuwe landen aandoen
Vond je niet dat ik nogal een vreemde lijst had met landen waar ik wel geweest was dan, zelfs landen als Duitsland en Frankrijk staan er dan niet tussenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ah, ook ik ben ten prooi gevallen aan de ontkenning in BOLD
Vond het al zo raar, hoe kan MaJo nou nog nooit in Polen geweest![]()
Hey, als ik zo goed had opgelet, had ik ook het woord niet wel gelezenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond je niet dat ik nogal een vreemde lijst had met landen waar ik wel geweest was dan, zelfs landen als Duitsland en Frankrijk staan er dan niet tussen
Gewoon doen, in 4 dagen kun je daar erg veel zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
staat ook hoog op mijn lijstjealleen eerst dus nieuwe landen aandoen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |