SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ierland is qua prijs en vliegtijd ook nog een optie maar de voorkeur gaat naar Oost-Europa. Kosovo, Ijsland en Albanië is mijn broer al geweest dus die vallen eigenlijk ook af.
[ Bericht 2% gewijzigd door MaJo op 27-01-2014 23:03:24 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Anders lees je de OP evenquote:
Lees de OP even, alle vier de steden ben ik al geweestquote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef blikzem het volgende:
boedapest hongarije is er mooi.
(dat heb ik toen gecombineerd met Bratislava en wenen)
bratislava ben je heel snel uitgekeken, wenen is ook een mooie stad.
praag is ook klein kun je in 2 dagen wel zien..
Lezen is moeilijk hé?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef blikzem het volgende:
boedapest hongarije is er mooi.
(dat heb ik toen gecombineerd met Bratislava en wenen)
bratislava ben je heel snel uitgekeken, wenen is ook een mooie stad.
praag is ook klein kun je in 2 dagen wel zien..
moet je de niet even dik aanmaken ik dacht dat je in die landen geweest was..quote:Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef MaJo het volgende:
Kijk hier kan ik wat mee
[..]
Lees de OP even, alle vier de steden ben ik al geweest
In eerste instantie trekt het me wat minder maar ik ga me er eens in verdiepenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Malta is leuk! Ik ben zelf in St. Julians geweest, dat is klein maar fijn. Ik zou er zeker weer eens naar teruggaan. Sliema en Valletta zijn grotere steden en de moeite.
Ben je in Podgorica geweest of ergens anders?quote:
Blijkbaar jaquote:
Ik heb het nu aangepastquote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef blikzem het volgende:
[..]
moet je de niet even dik aanmaken ik dacht dat je in die landen geweest was..ben niet de enigste
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het nu aangepastMaar als je de rest van de OP had gelezen had je het ook wel begrepen
Oa in Podgorica ja, maar het is maar een klein landje dus alles wat je wilt zien kun je ook wel zien.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
In eerste instantie trekt het me wat minder maar ik ga me er eens in verdiepen
[..]
Ben je in Podgorica geweest of ergens anders?
[..]
Blijkbaar ja
Dat is wel het voordeel van die kleine landjesquote:Op maandag 27 januari 2014 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oa in Podgorica ja, maar het is maar een klein landje dus alles wat je wilt zien kun je ook wel zien.
Ik vond Skadar Lake heel gaaf
Kijk daar kan ik iets meequote:Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef Karbonkel95 het volgende:
Ik hoorde van heel veel mensen dan Podgorica de lelijkste hoofdstad ooit is, op google ziet het er ook niet interessant uit. Montenegro heeft wel heel veel andere leuke plekken en schijnt super leuk te zijn
Als ik de foto's bekijk ziet Skopje er niet heel bijzonder uit maar kan me nog wel herinneren dat het meer van Ochrid echt spectaculair was, misschien is dat een optiequote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef Mazou het volgende:
Ik ben 1,5 jaar geleden een dag in Skopje geweest maar vond het tegenvallen. Er is wel historie en er zijn absoluut interessante dingen (denk aan musea, gedenktekens) te zien maar met een dag ben je wel klaar. Toen ik er was waren er ook veel werkzaamheden, de halve stad was een bouwput. Maar dat zal nu wellicht beter zijn.
Als je er dan toch graag naar toe wil, combineer het dan met een rondreis door Macedonië, ik vond het een erg mooi en veelzijdig land.
Ik heb het van horen zeggen, maar niet zelf ervaren, volgens hun was Kotor heel leuk! Zelfde geldt voor Budva, inderdaad aan de kust (als ik het goed heb)quote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk daar kan ik iets meeIk denk dat het met name aan het strand heel mooi is daar?
Podgorica is inderdaad niks, dat is helemaal vernieuwd na een aardbeving. Het moois staat in de oude hoofdstad Cetinj, dat boven op de berg ligt in de buurt van Podgorica. Wat verderop is Kotor, een oude havenstad die supermooi is. Een soort van Dubrovnik in het klein maar dan met veel minder toeristen. Onderweg van Cetinj naar Dubrovnik kun je nog linksaf naar de Lovcen berg, een soort van heilige berg voor de Montenegrijnen met het graf van de oude prinsbischop.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk daar kan ik iets meeIk denk dat het met name aan het strand heel mooi is daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |