quote:
Ik trok net zo'n gezicht als Adorabelle nadat hij zichzelf had zien twerken.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n tong erin en schoonlikken. En dan pas mijn pener erin. Ongeacht schaamhaar.
Ik heb een heel oerwoud aan laten leggen.quote:
Bijna alle, ik betaal er voorquote:Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef Laura.b het volgende:
Gaan jullie eigenlijk altijd naar alle colleges?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik trok net zo'n gezicht als Adorabelle nadat hij zichzelf had zien twerken.
En tietjes?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het hele kont gebeuren naar vindt. Kont is dan nog wel oké maar ook shitje
Ik wil best schoonlikken dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb een heel oerwoud aan laten leggen.
Hoe ik dat heb gedaan? Nou gewoon, de korsten laten drogen.
Konthaar valt niet onder schaamhaar derhalve onjuist.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voel je aangesproken? Het was niet mijn bedoeling om onze ervaring te delen met anderen.
Stop maar met ontkennen, je geheim is openbaar. Dankzij mij. Ik ga maar weg, in een hoekje huilen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Konthaar valt niet onder schaamhaar derhalve onjuist.
Ik vind die Hakim ook een apart figuur. Mocro met een Limburgs accent en meerdere oliebollententen. Die man is zo geīntegreerd, Rita Verdonk zou er trots op zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het ook wel een hypocriete idioot met moralen die je niet waar kan maken.
Ik word altijd vrolijk van dat woord.quote:
buiksloterhammetjequote:Op maandag 27 januari 2014 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een voorbips?!Sorry, in mijn klasse gebruiken ze dit soort woorden niet
Byequote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké...
Dit gaat weer over te weinig.
dag
ga slapenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké...
Dit gaat weer over te weinig.
dag
Je bent zelf raar. Ben jij 20 jaar? Ik ook. Als ik helemaal wazig ben van de drank, vergeet ik soms of ik nou 19 of 20 ben.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind die Hakim ook een apart figuur. Mocro met een Limburgs accent en meerdere oliebollententen. Die man is zo geīntegreerd, Rita Verdonk zou er trots op zijn.
Likken? Krijg je een remspoor op je tong.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, likken staat er toch? Anders had ik wel geëdit.
Hij zei zo van: Als je zegt tegen iemand, doe niet zo vervelend betekent dat dat je ook nooit vervelend zelf mag zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind die Hakim ook een apart figuur. Mocro met een Limburgs accent en meerdere oliebollententen. Die man is zo geīntegreerd, Rita Verdonk zou er trots op zijn.
Dat had ik in het vliegtuig laatst. Toen moest ik m'n id laten zien voor bierquote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je bent zelf raar. Ben jij 20 jaar? Ik ook. Als ik helemaal wazig ben van de drank, vergeet ik soms of ik nou 19 of 20 ben.
niets latent aan, gewoon ronduit ranzigquote:
Vind ik niet erg. Ben het wel gewend.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Likken? Krijg je een remspoor op je tong.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van dat woord.
Ik heb helemaal niks met borsten, maar als ik "tietjes" hoor, ben ik vrolijk.
hoi ik vroeg me al af waar je wasquote:
Heb je er dan ook een glaasje water bij? Om de korsten wat te verzachtenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind ik niet erg. Ben het wel gewend.
Daar gelijk een gedachte aan; hoe heten tarrels, als deze zich aan de gever zn schaamhaar plakken, hier moet een term voor zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Konthaar valt niet onder schaamhaar derhalve onjuist.
Nou nou meisje, niet zo agressief meteen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je bent zelf raar. Ben jij 20 jaar? Ik ook. Als ik helemaal wazig ben van de drank, vergeet ik soms of ik nou 19 of 20 ben.
wat lief dat je bezorgd bentquote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi ik vroeg me al af waar je was
Hahaha ja hoe oud ben je?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat had ik in het vliegtuig laatst. Toen moest ik m'n id laten zien voor bier
Well, it's that time of the month againquote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Laat dat kind maar, die snapt nog zoveel dingen niet in deze wereld. Dat extra chromosoontje doet dr geen goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nou meisje, niet zo agressief meteen.
Nee, melk. Voor extra smaak.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je er dan ook een glaasje water bij? Om de korsten wat te verzachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |