owquote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
gewoon
je haat op mbo
en onze meet was niet leuk
dat is toegestaan hequote:Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Stuart, waarom jat je hem nou alwéééér van mij![]()
![]()
Shitquote:Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Stuart, waarom jat je hem nou alwéééér van mij![]()
![]()
Moiquote:Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
jij weet nog niet eens wanneer je iets met -dt schrijft.
Ik heb echt 0,0 alcohol in huis terwijl ik zo moe ben dat ik maar weinig nodig zou hebben...quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Shit
Ik kijk nooit van wie ik kaap eigenlijk![]()
jij hebt met een 100% baangarantie zelfs geen toekomstperspectiefquote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
100% baangarantie is idd geen toekomstperspectief.
Jij gaat ook naar mijn fobo om er een foto uit te plukken en deze publiekelijk te emogiffen. Dat is ook raar, Laura. EN VET GEMEEN.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik meen het, vind het raar ma. Hele dag mensen in de gaten gehouden om ze vervolgens uit te maken voor vieze dikzak, mietje en whatever. Vind het raar.
Ja weetje, ik vond het een rare foto haha. Ik weet niet waarom.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar mijn fobo om er een foto uit te plukken en deze publiekelijk te emogiffen. Dat is ook raar, Laura. EN VET GEMEEN.
Ja, daar heb je wel gelijk in.. ik kan ook niet snel genoeg zijn want ik krijg 'je kunt niet snel achter elkaar 2 berichten posten'. GODVERDOMMEquote:
Ooohquote:
Je maakt zelf anders ook genoeg taalfouten, miss perfect.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
jij weet nog niet eens wanneer je iets met -dt schrijft.
oooh zoquote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wij hadden een dealtje omdat ik zo weinig tt's heb
Ik ook niet, maar kijk er wel op neer. HIHI nee geintje.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh
Ik haat niet op opleidingen qua niveau
Ja, die melding krijg ik ook te vaakquote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in.. ik kan ook niet snel genoeg zijn want ik krijg 'je kunt niet snel achter elkaar 2 berichten posten'. GODVERDOMME
En dan ben je al te laatquote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die melding krijg ik ook te vaak![]()
goed zoquote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh
Ik haat niet op opleidingen qua niveau
Valt reuze mee.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je maakt zelf anders ook genoeg taalfouten, miss perfect.
Je ziet trouwens ook alle mbo'ers naar hbo gaan (en ze kunnen het handelen omdat het zo gelijk is aan mbo). Niveau gaat omlaag.quote:
Je moet ze de kost geven die dat wel doen thoughquote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kijk er wel op neer. HIHI nee geintje.
Mijn streven is om rond 23:00 te gaan douchen. Als het topic daarvoor klaarstaat om gekaapt te worden help ik je mee.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wij hadden een dealtje omdat ik zo weinig tt's heb
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:25 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je ziet trouwens ook alle mbo'ers naar hbo gaan (en ze kunnen het handelen omdat het zo gelijk is aan mbo). Niveau gaat omlaag.
kusjequote:
Vind Pawn Stars ook wel goed te doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Beste programma dat er tegenwoordig op de buis is te vinden
Aaaahwwquote:Op maandag 27 januari 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn streven is om rond 23:00 te gaan douchen. Als het topic daarvoor klaarstaat om gekaapt te worden help ik je mee.
Ik zag hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |