SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was toch een gigantisch talent of is dat een andere Nelom?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
*1,2 ofzo
Dus 9,6 miljoen. Vind ik wel een mooi bedrag. Alleen jammer dat Nelom dan weer basis staat![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
al die computernerds die hier altijd zitten he![]()
heb nog een nieuwe laptop nodig, voor wat studie werk word, excel, beetje internet niets zwaars eigenlijk. is die dinsdag deal van saturn wat ? of zijn er betere opties rond de 3 400 euro
http://tweakers.net/price(...)0mnkk/specificaties/Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nooit maar dan ook echt nooit Acer nemenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
heb nog een nieuwe laptop nodig, voor wat studie werk word, excel, beetje internet niets zwaars eigenlijk. is die dinsdag deal van saturn wat ? of zijn er betere opties rond de 3 400 euro
http://tweakers.net/price(...)0mnkk/specificaties/![]()
Verder niet gelezen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
okequote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit maar dan ook echt nooit Acer nemendan heb ik in ieder geval nog even tijd om te zoeken
zie het als een complimentquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Betaal 100 ekkies meer en neem een budget model van Lenovo dat zijn prima dingetjesquote:Op maandag 27 januari 2014 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
okedan heb ik in ieder geval nog even tijd om te zoeken
![]()
zal er van de week eens even naar gaan kijken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://tweakers.net/pricewatch/344924/lenovo-essential-b590-(mbx35mh).htmlquote:Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
zal er van de week eens even naar gaan kijken
Zoiets![]()
Gervinho was wel goed afgelopen weekend zeg![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
puush heeft er geen zin inquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zal ook nooit een Acer aanraden,quote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit maar dan ook echt nooit Acer nemen
al moet ik zeggen dat ik er momenteel wel 1 thuis heb staan die ik 'in beheer heb'
en die al 6 jaar zonder problemen dagelijks zwaar word gebruikt.. Maar dat was dan ook niet uit de echte budget line van Acer, de wat duurdere modellen zijn opzich best te doen.. al kom je in die prijsklasse vaak veel betere merken tegen(asus/sony/lenovo) en kun je daar natuurlijk beter voor gaan![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:20 schreef Zhano het volgende:
6 jaar niet bij je club geweest, ga je kapot schamen manquote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef Zhano het volgende:
Niet kunnen zien wie er spelen op het veld_____!
Iddquote:Wat een figuur zeg
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Kan me niet indenken dat Nelom ooit een gigantisch talent zou zijn geweest. Misschien doel je op Kongolo. Daar hebben we er twee van. Beide zijn goed, maar Rodney is het grootste talent van de twee.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was toch een gigantisch talent of is dat een andere Nelom?Feyenoord Rotterdam![]()
Ok ik neem mijn woorden terug over silver teams.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
IF Tardelli wellicht?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Coutinho of Douglas costa kan ook nog.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Morgen komt m'n S4 binnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik krijg morgen mn PS4 als het goed isquote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef dion_v_k het volgende:
Pssst.. Iemand S3 kopuh met kapotte glasje?(Hopen dat het zo is, anders heb ik voor niks een vriend van me gechartered om om 08:00 in mijn huis te gaan zitten wachten op de PostNL
)
![]()
lolquote:Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik krijg morgen mn PS4 als het goed is(Hopen dat het zo is, anders heb ik voor niks een vriend van me gechartered om om 08:00 in mijn huis te gaan zitten wachten op de PostNL
)
Ware vriendschap hoor. Hoeveel biertjes krijgt hij ervoor?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat lief, tijd om samen te gaan wonenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik krijg morgen mn PS4 als het goed is(Hopen dat het zo is, anders heb ik voor niks een vriend van me gechartered om om 08:00 in mijn huis te gaan zitten wachten op de PostNL
)
![]()
Wanne gek zegquote:Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
)
![]()
Hij eet 's avonds bij mij, meteen ff die PS4 testen. En als ie bier wil dan liggen er nog wel wat in de koelkastquote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol
Ware vriendschap hoor. Hoeveel biertjes krijgt hij ervoor?![]()
![]()
Grappig.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij eet 's avonds bij mij, meteen ff die PS4 testen. En als ie bier wil dan liggen er nog wel wat in de koelkastAl denk ik dat ik het ook zeker wel zou doen voor een van m'n matties.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zou 'm aannemen, hard wegrennen en m'n mattie van fb verwijderenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Grappig.Al denk ik dat ik het ook zeker wel zou doen voor een van m'n matties.
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Moet die vriend zich niet legitimeren dan als hij hem aanneemt?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zolang het adres klopt. Neem ook wel eens pakketjes voor m'n buurhond aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:17 schreef el-blanchito het volgende:
Moet die vriend zich niet legitimeren dan als hij hem aanneemt?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee joh, het wordt niet eens verzekerd verzonden oid...quote:Op maandag 27 januari 2014 23:17 schreef el-blanchito het volgende:
Moet die vriend zich niet legitimeren dan als hij hem aanneemt?Die van hem komt tussen 1 en 3 ofzo...quote:Op maandag 27 januari 2014 23:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zou 'm aannemen, hard wegrennen en m'n mattie van fb verwijderen![]()
![]()
hehequote:Op maandag 27 januari 2014 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zolang het adres klopt. Neem ook wel eens pakketjes voor m'n buurhond aan.![]()
Dan nogquote:Op maandag 27 januari 2014 23:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee joh, het wordt niet eens verzekerd verzonden oid...
[..]
Die van hem komt tussen 1 en 3 ofzo...
Vuur met vuur bestrijden.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat jouw vrienden allemaal bontkraagjes zijn...Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#187746921
Naam inmiddels al gelinkt in de comments. Stomme sloerie. En dat volk eromheen is net zo erg.
Daniela Marley weet je wat de blauw pleken gaan wel weg maar deze film met jou als dader dat blijft je altijd volgenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Naam inmiddels al gelinkt in de comments. Stomme sloerie. En dat volk eromheen is net zo erg.![]()
en iedereen maar lachenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Naam inmiddels al gelinkt in de comments. Stomme sloerie. En dat volk eromheen is net zo erg.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die jeugd van tegenwoordig, 50 man er omheen gaat met z'n telefoontje staan te filmenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Naam inmiddels al gelinkt in de comments. Stomme sloerie. En dat volk eromheen is net zo erg.![]()
Niet dat ik het goedpraat, in tegendeel, maar is dit nu echt zo schokkend? Bij mij op de middelbare werd er ook wel eens (eenzijdig) gevochten, en dan staat iedereen er ook wat doelloos bij... Alleen toen was het nog niet zo makkelijk om filmpjes te uploaden etc...![]()
Dan ben je nog achterlijker dan dat je je gedraagt. Je weet dus dat je gefilmd wordt en dat het wordt geüpload.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Zhano het volgende:
Niet dat ik het goedpraat, in tegendeel, maar is dit nu echt zo schokkend? Bij mij op de middelbare werd er ook wel eens (eenzijdig) gevochten, en dan staat iedereen er ook wat doelloos bij... Alleen toen was het nog niet zo makkelijk om filmpjes te uploaden etc...
Dommer dan dom. Terecht dat ze online even geflambeerd wordt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
In mijn tijd had een enkeling op de hele school een Nokia 3210quote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Zhano het volgende:
Niet dat ik het goedpraat, in tegendeel, maar is dit nu echt zo schokkend? Bij mij op de middelbare werd er ook wel eens (eenzijdig) gevochten, en dan staat iedereen er ook wat doelloos bij... Alleen toen was het nog niet zo makkelijk om filmpjes te uploaden etc...![]()
Dus als het niet gefilmd word is het ok? Ik denk dat er in Nederland bijna dagelijks van zulke kids van de fiets geduwd worden etc, en dit soort taferelen. Die schop tegen het hoofd is natuurlijk wel nastyquote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan ben je nog achterlijker dan dat je je gedraagt. Je weet dus dat je gefilmd wordt en dat het wordt geüpload.
Dommer dan dom. Terecht dat ze online even geflambeerd wordt.
En dat van dat flamberen, ja dat hoort bij deze tijd. Zei ook niet dat dat niet goed was![]()
![]()
Ja, als je niet van plan bent om online geroosterd te worden wel ja. Je kent het risico.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus als het niet gefilmd word is het ok? Ik denk dat er in Nederland bijna dagelijks van zulke kids van de fiets geduwd worden etc, en dit soort taferelen. Die schop tegen het hoofd is natuurlijk wel nastyhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zo. En nu begin ik met leren voor het tentamen dat over 9 uur begint.
Als ik me binnen nu en 9 uur nog in dit topic bevind, schop me er dan uit.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Boehoe een schopje tegen de kop
Die klappen die ze erop krijgt doen veel meer pijn en brengen meer schade toe![]()
Daar op dumpert valt ook meteen tig keer het woord vmbo![]()
Nu ik er over nadenk ja, op de middelbare school waren er altijd wel gasten die ruzie zochten. Al bleef het meestal bij woordenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Zhano het volgende:
Niet dat ik het goedpraat, in tegendeel, maar is dit nu echt zo schokkend? Bij mij op de middelbare werd er ook wel eens (eenzijdig) gevochten, en dan staat iedereen er ook wat doelloos bij... Alleen toen was het nog niet zo makkelijk om filmpjes te uploaden etc...5 minuten later was iedereen het weer vergeten
![]()
Deze post is beter met jouw UIquote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk ja, op de middelbare school waren er altijd wel gasten die ruzie zochten. Al bleef het meestal bij woorden5 minuten later was iedereen het weer vergeten
![]()
![]()
Bedimo verkocht voor 28K, gelijk maar een teruggekocht voor 21K
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Di Natale gehaald voor op CM met 2 CVM's naast hem. Ben benieuwd.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
En die kerels die het filmen zijn net zo erg man. Een echte kerel/man zou daar gewoon ingrijpen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Naam inmiddels al gelinkt in de comments. Stomme sloerie. En dat volk eromheen is net zo erg.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik heb tientallen van die krengen verkocht vandaag, die heb jij toch ook altijd wel in je pakjes zitten of discard je ze?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef Maver24 het volgende:
Ben goffer al 10min bezig om een healing kaart te kopen op de markt.
Nu nog zo'n 900 contracten kwijt rakenvoorlopig maar geen packs openen anders is het dweilen met de kraan open..
![]()
Ik had geen healing kaartje meer, normaal verkoop ik ze maar ik had er dus 1 nodig. maar ja, die klote search op de markt werkt gewoon niet goed, errors bij het levenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb tientallen van die krengen verkocht vandaag, die heb jij toch ook altijd wel in je pakjes zitten of discard je ze?
Nu nog zo'n 900 contracten kwijt rakenvoorlopig maar geen packs openen anders is het dweilen met de kraan open..
![]()
Voor hoeveel heb je ze verkocht?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb tientallen van die krengen verkocht vandaag, die heb jij toch ook altijd wel in je pakjes zitten of discard je ze?
Eerste wedstrijd met nieuwe team, 3-2 gewonnen.. 4231 (1) speelt echt kut vooralsnog, totaal geen ruimtes![]()
Robinho wel drie assists, goals van Melo/Vidal/Hernanes 3x afstandschot.non shiny silver 200/250quote:
shiny silver 400/450
non shiny gold 250/300
shiny gold 450/500![]()
die 4222 team die ik had gemaakt die liep niet echt lekker ofzo, nu kan ik Robben er weer in zetten en me nieuwste aanwinst IF Cazorlaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alweer een nieuw team? Dat is pas de 3e vandaag.![]()
Echt een zaad opstelling, ik probeerde deze eergisteren en ging echt gruwelijk op mijn bekquote:![]()
Lijkt alsof er nooit een aanvaller op de juiste plek staat
Há! Laat maar. 2 uurtjes geleerd en helemaal klaar voor het tentamen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
Zo. En nu begin ik met leren voor het tentamen dat over 9 uur begint.
Als ik me binnen nu en 9 uur nog in dit topic bevind, schop me er dan uit.
Trusten boys.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wel bij de predictions op Futhead...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:42 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ie bij de suggestions ofzo?
http://news.futhead.com/p(...)-predictions-week-20NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef dion_v_k het volgende:
Morgen komt m'n S4 binnen![]()
Geen S5 bestellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het kan zijn dat er meer keepers fucking goed waren, maar goed. IF Zoet zou wel terecht zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel bij de predictions op Futhead...
http://news.futhead.com/p(...)-predictions-week-20Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Courtois en Ter Stegen zie je ook terug komen in andere voorspellingen. Dus het is nog niet echt zeker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja het kan zijn dat er meer keepers fucking goed waren, maar goed. IF Zoet zou wel terecht zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vanavond is er nog een happy hour, dan kun je hem misschien weer wat goedkoper oppikken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver, SIF Cabaye is nu al aan het stijgen
edit. en hij is maar 3k duurder dan gisteravond![]()
Ik heb er gisteravond toch echt gezien met BIN's van 88k hoor...en die verkochten niet bepaald instant. Ik kom nu geen BIN tegen onder de 95k 99k. Maar misschien dat een HH vanavond nog wat mogelijkheden schept ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vanavond is er nog een happy hour, dan kun je hem misschien weer wat goedkoper oppikken.
edit. en hij is maar 3k duurder dan gisteravondNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er stond er net eentje op voor 94k BIN, maar die is nu weg ja, toen ik gisteren keek zat hij constant rond de 91k. Zal tijdens HH misschien iets minder geweest zijn, maar dat is logisch en geldt ook voor andere IF's. Staat los van eventuele overgang naar PSG.![]()
Meestal zijn de BIN's 's ochtends net wat hoger dan tijdens de spitsuren (eind van de middag - begin van de avond), hopelijk geeft dat nog een positief effect. Eerder vanochtend stonden er nog een paar op voor 92-93k. Die zijn nu allemaal weg...dus ik ben bang dat er een run op hem is/komt vanwege zijn transfer naar PSG. SIF Adebayor zakt wel gewoon door, gelukkigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:15 schreef DutchSL het volgende:
Er stond er net eentje op voor 94k BIN, maar die is nu weg ja, toen ik gisteren keek zat hij constant rond de 91k.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vidal is bv. ook gestegen tov gisteravond toen hij vlak onder de 250k schommelde.
Viel me erg tegen trouwens in mijn nieuwe team, IF Melo leek me beter.
Maar het is gewoon een kut team, ga het denk ik maar weer verkopen![]()
![]()
Ligt het niet gewoon aan de formatie dat het niet fijn speelt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:23 schreef DutchSL het volgende:
Vidal is bv. ook gestegen tov gisteravond toen hij vlak onder de 250k schommelde.
Viel me erg tegen trouwens in mijn nieuwe team, IF Melo leek me beter.
Maar het is gewoon een kut team, ga het denk ik maar weer verkopen
Leek me namelijk best een fijn team (stuk voor stuk goede spelers, op Robijntje na dan)...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stond ineens een SIF Cabaye voor BIN 91k op (waarschijnlijk iemand die gewoon op re-list heeft gedrukt). Maar snel gekocht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Robinho speelde véél beter dan Di Natale, Di Natale gewoon 0 goals en 0 assists en niks lukte met hemquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ligt het niet gewoon aan de formatie dat het niet fijn speelt?
Leek me namelijk best een fijn team (stuk voor stuk goede spelers, op Robijntje na dan)...![]()
Kut formatie waarschijnlijk ja, maar er is geen andere formatie mogelijk met de spelers die ik wil. Ik heb ook geprobeerd om in-game om te schakelen naar 4222 en 4231 (2) (dat vind ik wel fijn in mijn andere team) en 433 (4) maar had allemaal geen zin.
edit. een 3-5-2 formatie kan nog wel, misschien dat eens proberen dan...![]()
352 speelt best prima in FUT14. Maar daar heb ik alleen een silverteam van, geen golds.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Robinho speelde véél beter dan Di Natale, Di Natale gewoon 0 goals en 0 assists en niks lukte met hem![]()
Kut formatie waarschijnlijk ja, maar er is geen andere formatie mogelijk met de spelers die ik wil. Ik heb ook geprobeerd om in-game om te schakelen naar 4222 en 4231 (2) (dat vind ik wel fijn in mijn andere team) en 433 (4) maar had allemaal geen zin.
edit. een 3-5-2 formatie kan nog wel, misschien dat eens proberen dan...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb 352 in een gold team, speelt prima.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kačaniklić is ook een bazenspeler trouwensquote:
Ik vermoed dat jij weinig posts hebt teruggelezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:55 schreef Grandesco het volgende:
Newcastle akkoord met PSG over Cabaye.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zie het.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij weinig posts hebt teruggelezenRepost dan maar.
Waarom gaat die naar PSG...![]()
Eigenlijk ben ik alleen niet helemaal tevreden over Larsson, de rest allemaal fapwaardigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kačaniklić is ook een bazenspeler trouwens![]()
Ik mis de 4* skillieboiis.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:00 schreef Freire het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik alleen niet helemaal tevreden over Larsson, de rest allemaal fapwaardigRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geld, CL voetbal, etc.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik zie het.Repost dan maar.
Waarom gaat die naar PSG...![]()
Volgens wilde hij zelf dolgraag. Maar afwachten of hij daar wel een basisplaats heeftquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die heeft Kačaniklić ook nietquote:
De eerste wedstrijd(en) vond ik het ook kut, maar nu ik er aan gewend ben mis ik het eigenlijk niet eens meer![]()
Goede link met Ibra.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens wilde hij zelf dolgraag. Maar afwachten of hij daar wel een basisplaats heeft
Ik denk wel dat hij daar zal slagen. Maar sportief gezien denk ik dat een Engelse subtop beter was geweest. Tottenham of zo.![]()
Ach, hij doet maar. Het drijft de prijs van zijn SIF wel op lijkt het. Waarschijnlijk omdat mensen nu zeker zijn dat er nooit een TIF-versie in de BPL gaat komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:05 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Goede link met Ibra.
Ik denk wel dat hij daar zal slagen. Maar sportief gezien denk ik dat een Engelse subtop beter was geweest. Tottenham of zo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel een klein risico dat ze PSG Cabaye een UP geven met de stats van de IF of SIF zoals ze in FUT 12 met een paar spelers deden![]()
![]()
quote:"Een buitenkans, wat ons betreft. In het verleden trokken we ook oudere spelers als Camataru, Huizingh en Sibon aan. In dat rijtje moet je deze overgang zien", zo liet technisch directeur Hans Vonk weten. Tijdens de keuring van Lurling sloeg de medische staf achterover van verbazing. "Scores van een 20-jarige", lachte Vonk. "Een jonge god dus."![]()
![]()
Goed spelertje voor NAC. Ik verwacht dat Heerenveen veel beter heeft rondlopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou er maar niet op rekenen (helaas). Hij moet concurrentie vormen voor de flanken en de 10.![]()
![]()
Tsja, van mij had het ook niet gehoeven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Goed spelertje voor NAC. Ik verwacht dat Heerenveen veel beter heeft rondlopen.![]()
Luuk de Jong onderweg voor medische keuring in Newcastle.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
wtfquote:Vanwege de komst van president Barack Obama naar Den Haag is de wedstrijd tussen Spakenburg en IJsselmeervogels op zaterdag 22 maart uitgesteld. Op 24 en 25 maart is een internationaal nucleair congres in Den Haag.![]()
![]()
Benieuwd of hij daar wel aan spelen toe komt, betere concurrenten dan bij Gladbach zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Luuk de Jong onderweg voor medische keuring in Newcastle.![]()
Als dat het enige is. Hele snelwegen worden afgesloten, fileleed wordt waarschijnlijk niet te overzien.quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik woon bij dat congrescentrum om de hoekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als dat het enige is. Hele snelwegen worden afgesloten, fileleed wordt waarschijnlijk niet te overzien.
Maar snap echt niet waarom een voetbalwedstrijd in Bunschoten moet worden verplaatst omdat er 2 dagen later een congres plaatsvindt in Den Haag![]()
Bij de maatregelen hier in Den Haag zie ik het verband met het Congres, maar een voetbalwedstrijd in een andere stad 2 dagen eerder??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heel Den Haag plat, grootste beveiligingsoperatie ooit in NL.
En je dan druk maken om Spakenburg - IJsselmeervogels [ afbeelding ]![]()
Ze zullen de mankracht wel elders nodig hebben ipv de hooligans van Bunschoten City in bedwang te houden.
![]()
Misschien voorbereidingen treffen en daardoor geen tijd hebben om een paar uur zoveel politiemensen in te zetten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Bij de maatregelen hier in Den Haag zie ik het verband met het Congres, maar een voetbalwedstrijd in een andere stad 2 dagen eerder??Feyenoord Rotterdam![]()
Ik dacht dat Luuk het helemaal niet zo goed deed in Duitsland.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:23 schreef Freire het volgende:
Volgens het altijd betrouwbare voetbalpings gaat Luuk de Jong voor 10 miljoen euro naar Newcastle
Manchester United heeft interesse in Berardi, omdat Juventus 50% aandeelhouder is willen ze hem gebruiken om Nani naar Italië te halen. Daar wordt ik vrolijk van.![]()
Hij heeft dit jaar in de competitie niet 1 keer in de basis gestaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik dacht dat Luuk het helemaal niet zo goed deed in Duitsland.
Manchester United heeft interesse in Berardi, omdat Juventus 50% aandeelhouder is willen ze hem gebruiken om Nani naar Italië te halen. Daar wordt ik vrolijk van.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Luuk de Jong onderweg voor medische keuring in Newcastle.Werd door de eigen clubtwitter al benoemd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:23 schreef Freire het volgende:
Volgens het altijd betrouwbare voetbalpings gaat Luuk de Jong voor 10 miljoen euro naar NewcastleBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Daar werd niet het bedrag benoemd, had eerder de helft verwachtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Werd door de eigen clubtwitter al benoemd.![]()
![]()
Hij heeft 15m gekost ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:33 schreef Freire het volgende:
[..]
Daar werd niet het bedrag benoemd, had eerder de helft verwacht
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat moet Juve nou met Nani, die past niet op RM in hun systeem, willen ze hem als spits gebruiken dan?
En dan zo'n groot Italiaans talent laten gaan.![]()
Juve is toch wel de perfecte club voor creatieve vleugelspelers. Krasic, Elia..daar past Nani prima bij iddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:36 schreef DutchSL het volgende:
Wat moet Juve nou met Nani, die past niet op RM in hun systeem, willen ze hem als spits gebruiken dan?
En dan zo'n groot Italiaans talent laten gaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, ja het is misschien ook een beetje egoïstisch... Maar het gaat mijn vooral om mijn eigen serie A team.![]()
Giovinco loopt er ook maar verloren bij daar, terwijl hij bij clubs als Parma of Sampdoria ofzo de grote man zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gun het Nani ook van harte om zijn carrière verder te verneuken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, ja het is misschien ook een beetje egoïstisch... Maar het gaat mijn vooral om mijn eigen serie A team.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat sowieso nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:40 schreef DutchSL het volgende:
Giovinco loopt er ook maar verloren bij daar, terwijl hij bij clubs als Parma of Sampdoria ofzo de grote man zou zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
met de komst van seedorf bij milan is natuurlijk het hele italiaanse voetbal veranderd. alle italiaanse clubs zullen vol op de aanval gaan spelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juve is toch wel de perfecte club voor creatieve vleugelspelers. Krasic, Elia..daar past Nani prima bij idd
en dat is natuurlijk de rede dat ze bij juve nani gaan halen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zou mooi zijn ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gun het Nani ook van harte om zijn carrière verder te verneuken.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nieuwe Barca voorzitter zit al te janken in Spanje dat Neymar-gate een Madrileens complot islekker 40 miljoen verzwijgen, moet kunnen toch.
![]()
quote:quote:thanks
Eenvoudig gehaald denk ik.Morgen nog eentje en dan heb ik er 8 gehad.
If vidal is echt een eindbaas![]()
Over 4411 ben ik tot nu toe ook zeer tevreden, ibra 10 goals in 4 wedstrijden![]()
![]()
Werkervaring:
2010 - 2013 Trollen als een baas,Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nu maakt het me vrij weinig uit zolang ik het interessant vind. Ik ben toch van mening dat de eerste jaren vooral om werkervaring opbouwen gaat. Als je dan direct bij een leuke werkgever terecht komt dan is dat mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat voor werk wil je gaan doen?
Assistent controller, starter accountancy, starter consultancy e.d.
Had een hele tijd geleden een mooie vacature gevonden, maar toen moest ik nog beginnen met afstuderen. Sloot wel erg mooi aan met mijn profiel.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb nog wel een baantje voor je.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu maakt het me vrij weinig uit zolang ik het interessant vind. Ik ben toch van mening dat de eerste jaren vooral om werkervaring opbouwen gaat. Als je dan direct bij een leuke werkgever terecht komt dan is dat mooi meegenomen.
Had een hele tijd geleden een mooie vacature gevonden, maar toen moest ik nog beginnen met afstuderen. Sloot wel erg mooi aan met mijn profiel.
Hoe zou je het vinden om de hele dag met een gagbal rond te lopen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gratis hoop ik, anders doe ik het nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een baantje voor je.
Hoe zou je het vinden om de hele dag met een gagbal rond te lopen?Feyenoord Rotterdam![]()
Ja klopt. Wel fijn dat je iig al wel redelijk een idee hebtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu maakt het me vrij weinig uit zolang ik het interessant vind. Ik ben toch van mening dat de eerste jaren vooral om werkervaring opbouwen gaat. Als je dan direct bij een leuke werkgever terecht komt dan is dat mooi meegenomen.
Succes ermee iig![]()
![]()
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
gratis hoop ik, anders doe ik het nietRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik zit nu al 3 minuten stuck op het scherm waarop ik het team van mijn tegenstander zie, verlies ik nu als ik dashboard?![]()
Ik hoop het wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:17 schreef Grandesco het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)ransfer?ICID=HP_BN_1![]()
![]()
Die gaat echt niet weg bij Barca.Feyenoord Rotterdam![]()
Thanksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja klopt. Wel fijn dat je iig al wel redelijk een idee hebt
Succes ermee iig
Feyenoord Rotterdam![]()
jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:20 schreef Freire het volgende:
ik zit nu al 3 minuten stuck op het scherm waarop ik het team van mijn tegenstander zie, verlies ik nu als ik dashboard?![]()
Speel gewoon met Guidetti.quote:
Divisie 1
vanaf morgen IF Pique gr grquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:26 schreef Grandesco het volgende:
Ramos of Pique
Ramos lijkt me te klein![]()
1.83m met 91 jumping lijkt me geen probleem..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:26 schreef Grandesco het volgende:
Ramos of Pique
Ramos lijkt me te klein
Ramos is veeeeeeeeel sneller en ook belangrijk is die 84 vs 57 agility. Verdedigend komt Pique er wel iets beter uit, maar ik zou echt veel eerder voor Ramos gaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Everton have brought left-back Luke Garbutt back from his spell at Colchester, and he will provide cover for Leighton Baines following the injury to Bryan Oviedo.![]()
Maakt ook geen bal uit Ramos kan niet want anders krijgt hij niet genoeg chemquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1.83m met 91 jumping lijkt me geen probleem..
Ramos is veeeeeeeeel sneller en ook belangrijk is die 84 vs 57 agility. Verdedigend komt Pique er wel iets beter uit, maar ik zou echt veel eerder voor Ramos gaan.![]()
![]()
Bedankt voor de tip, Aguero is suchy momenteel aan het verkrachtenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Speel gewoon met Guidetti.
Divisie 1
ruststand 0-3![]()
![]()
Aguero0o0o0o0o0o0quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:43 schreef Freire het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, Aguero is suchy momenteel aan het verkrachten
ruststand 0-3![]()
Je middenveld gaat overlopen wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Maakt ook geen bal uit Ramos kan niet want anders krijgt hij niet genoeg chem
[ afbeelding ]
Grgr![]()
Begin toch een beetje te twijfelen... IF Benzema komt maar niet op gang. Hij staat pas op 19 goals uit 32 wedstrijden (12 assists), volgens mij heb ik nog nooit zo weinig gescoord met een spits. Iniesta staat nog steeds boven Benzema met 20 goals uit 32 wedstrijden (7 assists).
Ik kan wel Diego Costa daar neerzetten maar ik heb niet het idee dat hij met zijn H/H workrates bij mijn spel past. En of hij dan wel goed voorin blijft hangen om het af te maken...![]()
Misschien moet je ze omdraaien als je spits meer assists geeft en Iniesta meer doelpunten maakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Begin toch een beetje te twijfelen... IF Benzema komt maar niet op gang. Hij staat pas op 19 goals uit 32 wedstrijden (12 assists), volgens mij heb ik nog nooit zo weinig gescoord met een spits. Iniesta staat nog steeds boven Benzema met 20 goals uit 32 wedstrijden (7 assists).
Ik kan wel Diego Costa daar neerzetten maar ik heb niet het idee dat hij met zijn H/H workrates bij mijn spel past. En of hij dan wel goed voorin blijft hangen om het af te maken...![]()
workrates blijven een raar ding. De ene speler met high/high is de andere niet. Zelfde met bijv high/med WR bij CB's. Met Vertonghen heb ik er totaal geen last van en met bijv. Vermaelen weer wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan wel Diego Costa daar neerzetten maar ik heb niet het idee dat hij met zijn H/H workrates bij mijn spel past. En of hij dan wel goed voorin blijft hangen om het af te maken...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Absoluut waar. En daarmee is bijna iedere speler uniek, en heeft iedereen zo zijn eigen voorkeuren. Wat een prachtspel is dit ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
workrates blijven een raar ding. De ene speler met high/high is de andere niet. Zelfde met bijv high/med WR bij CB's. Met Vertonghen heb ik er totaal geen last van en met bijv. Vermaelen weer wel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja, maar tegelijkertijd heb ik nog nooit een CAM gehad die zoveel scoorde. Misschien komt dat omdat ik normaal gesproken 4222 speel maar toch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien moet je ze omdraaien als je spits meer assists geeft en Iniesta meer doelpunten maakt.Jammer dat Costa 190k kost. Het is zo'n duur geintje om hem even uit te proberen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
workrates blijven een raar ding. De ene speler met high/high is de andere niet. Zelfde met bijv high/med WR bij CB's. Met Vertonghen heb ik er totaal geen last van en met bijv. Vermaelen weer wel.![]()
Probeer de NIF dan, koekwaus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, maar tegelijkertijd heb ik nog nooit een CAM gehad die zoveel scoorde. Misschien komt dat omdat ik normaal gesproken 4222 speel maar toch.
[..]
Jammer dat Costa 190k kost. Het is zo'n duur geintje om hem even uit te proberen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog geen 10k (tax), aangenomen dat je hem ook weer voor 190k verkooptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, maar tegelijkertijd heb ik nog nooit een CAM gehad die zoveel scoorde. Misschien komt dat omdat ik normaal gesproken 4222 speel maar toch.
[..]
Jammer dat Costa 190k kost. Het is zo'n duur geintje om hem even uit te proberen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bedankt voor de tip. 4-3 gewonnenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Speel gewoon met Guidetti.
Divisie 1![]()
![]()
bohhh, gewoon BPL vanavond
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat? Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:07 schreef el-blanchito het volgende:
Di Natale is niks voor op het middenveld![]()
Ga denk ik dit proberen met mijn Melo/Vidal, dit systeem werkte iig wel met mijn Fransozen.
NIF Costa overigens..![]()
![]()
Hij speelt bij mij centraal in een 433 met Jidayi en De Rossi naast hem, maar helemaal niks lukt met hemquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat is toch echt een bewezen concept voor velen hier hoor...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:07 schreef el-blanchito het volgende:
Di Natale is niks voor op het middenveldNAC Breda
Rèsbaarge![]()
In een 4222 denk ik dan toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is toch echt een bewezen concept voor velen hier hoor...i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Tof teamquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:09 schreef DutchSL het volgende:
Ga denk ik dit proberen met mijn Melo/Vidal, dit systeem werkte iig wel met mijn Fransozen.
NIF Costa overigens..
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
451, met als 1 van de 2 CAM's. Dat is inderdaad wel wat anders dan 433...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:09 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
In een 4222 denk ik dan toch?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja 2 interessante wedstrijdenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:07 schreef Tim86 het volgende:
bohhh, gewoon BPL vanavond
[ afbeelding ]![]()
![]()
Soton - Arsenal is ook wel een mooie imo, al zal die wel tegenvallen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Liverpool - Everton ok, maar verder niet echt toch?
Hopelijk is de Merseyside derby net zo tof als eerder dit seizoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Southampton - Arsenal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Liverpool - Everton ok, maar verder niet echt toch?
Hoop dat Southampton in goede doen is![]()
![]()
In 4222 is hij geweldig als CAM. Maar hij heeft wel wat ruimte nodig, dat heeft hij centraal op het middenveld veel minder. Tevez is ook geweldig als CAM, die is was sterker aan de bal en kan daarom misschien beter in het middenveld spelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:09 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
In een 4222 denk ik dan toch?![]()
Ja, gaat in procenten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:20 schreef Grandesco het volgende:
Als een speler 5* weakfoot heeft, is hij dan tweebenig of hoe gaat dat precies in zijn werk?
5 = 100
4 = 80
3 = 60
2 = 40
1 = 20![]()
Bron? Volgens mij is een 5* weak foot nog steeds niet helemaal 100% tov strong foot.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja, gaat in procenten.
5 = 100
4 = 80
3 = 60
2 = 40
1 = 20![]()
nee niet doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:22 schreef Fuszy het volgende:
Zal ik het weer gaan proberen. Wedden op voetbalwedstrijden![]()
Ik dacht altijd van wel. Laat ik het zo zeggen: gevoelsmatig is Eriksen voor mijn gevoel perfect (=100%) tweebenig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij is een 5* weak foot nog steeds niet helemaal 100% tov strong foot.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ligt aan workrates van de spelers om hem heen. Diego Costa had ik eerst in een team met Pato (jajajajaj pato) en daarin bleef hij goed voorin, maar in het team met Vela en Dos Santos liep hij constant op het middenveldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan wel Diego Costa daar neerzetten maar ik heb niet het idee dat hij met zijn H/H workrates bij mijn spel past. En of hij dan wel goed voorin blijft hangen om het af te maken...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit dus, begin deze Fifa nog ergens gelezen dat perfecte tweebenigheid niet op dit spel stondquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij is een 5* weak foot nog steeds niet helemaal 100% tov strong foot.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij is een 5* weak foot nog steeds niet helemaal 100% tov strong foot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij was er vorig jaar in career mode nog een glitch, dan stond er ipv weak foot 20/40/60 etc![]()
Voor mijn geval schoot De Bruyne toch lekkerder met rechts dan met links, maar goed zal aan mij liggen dan![]()
![]()
Maar Sneijdertje is natuurlijk ook echt van de buitencategorie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:28 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb met Sneijdertje vaak genoeg longshots van 30/35 meter gemaakt met linksNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik maakte ook een long shot met het linker been van Benatia laatst van een goede 30 m.
Bewijst allemaal niet zo veel.![]()
Ik ga wel even de NIF uitproberen. De spelers om hem heen (SIF Pedro / Iniesta / SIF Sanchèz) hebben allemaal high attacking workrates dus ik weet niet wat voor invloed dat heeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ligt aan workrates van de spelers om hem heen. Diego Costa had ik eerst in een team met Pato (jajajajaj pato) en daarin bleef hij goed voorin, maar in het team met Vela en Dos Santos liep hij constant op het middenveld![]()
Volgens mij gaat het meer om de DEF workrates van die spelers. Zowel Dos Santos als Vela hadden LOW def en daarom ging Costa elke keer naar het middenveld toe. In andere team had Diego Tardelli op Cam High Def en kon Costa dus voorin blijvenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga wel even de NIF uitproberen. De spelers om hem heen (SIF Pedro / Iniesta / SIF Sanchèz) hebben allemaal high attacking workrates dus ik weet niet wat voor invloed dat heeft.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
HAD JE ONS EVEN GOED TUKquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:35 schreef Maver24 het volgende:
Yes Messi in een pack. Oh nee toch niet. Mascherano.![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Echt gemeen dat EA Mascherano als CF in een pack stopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:35 schreef Maver24 het volgende:
Yes Messi in een pack. Oh nee toch niet. Mascherano.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Zieke hybrid !1111EINZ
Waarom kan Costa alleen maar perfect linken met Neymar en Villa
Ik wil een teampje met 2 spitsen, Diego Costa en Hernanes en Hulk op RM maar ik kom niet verder dan een volledig braziliaans elftal.![]()
Atleti heeft wel meer goede spelers.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:39 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Zieke hybrid !1111EINZ
Ik wil een teampje met 2 spitsen, Diego Costa en Hernanes en Hulk op RM maar ik kom niet verder dan een volledig braziliaans elftal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
100% Braziliaanse teams hybrids noemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:39 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Zieke hybrid !1111EINZ
Ik wil een teampje met 2 spitsen, Diego Costa en Hernanes en Hulk op RM maar ik kom niet verder dan een volledig braziliaans elftal.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Woooooosh.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
100% Braziliaanse teams hybrids noemen![]()
![]()
Oke.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:43 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nee, het was sarcasme. Het ging aan jou voorbij.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DSL, SIF Cabaye lijkt toch echt zo duur te blijven. Denk dat alleen een grootscheepse of langdurige HH dat nog gaat veranderen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iniesta heeft medium defending volgens mij. Bij de wingers maakt het volgens mij minder uit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het meer om de DEF workrates van die spelers. Zowel Dos Santos als Vela hadden LOW def en daarom ging Costa elke keer naar het middenveld toe. In andere team had Diego Tardelli op Cam High Def en kon Costa dus voorin blijven
1e potje met NIF Diego Costa maar net aan gewonnen. Hij scoorde wel al na 5 minuten maar daarna ging het een stuk moeilijker. Gelukkig maakte Iniesta in de 93e minuut de 3-2.![]()
Hij loopt bij mij 2 uit 3. Niet geniaal, maar samen met Benzema (bijna 1 uit 1) best wel acceptabelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iniesta heeft medium defending volgens mij. Bij de wingers maakt het volgens mij minder uit.
1e potje met NIF Diego Costa maar net aan gewonnen. Hij scoorde wel al na 5 minuten maar daarna ging het een stuk moeilijker. Gelukkig maakte Iniesta in de 93e minuut de 3-2.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kocht zondag 2x Vidal voor 245 en 247k, gisteren was hij op gegeven moment 270k+ en zakte hij tijdens HH terug naar rond de 245k. Nu is hij weer 265k. Het PSG-effect is volgens mij niet zo groot voor Cabaye, gewoon algemene trend voor dit TOTW.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DSL, SIF Cabaye lijkt toch echt zo duur te blijven. Denk dat alleen een grootscheepse of langdurige HH dat nog gaat veranderen
Ik weet niet wat voor prijs je wilt betalen voor Cabaye, maar ik denk dat je hem wel weer voor 90k kunt krijgen tijdens HH.![]()
Neymar en IF Benz lopen hier niet eens 1 op 1. Maar ik scoor met de rest van het team ook echt heel veel dus dan maakt het weinig uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb hem al gekocht voor 92k vanochtend. Ik heb alleen de nare gewoonte om dan de hele tijd te blijven checken of ik wel een goede deal heb gemaaktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kocht zondag 2x Vidal voor 245 en 247k, gisteren was hij op gegeven moment 270k+ en zakte hij tijdens HH terug naar rond de 245k. Nu is hij weer 265k. Het PSG-effect is volgens mij niet zo groot voor Cabaye, gewoon algemene trend voor dit TOTW.
Ik weet niet wat voor prijs je wilt betalen voor Cabaye, maar ik denk dat je hem wel weer voor 90k kunt krijgen tijdens HH.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En jij speelt misschien ook wel in een hogere divisiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:57 schreef Tim86 het volgende:
Neymar en IF Benz lopen hier niet eens 1 op 1. Maar ik scoor met de rest van het team ook echt heel veel dus dan maakt het weinig uit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gaat sowieso wel winstgevend worden lijktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem al gekocht voor 92k vanochtend. Ik heb alleen de nare gewoonte om dan de hele tijd te blijven checken of ik wel een goede deal heb gemaakt![]()
![]()
Eerste centrale verdedigingsduo dat mijn aanval heeft kunnen afstoppen: Brooks - Sané
Wat een beesten![]()
Nog vergeten: met Catalyst erop...ik begin mezelf langzamerhand gelukkig te prijzenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gaat sowieso wel winstgevend worden lijkt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik speel alleen cupsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En jij speelt misschien ook wel in een hogere divisie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTY Iniesta is by far mijn meest scorende middenvelder dit jaar, staat nu 19 op 31 (en dat zonder penalties/vrije trappen).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iniesta heeft medium defending volgens mij. Bij de wingers maakt het volgens mij minder uit.
1e potje met NIF Diego Costa maar net aan gewonnen. Hij scoorde wel al na 5 minuten maar daarna ging het een stuk moeilijker. Gelukkig maakte Iniesta in de 93e minuut de 3-2.
Alhoewel, IF Melo staat op 3 uit 4 maar dat is een te kleine sample![]()
![]()
Uilenzeik bierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:49 schreef Freire het volgende:
Nederland - Ghana (in de kuip > koude kroketten)
Nederland - Wales (in de arena)
O ja. Doe ik het ietsje beterquote:
Maar ik heb verder in het team alleen Modric die redelijk scoort
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je moet daar ook geen bier drinken. Dat doe je de hele middag ervoor.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja maar in het stadion ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet daar ook geen bier drinken. Dat doe je de hele middag ervoor.
Amstel Light![]()
Je moet wel heel veel bier drinken om vriendschappelijke wedstrijden van Oranje te pruimen. Ik begin er in elk geval niet meer aan. Maar misschien komt dat ook omdat ik sowieso een anderhalf uur heen en terug onderweg ben (2x in de Arena geweest)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet daar ook geen bier drinken. Dat doe je de hele middag ervoor.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben er laatst met wat maten tegen Colombia bij geweest, werd 0-0. Maakte geen kut uit want het was toch gezellig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet wel heel veel bier drinken om vriendschappelijke wedstrijden van Oranje te pruimen. Ik begin er in elk geval niet meer aan. Maar misschien komt dat ook omdat ik sowieso een anderhalf uur heen en terug onderweg ben (2x in de Arena geweest)Gaat meer om de hele dag eromheen.
Ik krijg net trouwens een berichtje dat het tentamen van morgen is verplaatst naar vrijdag.
Iemand een potje op PS3? Ik heb ineens vrije tijd.
Could be. Mijn situatie is ook anders: ik moet er eerder voor uit mijn werk komen, en dan ben ik nog anderhalf uur onderweg. Daarna van die sfeerloze hoempapa muziek in dat stadion (Arena vind ik vaak sowieso ook al behoorlijk bioscoopachtig), en een Nederlands elftal dat er vaak niet echt zin in heeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er laatst met wat maten tegen Colombia bij geweest, werd 0-0. Maakte geen kut uit want het was toch gezellig.Gaat meer om de hele dag eromheen.
Maar misschien ben ik wel verwend als NAC-fan (voor de duidelijkheid: niet met goed voetbal)![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er gaat dan ook niets boven een goede pot voetbal die erom gaat, maar qua voetbal vind ik het Nederlands Elftal sowieso niet voldoen. Ik ga wel bijna elk jaar (quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Could be. Mijn situatie is ook anders: ik moet er eerder voor uit mijn werk komen, en dan ben ik nog anderhalf uur onderweg. Daarna van die sfeerloze hoempapa muziek in dat stadion (Arena vind ik vaak sowieso ook al behoorlijk bioscoopachtig), en een Nederlands elftal dat er vaak niet echt zin in heeft.
Maar misschien ben ik wel verwend als NAC-fan (voor de duidelijkheid: niet met goed voetbal)![]()
) naar Ajax in de CL.
Die is dan ook wel absurd goed voor een bronze.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:04 schreef rolls-reus het volgende:
Mijn meest scorende middenvelder is mjelde23 uit 34, allemaal afstandschoten zowat
![]()
![]()
Dat lijken me inderdaad een stuk leukere wedstrijden, en dan is de sfeer ook significant beter (voor zover ik dat op tv kan beoordelen).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er gaat dan ook niets boven een goede pot voetbal die erom gaat, maar qua voetbal vind ik het Nederlands Elftal sowieso niet voldoen. Ik ga wel bijna elk jaar () naar Ajax in de CL.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
He is backquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan weer een poging wagen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Toefjesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan weer een poging wagen
Wie geht's?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welcome backquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan weer een poging wagen![]()
![]()
![]()
Ook primaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Buitengewoon moet ik zeggenEn met jou?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aanvallend/verdedigend/alles?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit teamZo slecht.
Tips om aan te passen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
aanvallend vooral. Krijg geen kansen gecreëerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aanvallend/verdedigend/alles?![]()
Nani en Schurlle op de flanken? Was niet bijzonder fan van Willian en Schurlle is echt een eindbaas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
aanvallend vooral. Krijg geen kansen gecreëerd.
En misschien ipv Eto'o of Sturridge een wat verfijndere spits neerzetten, zoals Torres bijvoorbeeld.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nani al eens geprobeerd op RM? Erg lekkere dribbel, 5* skills. Nooit met Navas gespeeld, maar als tegenstanders hem gebruiken, kan hij vaak alleen rechtdoor rennen. En misschien een andere spits erbij? SIF Adje, Jovetic, Negredo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
aanvallend vooral. Krijg geen kansen gecreëerd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nani al in andere team. Negredo heb ik nog in de club dus die maar eens op de plaats van sturridge. Anders Adje proberen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nani al eens geprobeerd op RM? Erg lekkere dribble, 5* skills. Nooit met Navas gespeeld, maar als tegenstanders hem gebruiken, kan hij vaak alleen rechtdoor rennen. En misschien een andere spits erbij? SIF Adje, Jovetic, Negredo?![]()
Barfa op RM is ook goed, beetje zelfde type als Nani. En er zijn genoeg BPL-spitsen die het uitproberen waard zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nani al in andere team. Negredo heb ik nog in de club dus die maar eens op de plaats van sturridge. Anders Adje proberen.
En ik ben zelf erg benieuwd naar SIF Cabaye op de positie van Nasri, maar die heb ik ook nog niet uitgeprobeerd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe is Cazorla op LW?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb em in dit team staan. hij is gewoon zo ontzettend goed. beste spits waar ik mee gespeeld heb dit jaar
[ afbeelding ]![]()
Die opstelling heeft geen spits.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb em in dit team staan. hij is gewoon zo ontzettend goed. beste spits waar ik mee gespeeld heb dit jaar
[ afbeelding ]Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wanneer komt die uit dan? Over een paar maanden toch pas?quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan weer een poging wagen![]()
![]()
Dquote:Gisteravond gekocht, 1 potje mee gespeeld tot nu toe en hij bevalt me goed. meesterlijke dribbel en heeft goede loopacties.quote:![]()
Moet wel een stuk kouder zijn zonder die baardquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan weer een poging wagenWelcome terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: