SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was toch een gigantisch talent of is dat een andere Nelom?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
*1,2 ofzo
Dus 9,6 miljoen. Vind ik wel een mooi bedrag. Alleen jammer dat Nelom dan weer basis staat![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
al die computernerds die hier altijd zitten he![]()
heb nog een nieuwe laptop nodig, voor wat studie werk word, excel, beetje internet niets zwaars eigenlijk. is die dinsdag deal van saturn wat ? of zijn er betere opties rond de 3 400 euro
http://tweakers.net/price(...)0mnkk/specificaties/Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nooit maar dan ook echt nooit Acer nemenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
heb nog een nieuwe laptop nodig, voor wat studie werk word, excel, beetje internet niets zwaars eigenlijk. is die dinsdag deal van saturn wat ? of zijn er betere opties rond de 3 400 euro
http://tweakers.net/price(...)0mnkk/specificaties/![]()
Verder niet gelezen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
okequote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit maar dan ook echt nooit Acer nemendan heb ik in ieder geval nog even tijd om te zoeken
zie het als een complimentquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Betaal 100 ekkies meer en neem een budget model van Lenovo dat zijn prima dingetjesquote:Op maandag 27 januari 2014 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
okedan heb ik in ieder geval nog even tijd om te zoeken
![]()
zal er van de week eens even naar gaan kijken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://tweakers.net/pricewatch/344924/lenovo-essential-b590-(mbx35mh).htmlquote:Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
zal er van de week eens even naar gaan kijken
Zoiets![]()
Gervinho was wel goed afgelopen weekend zeg![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
puush heeft er geen zin inquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zal ook nooit een Acer aanraden,quote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit maar dan ook echt nooit Acer nemen
al moet ik zeggen dat ik er momenteel wel 1 thuis heb staan die ik 'in beheer heb'
en die al 6 jaar zonder problemen dagelijks zwaar word gebruikt.. Maar dat was dan ook niet uit de echte budget line van Acer, de wat duurdere modellen zijn opzich best te doen.. al kom je in die prijsklasse vaak veel betere merken tegen(asus/sony/lenovo) en kun je daar natuurlijk beter voor gaan![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:20 schreef Zhano het volgende:
6 jaar niet bij je club geweest, ga je kapot schamen manquote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef Zhano het volgende:
Niet kunnen zien wie er spelen op het veld_____!
Iddquote:Wat een figuur zeg
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Kan me niet indenken dat Nelom ooit een gigantisch talent zou zijn geweest. Misschien doel je op Kongolo. Daar hebben we er twee van. Beide zijn goed, maar Rodney is het grootste talent van de twee.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was toch een gigantisch talent of is dat een andere Nelom?Feyenoord Rotterdam![]()
Ok ik neem mijn woorden terug over silver teams.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
IF Tardelli wellicht?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Coutinho of Douglas costa kan ook nog.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Morgen komt m'n S4 binnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik krijg morgen mn PS4 als het goed isquote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef dion_v_k het volgende:
Pssst.. Iemand S3 kopuh met kapotte glasje?(Hopen dat het zo is, anders heb ik voor niks een vriend van me gechartered om om 08:00 in mijn huis te gaan zitten wachten op de PostNL
)
![]()
lolquote:Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik krijg morgen mn PS4 als het goed is(Hopen dat het zo is, anders heb ik voor niks een vriend van me gechartered om om 08:00 in mijn huis te gaan zitten wachten op de PostNL
)
Ware vriendschap hoor. Hoeveel biertjes krijgt hij ervoor?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat lief, tijd om samen te gaan wonenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik krijg morgen mn PS4 als het goed is(Hopen dat het zo is, anders heb ik voor niks een vriend van me gechartered om om 08:00 in mijn huis te gaan zitten wachten op de PostNL
)
![]()
Wanne gek zegquote:Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
)
![]()
Hij eet 's avonds bij mij, meteen ff die PS4 testen. En als ie bier wil dan liggen er nog wel wat in de koelkastquote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol
Ware vriendschap hoor. Hoeveel biertjes krijgt hij ervoor?![]()
![]()
Grappig.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij eet 's avonds bij mij, meteen ff die PS4 testen. En als ie bier wil dan liggen er nog wel wat in de koelkastAl denk ik dat ik het ook zeker wel zou doen voor een van m'n matties.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zou 'm aannemen, hard wegrennen en m'n mattie van fb verwijderenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Grappig.Al denk ik dat ik het ook zeker wel zou doen voor een van m'n matties.
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Moet die vriend zich niet legitimeren dan als hij hem aanneemt?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zolang het adres klopt. Neem ook wel eens pakketjes voor m'n buurhond aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:17 schreef el-blanchito het volgende:
Moet die vriend zich niet legitimeren dan als hij hem aanneemt?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee joh, het wordt niet eens verzekerd verzonden oid...quote:Op maandag 27 januari 2014 23:17 schreef el-blanchito het volgende:
Moet die vriend zich niet legitimeren dan als hij hem aanneemt?Die van hem komt tussen 1 en 3 ofzo...quote:Op maandag 27 januari 2014 23:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zou 'm aannemen, hard wegrennen en m'n mattie van fb verwijderen![]()
![]()
hehequote:Op maandag 27 januari 2014 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zolang het adres klopt. Neem ook wel eens pakketjes voor m'n buurhond aan.![]()
Dan nogquote:Op maandag 27 januari 2014 23:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee joh, het wordt niet eens verzekerd verzonden oid...
[..]
Die van hem komt tussen 1 en 3 ofzo...
Vuur met vuur bestrijden.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat jouw vrienden allemaal bontkraagjes zijn...Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#187746921
Naam inmiddels al gelinkt in de comments. Stomme sloerie. En dat volk eromheen is net zo erg.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Daniela Marley weet je wat de blauw pleken gaan wel weg maar deze film met jou als dader dat blijft je altijd volgenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Naam inmiddels al gelinkt in de comments. Stomme sloerie. En dat volk eromheen is net zo erg.![]()
en iedereen maar lachenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Naam inmiddels al gelinkt in de comments. Stomme sloerie. En dat volk eromheen is net zo erg.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die jeugd van tegenwoordig, 50 man er omheen gaat met z'n telefoontje staan te filmenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Naam inmiddels al gelinkt in de comments. Stomme sloerie. En dat volk eromheen is net zo erg.![]()
Niet dat ik het goedpraat, in tegendeel, maar is dit nu echt zo schokkend? Bij mij op de middelbare werd er ook wel eens (eenzijdig) gevochten, en dan staat iedereen er ook wat doelloos bij... Alleen toen was het nog niet zo makkelijk om filmpjes te uploaden etc...![]()
Dan ben je nog achterlijker dan dat je je gedraagt. Je weet dus dat je gefilmd wordt en dat het wordt geüpload.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Zhano het volgende:
Niet dat ik het goedpraat, in tegendeel, maar is dit nu echt zo schokkend? Bij mij op de middelbare werd er ook wel eens (eenzijdig) gevochten, en dan staat iedereen er ook wat doelloos bij... Alleen toen was het nog niet zo makkelijk om filmpjes te uploaden etc...
Dommer dan dom. Terecht dat ze online even geflambeerd wordt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
In mijn tijd had een enkeling op de hele school een Nokia 3210quote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Zhano het volgende:
Niet dat ik het goedpraat, in tegendeel, maar is dit nu echt zo schokkend? Bij mij op de middelbare werd er ook wel eens (eenzijdig) gevochten, en dan staat iedereen er ook wat doelloos bij... Alleen toen was het nog niet zo makkelijk om filmpjes te uploaden etc...![]()
Dus als het niet gefilmd word is het ok? Ik denk dat er in Nederland bijna dagelijks van zulke kids van de fiets geduwd worden etc, en dit soort taferelen. Die schop tegen het hoofd is natuurlijk wel nastyquote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan ben je nog achterlijker dan dat je je gedraagt. Je weet dus dat je gefilmd wordt en dat het wordt geüpload.
Dommer dan dom. Terecht dat ze online even geflambeerd wordt.
En dat van dat flamberen, ja dat hoort bij deze tijd. Zei ook niet dat dat niet goed was![]()
![]()
Ja, als je niet van plan bent om online geroosterd te worden wel ja. Je kent het risico.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus als het niet gefilmd word is het ok? Ik denk dat er in Nederland bijna dagelijks van zulke kids van de fiets geduwd worden etc, en dit soort taferelen. Die schop tegen het hoofd is natuurlijk wel nastyhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zo. En nu begin ik met leren voor het tentamen dat over 9 uur begint.
Als ik me binnen nu en 9 uur nog in dit topic bevind, schop me er dan uit.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Boehoe een schopje tegen de kop
Die klappen die ze erop krijgt doen veel meer pijn en brengen meer schade toe![]()
Daar op dumpert valt ook meteen tig keer het woord vmbo![]()
Nu ik er over nadenk ja, op de middelbare school waren er altijd wel gasten die ruzie zochten. Al bleef het meestal bij woordenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Zhano het volgende:
Niet dat ik het goedpraat, in tegendeel, maar is dit nu echt zo schokkend? Bij mij op de middelbare werd er ook wel eens (eenzijdig) gevochten, en dan staat iedereen er ook wat doelloos bij... Alleen toen was het nog niet zo makkelijk om filmpjes te uploaden etc...5 minuten later was iedereen het weer vergeten
![]()
Deze post is beter met jouw UIquote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk ja, op de middelbare school waren er altijd wel gasten die ruzie zochten. Al bleef het meestal bij woorden5 minuten later was iedereen het weer vergeten
![]()
![]()
Bedimo verkocht voor 28K, gelijk maar een teruggekocht voor 21K
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Di Natale gehaald voor op CM met 2 CVM's naast hem. Ben benieuwd.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
En die kerels die het filmen zijn net zo erg man. Een echte kerel/man zou daar gewoon ingrijpen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Naam inmiddels al gelinkt in de comments. Stomme sloerie. En dat volk eromheen is net zo erg.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik heb tientallen van die krengen verkocht vandaag, die heb jij toch ook altijd wel in je pakjes zitten of discard je ze?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef Maver24 het volgende:
Ben goffer al 10min bezig om een healing kaart te kopen op de markt.
Nu nog zo'n 900 contracten kwijt rakenvoorlopig maar geen packs openen anders is het dweilen met de kraan open..
![]()
Ik had geen healing kaartje meer, normaal verkoop ik ze maar ik had er dus 1 nodig. maar ja, die klote search op de markt werkt gewoon niet goed, errors bij het levenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb tientallen van die krengen verkocht vandaag, die heb jij toch ook altijd wel in je pakjes zitten of discard je ze?
Nu nog zo'n 900 contracten kwijt rakenvoorlopig maar geen packs openen anders is het dweilen met de kraan open..
![]()
Voor hoeveel heb je ze verkocht?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb tientallen van die krengen verkocht vandaag, die heb jij toch ook altijd wel in je pakjes zitten of discard je ze?
Eerste wedstrijd met nieuwe team, 3-2 gewonnen.. 4231 (1) speelt echt kut vooralsnog, totaal geen ruimtes![]()
Robinho wel drie assists, goals van Melo/Vidal/Hernanes 3x afstandschot.non shiny silver 200/250quote:
shiny silver 400/450
non shiny gold 250/300
shiny gold 450/500![]()
die 4222 team die ik had gemaakt die liep niet echt lekker ofzo, nu kan ik Robben er weer in zetten en me nieuwste aanwinst IF Cazorlaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alweer een nieuw team? Dat is pas de 3e vandaag.![]()
Echt een zaad opstelling, ik probeerde deze eergisteren en ging echt gruwelijk op mijn bekquote:![]()
Lijkt alsof er nooit een aanvaller op de juiste plek staat
Há! Laat maar. 2 uurtjes geleerd en helemaal klaar voor het tentamen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
Zo. En nu begin ik met leren voor het tentamen dat over 9 uur begint.
Als ik me binnen nu en 9 uur nog in dit topic bevind, schop me er dan uit.
Trusten boys.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wel bij de predictions op Futhead...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:42 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ie bij de suggestions ofzo?
http://news.futhead.com/p(...)-predictions-week-20NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef dion_v_k het volgende:
Morgen komt m'n S4 binnen![]()
Geen S5 bestellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het kan zijn dat er meer keepers fucking goed waren, maar goed. IF Zoet zou wel terecht zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel bij de predictions op Futhead...
http://news.futhead.com/p(...)-predictions-week-20Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Courtois en Ter Stegen zie je ook terug komen in andere voorspellingen. Dus het is nog niet echt zeker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja het kan zijn dat er meer keepers fucking goed waren, maar goed. IF Zoet zou wel terecht zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vanavond is er nog een happy hour, dan kun je hem misschien weer wat goedkoper oppikken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver, SIF Cabaye is nu al aan het stijgen
edit. en hij is maar 3k duurder dan gisteravond![]()
Ik heb er gisteravond toch echt gezien met BIN's van 88k hoor...en die verkochten niet bepaald instant. Ik kom nu geen BIN tegen onder de 95k 99k. Maar misschien dat een HH vanavond nog wat mogelijkheden schept ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vanavond is er nog een happy hour, dan kun je hem misschien weer wat goedkoper oppikken.
edit. en hij is maar 3k duurder dan gisteravondNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er stond er net eentje op voor 94k BIN, maar die is nu weg ja, toen ik gisteren keek zat hij constant rond de 91k. Zal tijdens HH misschien iets minder geweest zijn, maar dat is logisch en geldt ook voor andere IF's. Staat los van eventuele overgang naar PSG.![]()
Meestal zijn de BIN's 's ochtends net wat hoger dan tijdens de spitsuren (eind van de middag - begin van de avond), hopelijk geeft dat nog een positief effect. Eerder vanochtend stonden er nog een paar op voor 92-93k. Die zijn nu allemaal weg...dus ik ben bang dat er een run op hem is/komt vanwege zijn transfer naar PSG. SIF Adebayor zakt wel gewoon door, gelukkigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:15 schreef DutchSL het volgende:
Er stond er net eentje op voor 94k BIN, maar die is nu weg ja, toen ik gisteren keek zat hij constant rond de 91k.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vidal is bv. ook gestegen tov gisteravond toen hij vlak onder de 250k schommelde.
Viel me erg tegen trouwens in mijn nieuwe team, IF Melo leek me beter.
Maar het is gewoon een kut team, ga het denk ik maar weer verkopen![]()
![]()
Ligt het niet gewoon aan de formatie dat het niet fijn speelt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:23 schreef DutchSL het volgende:
Vidal is bv. ook gestegen tov gisteravond toen hij vlak onder de 250k schommelde.
Viel me erg tegen trouwens in mijn nieuwe team, IF Melo leek me beter.
Maar het is gewoon een kut team, ga het denk ik maar weer verkopen
Leek me namelijk best een fijn team (stuk voor stuk goede spelers, op Robijntje na dan)...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stond ineens een SIF Cabaye voor BIN 91k op (waarschijnlijk iemand die gewoon op re-list heeft gedrukt). Maar snel gekocht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Robinho speelde véél beter dan Di Natale, Di Natale gewoon 0 goals en 0 assists en niks lukte met hemquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ligt het niet gewoon aan de formatie dat het niet fijn speelt?
Leek me namelijk best een fijn team (stuk voor stuk goede spelers, op Robijntje na dan)...![]()
Kut formatie waarschijnlijk ja, maar er is geen andere formatie mogelijk met de spelers die ik wil. Ik heb ook geprobeerd om in-game om te schakelen naar 4222 en 4231 (2) (dat vind ik wel fijn in mijn andere team) en 433 (4) maar had allemaal geen zin.
edit. een 3-5-2 formatie kan nog wel, misschien dat eens proberen dan...![]()
352 speelt best prima in FUT14. Maar daar heb ik alleen een silverteam van, geen golds.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Robinho speelde véél beter dan Di Natale, Di Natale gewoon 0 goals en 0 assists en niks lukte met hem![]()
Kut formatie waarschijnlijk ja, maar er is geen andere formatie mogelijk met de spelers die ik wil. Ik heb ook geprobeerd om in-game om te schakelen naar 4222 en 4231 (2) (dat vind ik wel fijn in mijn andere team) en 433 (4) maar had allemaal geen zin.
edit. een 3-5-2 formatie kan nog wel, misschien dat eens proberen dan...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb 352 in een gold team, speelt prima.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kačaniklić is ook een bazenspeler trouwensquote:
Ik vermoed dat jij weinig posts hebt teruggelezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:55 schreef Grandesco het volgende:
Newcastle akkoord met PSG over Cabaye.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zie het.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij weinig posts hebt teruggelezenRepost dan maar.
Waarom gaat die naar PSG...![]()
Eigenlijk ben ik alleen niet helemaal tevreden over Larsson, de rest allemaal fapwaardigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kačaniklić is ook een bazenspeler trouwens![]()
Ik mis de 4* skillieboiis.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:00 schreef Freire het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik alleen niet helemaal tevreden over Larsson, de rest allemaal fapwaardigRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geld, CL voetbal, etc.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik zie het.Repost dan maar.
Waarom gaat die naar PSG...![]()
Volgens wilde hij zelf dolgraag. Maar afwachten of hij daar wel een basisplaats heeftquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die heeft Kačaniklić ook nietquote:
De eerste wedstrijd(en) vond ik het ook kut, maar nu ik er aan gewend ben mis ik het eigenlijk niet eens meer![]()
Goede link met Ibra.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens wilde hij zelf dolgraag. Maar afwachten of hij daar wel een basisplaats heeft
Ik denk wel dat hij daar zal slagen. Maar sportief gezien denk ik dat een Engelse subtop beter was geweest. Tottenham of zo.![]()
Ach, hij doet maar. Het drijft de prijs van zijn SIF wel op lijkt het. Waarschijnlijk omdat mensen nu zeker zijn dat er nooit een TIF-versie in de BPL gaat komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:05 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Goede link met Ibra.
Ik denk wel dat hij daar zal slagen. Maar sportief gezien denk ik dat een Engelse subtop beter was geweest. Tottenham of zo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel een klein risico dat ze PSG Cabaye een UP geven met de stats van de IF of SIF zoals ze in FUT 12 met een paar spelers deden![]()
![]()
quote:"Een buitenkans, wat ons betreft. In het verleden trokken we ook oudere spelers als Camataru, Huizingh en Sibon aan. In dat rijtje moet je deze overgang zien", zo liet technisch directeur Hans Vonk weten. Tijdens de keuring van Lurling sloeg de medische staf achterover van verbazing. "Scores van een 20-jarige", lachte Vonk. "Een jonge god dus."![]()
![]()
Goed spelertje voor NAC. Ik verwacht dat Heerenveen veel beter heeft rondlopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou er maar niet op rekenen (helaas). Hij moet concurrentie vormen voor de flanken en de 10.![]()
![]()
Tsja, van mij had het ook niet gehoeven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Goed spelertje voor NAC. Ik verwacht dat Heerenveen veel beter heeft rondlopen.![]()
Luuk de Jong onderweg voor medische keuring in Newcastle.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
wtfquote:Vanwege de komst van president Barack Obama naar Den Haag is de wedstrijd tussen Spakenburg en IJsselmeervogels op zaterdag 22 maart uitgesteld. Op 24 en 25 maart is een internationaal nucleair congres in Den Haag.![]()
![]()
Benieuwd of hij daar wel aan spelen toe komt, betere concurrenten dan bij Gladbach zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Luuk de Jong onderweg voor medische keuring in Newcastle.![]()
Als dat het enige is. Hele snelwegen worden afgesloten, fileleed wordt waarschijnlijk niet te overzien.quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik woon bij dat congrescentrum om de hoekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als dat het enige is. Hele snelwegen worden afgesloten, fileleed wordt waarschijnlijk niet te overzien.
Maar snap echt niet waarom een voetbalwedstrijd in Bunschoten moet worden verplaatst omdat er 2 dagen later een congres plaatsvindt in Den Haag![]()
Bij de maatregelen hier in Den Haag zie ik het verband met het Congres, maar een voetbalwedstrijd in een andere stad 2 dagen eerder??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heel Den Haag plat, grootste beveiligingsoperatie ooit in NL.
En je dan druk maken om Spakenburg - IJsselmeervogels [ afbeelding ]![]()
Ze zullen de mankracht wel elders nodig hebben ipv de hooligans van Bunschoten City in bedwang te houden.
![]()
Misschien voorbereidingen treffen en daardoor geen tijd hebben om een paar uur zoveel politiemensen in te zetten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Bij de maatregelen hier in Den Haag zie ik het verband met het Congres, maar een voetbalwedstrijd in een andere stad 2 dagen eerder??Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: