Die worden weer hard van humor, mijn humor maakt anderen dan weer hard en zo is de cirkel weer rondquote:
Serieus? Frappant.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef KapiteinKoala het volgende:
Je moet erin geloven dat het je gewoon weer lukt, anders duurt het wel even voordat je weer een erectie krijgt. Ik heb ooit een week geen erectie gehad omdat ik een te hoge dosis cafeïne had gehad, waarna ik begon te twijfelen of het wel daardoor kwam.
Dit.quote:
Ik weet niet of ik het echt raar zou noemen, maar ik heb er zelf nog nooit eerder van gehoord bij iemand... maar goed dit is FOK! he... afgelopen maanden heb ik zoveel dingen over mensen gelezen die niet standaard warenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef corehype het volgende:
Na te zijn genezen van buikgriep. Ben ik raar?
Het meisje met wie de TS het bed dan deelt weet niet wat ze meemaakt. Een half jaar frustratie voor haar. Arme meid.quote:Op donderdag 30 januari 2014 07:35 schreef Gutanoth het volgende:
Heb je je buikgriep genezen met een kuurtje Deca? Dan kan het zo'n half jaartje aanhouden
Mja, waarschijnlijk is het dan ook na 15 seconden voorbijquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het meisje met wie de TS het bed dan deelt weet niet wat ze meemaakt. Een half jaar frustratie voor haar. Arme meid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |