abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2014 @ 21:48:49 #1
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_136027416
Het topic ging een mooie kant, dus dat is imho een nieuw topic waard.

kaltun was de vragensteller en is tot nu toe nog steeds ijverig in het stellen daarvan én doet ook nog eens wat met de antwoorden, wat ook wel weer eens verfrissend is. ^O^

========================
voordat ik mijn vraag ga stellen , zie ik de mens als enige intelligentste wezen op de aarde.
omdat ik gelovig ben, geloof ik in de creatie en God/Allah heeft gezegd dat de mens de slimste wezen zal zijn.

nu de vraag aan de atheïsten:
in al die miljarden jaren, is er geen enkele wezen die de zelfde intelligentie heeft als een mens.
tuurlijk zijn er wel dieren die enorm uitblinken met hun intelligentie maar de intelligentie van een dier is beperkt, maar van een mens bijna oneindig.
dus mijn vraag is hoe kan dan een mens als enige wezen die deze capaciteit heeft en geen andere wezen?
we stammen toch af van de zelfde voorouders als die van de apen, waarom is er dan geen enkele aap of een andere dier die de mens evenaard ( qua intelligentie)?
paar kreten die ik hierover hebt gehoord :
toevallig hebben we de juiste voedsel genomen en hierdoor werkten onze hersenen anders 8)7
of we gingen recht oplopen en hierdoor zijn we anders ge-evolueerd 8)7
of we zijn een experiment van de buitenaardse wezen ( zelfs dit komt bij mij geloofwaardiger over dan de evolutie van de mens :) )

graag uw mening hierover.

even voor de duidelijkheid: met intelligentie bedoel ik niet instinct van een dier, dat is een andere soort intelligentie.
btw waar een mens uitermate goed in uitblinkt is dat we een meesters zijn goed na-apen
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 27 januari 2014 @ 21:53:58 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_136027792
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_136027816
God zegene dit topic. Ik ben ook gelovig.
  maandag 27 januari 2014 @ 21:55:08 #4
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_136027869
quote:
Ja maar, ja maar zie dat topic dan! Ik wist het al hoor. }:|
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_136028160
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')