Utopia mensen afkraken. altijd terechte klachtquote:Op maandag 27 januari 2014 22:19 schreef Laura.b het volgende:
UTO / [COS #449] De Aikepartij Stem nu
Moet je hier eens lezen hoe mensen andere mensen afkraken. Eigenlijk is het gewoon best raar hoe ernstig mensen worden afgezeken.
Ernstig. Ongelofelijk. Verontwaardigend.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:19 schreef Laura.b het volgende:
UTO / [COS #449] De Aikepartij Stem nu
Moet je hier eens lezen hoe mensen andere mensen afkraken. Eigenlijk is het gewoon best raar hoe ernstig mensen worden afgezeken.
Ik heb niks tegen mbo'ers?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
lol lmi zonder mbo'ers kon jij echt niet leven hoor
Ik meen het, vind het raar ma. Hele dag mensen in de gaten gehouden om ze vervolgens uit te maken voor vieze dikzak, mietje en whatever. Vind het raar.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ernstig. Ongelofelijk. Verontwaardigend.
gewoonquote:
quote:
best gay, die gasten in dat plaatje.quote:
Ook, maar qua niveau dacht ik dat 't niet zo verschillend is.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tegenwoordig wel ja
hebben allebei weinig toekomsperspectief
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
gewoon
je haat op mbo
en onze meet was niet leuk
Bedankt Sof, maar het mbo is wel echt heel kut hoor. Niet voor niks begon ik radeloos en emotioneel tegen je te schreven toen je aan het mbo dacht op een terneergeslagen dag.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
lol lmi zonder mbo'ers kon jij echt niet leven hoor
100% baangarantie is idd geen toekomstperspectief.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tegenwoordig wel ja
hebben allebei weinig toekomsperspectief
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ook, maar qua niveau dacht ik dat 't niet zo verschillend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |