Een uur van Amsterdam he.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ken geen dorp omg amsterdam waar geen vervoer heen gaat
heb je gewoon alles verzonnen?
Ede wageningenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ken geen dorp omg amsterdam waar geen vervoer heen gaat
heb je gewoon alles verzonnen?
Eey aap,zij woont in ede en is binnen een uur thuis, ik niet hé...quote:Op maandag 27 januari 2014 22:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tot tien voor 1 rijd daar vanaf utrecht een treintje heen, sowieso
dus waarom kan dat niet?
Ze hebben al met een aantal dingen rekening moeten houden, dus meer durf ik voorlopig niet te vragenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef Spanky78 het volgende:
Ke kunt toch gewoon aangeven bij een laatste gesprek dat je voor dag x en y al afspraken had staan en of je dan vrij mag. Meestal geen probleem. Stagiaires bij ons halen dat dan gewoon een dagje later in.
hoi gluifdiertje,quote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Eey aap,zij woont in ede en is binnen een uur thuis, ik niet hé...
En het probleem is dat ik de volgende ochtend zeer vroeg uit Ede moet vertrekken om vervolgens 2 uur naar rotterdam te reizen en aangezeien ze ver van het station woont en er geen bussen in de buurt zijn moet ze supervroeg opstaan (waar ze geen zin in heeft) om mij met de auto naar het station te rijden.
Snap je het nu?
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoi gluifdiertje,
dan reis jij toch lekker met haar mee, dan ben je die dag ook lekker snel thuis
Vertrek 05:56 Aankomst 07:10
moet je voor 7 uur beginnen dan?
Je snapt het niet?quote:
Best veilig, er lopen zat mensen rond. Je doet echt heel erg moeilijk om een kleinigheidje. Of ga wel en sta vroeg op, of ga niet maar hou op met dit drama gedoe. Je hebt al tien oplossingen aangedragen gekregen en je roept alleen "ja maar". Wat wil je nou? Dat we je vriendin bashen? Een oplossing? Zeiken over the big bad world?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ze is niet bang, ze wilt gewoon niet naar een hotel omdat het haar het geld niet waard is (en die argumenten gaf ze als reden), terwijl we eigenlijk gewoon dezelfde dingen gingen doen in andere volgorde.
En nee ik heb geen zin om als vrouw 's nachts door Rotterdam te lopen.
Van die oplossingen ben ik me ook bewust hoor daar niet van, maar het gaat mij er om of jullie zelf nog zin zouden hebben om te gaan na zo'n opmerking, daar gaat het mij de hele tijd om en sommigen lijken dat niet te begrijpen en blijven maar met oplossingen komenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef Vlier het volgende:
[..]
Best veilig, er lopen zat mensen rond. Je doet echt heel erg moeilijk om een kleinigheidje. Of ga wel en sta vroeg op, of ga niet maar hou op met dit drama gedoe. Je hebt al tien oplossingen aangedragen gekregen en je roept alleen "ja maar". Wat wil je nou? Dat we je vriendin bashen? Een oplossing? Zeiken over the big bad world?
Je bent een huilie. Het is me intussen wel duidelijk waarom je vriendin afhaakt.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Van die oplossingen ben ik me ook bewust hoor daar niet van, maar het gaat mij er om of jullie zelf nog zin zouden hebben om te gaan na zo'n opmerking, daar gaat het mij de hele tijd om en sommigen lijken dat niet te begrijpen en blijven maar met oplossingen komen
Waar ik ook al over nagedacht heb. Want blijkbaar is zij niet van plan om een klein beetje moeite te doen, terwijl ik eigenlijk alles (mijn ticket mijn hotel etc) betaal, omdat ik eigenlijk voor een groot deel voor haar meega.
Ik denk dat ze héél erg blij is als je niet gaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:32 schreef Jurrgirl het volgende:
Als ik niet ga he, zou dat dan heel lullig vanuit mijn kant zijn of toch terecht?
Jullie staan erbuiten, dus misschien zien jullie dingen nu beter dan ik?
Hou nou eens op met dat gekanker tegen mij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze héél erg blij is als je niet gaat.
Ben je zwakbegaafd? Je vroeg iets, ik gaf serieus antwoord. Take it or leave it.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:37 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat gekanker tegen mij.
Minstens net zo lullig als je gedrag nu tegenover je vriendin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:32 schreef Jurrgirl het volgende:
Als ik niet ga he, zou dat dan heel lullig vanuit mijn kant zijn of toch terecht?
Jullie staan erbuiten, dus misschien zien jullie dingen nu beter dan ik?
Ja, wat moet ze dan? Jij blijft moeilijk doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:47 schreef Jurrgirl het volgende:
Ze vraagt net wat ik ga doen, ik zeg dat ik even moet kijken....
Vervolgens zegt ze dat ik rotterdam bij een vriend kan kijken of ik bij hem kan slapen. Dus ik zeg dat niet mogelijk is omdat hij een stuk met de metro van rotterdam afwoont. Zegt ze doodleuk dat ze wel hoort wat ik ga doen.
Is niet hetzelfde alsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:40 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik ga gewoon mee en boek wel een goedkoop hotel
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:47 schreef Jurrgirl het volgende:
Ze vraagt net wat ik ga doen, ik zeg dat ik even moet kijken....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |