Beetje laat, maar fijn dat Nederland deze band nu eindelijk oppikt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef ehhh.. het volgende:
Ik weet bijna niks over deze band, behalve dat ik het nummer prachtig vind. Pianopop met vrouwelijke zang.
quote:
Bonsoirquote:
En apparence!quote:
Ik denk dat ik de foto houd, maar aan de andere kant twijfel ik. Ik zou er ook een andere ew fan mee blij kunnen maken door de foto terug te sturen naar de redactie.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
MarijeH, hoe is het afgelopen met de strooifoto blunder??
Ik vind dat wel een lieve overweging, eigenlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de foto houd, maar aan de andere kant twijfel ik. Ik zou er ook een andere ew fan mee blij kunnen maken door de foto terug te sturen naar de redactie.
Joh, hou ze gewoon. Ik denk dat ze van de foto's af willen en je daarom wat meer exemplaren hebben gestuurdquote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de foto houd, maar aan de andere kant twijfel ik. Ik zou er ook een andere ew fan mee blij kunnen maken door de foto terug te sturen naar de redactie.
Dat absoluut ja!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een lieve overweging, eigenlijk.
Sowieso Miranda Lambertquote:
I know. Alhoewel het leuker was geweest als hij 'Middle' als achternaam had.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Blake Shelton heet de beste man.
Die Camaro in die clipquote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Blake Shelton heet de beste man.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die Camaro in die clip![]()
Overigens denk ik stiekem dat jij wel van dat soort foute mannen houdt als in die clip Muis
Na het zien van de clip ben ik het volledig eens met Ceequote:
Ik hoef geen onverantwoordelijke dronkaard als manquote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die Camaro in die clip![]()
Overigens denk ik stiekem dat jij wel van dat soort foute mannen houdt als in die clip Muis
Je hoeft er ook niet meteen mee te trouwenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef geen onverantwoordelijke dronkaards als man
Ook als vriend hoeft het van mij niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet meteen mee te trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |