Doe geen moeite, ze zijn al van hun bed gelicht onderhandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef boerenknul92 het volgende:
Haha best, succes met putjes schepen morgen
Maar ik heb wat te bieden. Soort ruilen je weetquote:
Vandaar boerenknul.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hij denk vast dat hier een taakstraf op staat
Nee.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Maar ik heb wat te bieden. Soort ruilen je weet
Je mag zuigen, heb 5 codes liggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:12 schreef boerenknul92 het volgende:
''A software bug is an error, flaw, failure, or fault in a computer program or system that causes it to produce an incorrect or unexpected result, or to behave in unintended ways. Most bugs arise from mistakes and errors made by people in either a program's source code or its design, or in frameworks and operating systems used by such programs, and a few are caused by compilers producing incorrect code.'''
Je post dit, maar hier staat exact in dat dit dus ook een bug is. Damn idioot.
Idioot, moet jij zeggen jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:12 schreef boerenknul92 het volgende:
''A software bug is an error, flaw, failure, or fault in a computer program or system that causes it to produce an incorrect or unexpected result, or to behave in unintended ways. Most bugs arise from mistakes and errors made by people in either a program's source code or its design, or in frameworks and operating systems used by such programs, and a few are caused by compilers producing incorrect code.'''
Je post dit, maar hier staat exact in dat dit dus ook een bug is. Damn idioot.
Eerst controle of ze het doen. DMquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je mag zuigen, heb 5 codes liggen.
hahahahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Eerst controle of ze het doen. DM
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
hoerrrrrquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Dat gaat zomaar nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zelfs yvonne weet waar ik woon. Dus..quote:
Hey, dan niet toch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zelfs yvonne weet waar ik woon. Dus..
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef eend112 het volgende:
negeer die boerenpummel gewoon, duidelijk gevalletje van de tractor gevallen als kind
Ach, wat vertier op de dinsdagnacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef eend112 het volgende:
negeer die boerenpummel gewoon, duidelijk gevalletje van de tractor gevallen als kind
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef eend112 het volgende:
Niet jij hoor dushi, jij bent gewoon een pijpsletje uit VMBO4quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef boerenknul92 het volgende:
[..]
En nog steeds werkloos zeker, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |