Owja ik zit mobiel, nja heb toch zo'n ding niet nodig ookquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef boerenknul92 het volgende:
Ik heb er pas 2 dus kan er nog wel wat gebruiken![]()
Iemand die ze per dm kan sturen?
Eén keer is anders ook prima hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef boerenknul92 het volgende:
Ik heb er pas twee, kan er nog wel wat gebruiken dus!
Iemand die zo lief is per privé bericht at te versturen?
Hier staan ze op dezelfde pagina.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef boerenknul92 het volgende:
Nieuwe pagina, dacht dat het wel kon.Goed bedoeld.
De topics op Tweakers inzake dit onderwerp zijn dicht toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef Verbodsbord het volgende:
Houd tweakers ook in de gaten, en marktplaatsHeb ik er in totaal ook 3 vandaan.
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef boerenknul92 het volgende:
Vervelend voor je dan, hier niet.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1543297/lastquote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
De topics op Tweakers inzake dit onderwerp zijn dicht toch?
Inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2014 23:56 schreef eQuaL het volgende:
Uiteindelijk toch een aantal mensen voor niets een peperdure hoofdtelefoon. Heerlijk dit
Ze moeten wel toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
InderdaadBen heel benieuwd of Bol.com zich er nog uit gaat proberen te redden, of nu wel leveren voor 4 (
) euro
Ben nu dus ook nog 4 euro goedkoper uit
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
InderdaadBen heel benieuwd of Bol.com zich er nog uit gaat proberen te redden, of nu wel leveren voor 4 (
) euro
Ben nu dus ook nog 4 euro goedkoper uit
Het is geen bug. Staat er ergens "Maximaal één code per gebruiker"? Normaal krijg je immers wel zo'n meldingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef boerenknul92 het volgende:
Bewust gebruik maken van een bug in het systeem. Denk het niet
Niks geen bug, ze hebben cadeaubonnen geleverd, die worden gewoon gebruikt zoals cadeaubonnen gebruikt kunnen wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef boerenknul92 het volgende:
Lijkt me wel.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]dat is eigenlijk nog wel mooier
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef boerenknul92 het volgende:
Definiteer 'bug' aub.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:04 schreef boerenknul92 het volgende:
Ja, hoezo? Het is gewoon zo.. Dit hoort niet te kunnen, nu zijn ze alsnog een lading aan koptelefoons kwijt.
Dit is geen bug.quote:A software bug is an error, flaw, failure, or fault in a computer program or system that causes it to produce an incorrect or unexpected result, or to behave in unintended ways. Most bugs arise from mistakes and errors made by people in either a program's source code or its design, or in frameworks and operating systems used by such programs, and a few are caused by compilers producing incorrect code.
Precies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef boerenknul92 het volgende:
Breed begrip, maar om het simpel te houden voor jou: Een fout in het systeem, oftewel iets dat niet hoort. Bij Unibet zijn ze zelfs zo streng dat als je het niet meldt ze je inleg kunnen claimen.
Wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef boerenknul92 het volgende:
Haha best, succes met putjes schepen morgen
Huh?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef boerenknul92 het volgende:
Haha best, succes met putjes schepen morgen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
De 5e die een werkende code via DM stuurt, kom ik bij langs.
Godverdomme wat een klassequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
De 5e die een werkende code via DM stuurt, kom ik bij langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |