Je krijgt een code van 15 euro ter compensatie. Je kan er meerdere per bestelling gebruiken en nu is het hunten naar codes.quote:
AHA!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je krijgt een code van 15 euro ter compensatie. Je kan er meerdere per bestelling gebruiken en nu is het hunten naar codes.
Oh, jij staat ertussen?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
AHA!
Kap jij btw eens met van die retevage snapchats sturen..
Nee. Ik heb niet besteld. Ik kwam pas vannochtend achter dit topic..quote:
Spread the wordquote:Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
WIE HEEFT ER CODES VOOR DOKTER NICK!!
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
De door u ingevulde cadeauboncode is al gekoppeld aan het het account van iemand anders.
Verkeersbord kaapte er net een voor mijn neus wegquote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef conobram het volgende:
Nick ben je nog steeds niet binnen? Arme jongen is al de hele avond bezig...
Zit je nog steeds op 3?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Verkeersbord kaapte er net een voor mijn neus weg
Sorry manquote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Verkeersbord kaapte er net een voor mijn neus weg
Ach, als het gratis is hequote:Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
Serieus
Mensen op Twitter ook; Ey, heb jij er nog een?
Heb jij er ook een gehad, mag ik die?
Ze hebben geen poot om op te staan nu. Het zijn cadeaubonnen, en geen kortingscoupons. Cadeaubonnen hebben geen limiet qua aantal per bestelling, en in de mail staat ook niks.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef eend112 het volgende:
Ga lachen als ze het weer annuleren omdat dat ook niet de bedoeling was
Misschien dat er iets in de algemene voorwaarden staat?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze hebben geen poot om op te staan nu. Het zijn cadeaubonnen, en geen kortingscoupons. Cadeaubonnen hebben geen limiet qua aantal per bestelling, en in de mail staat ook niks.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Misschien dat er iets in de algemene voorwaarden staat?
Ja, achteraan aansluiten hequote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Maareee, mensen, codes?
Haha ik maar denken dat jij em al hadquote:Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef DrNick het volgende:
De door u ingevulde cadeauboncode is al gekoppeld aan het het account van iemand anders.
Raad eens wat ik dachtquote:Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Haha ik maar denken dat jij em al had
Ik ook daarstraks en daardoor had jij hemquote:Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik moest ineens opnieuw inloggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef Friday12 het volgende:
2 codes wie het eerst is wint!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenste gebruikt, dankje manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben klaar!
Voor gratis, of hoeveel kost het je dan?quote:
15 per code dat ding is 140e dus reken maar uitquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Voor gratis, of hoeveel kost het je dan?
Helaas lees ik dit nu allemaal pas, mijn oortjes zijn laatst gesneuveld, dus ik head wel nieuwe kunnen gebruiken![]()
Van die "had ik het maar eerder gelezen"topics.
Voor hopelijk gratisquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Helaas lees ik dit nu allemaal pas, mijn oortjes zijn laatst gesneuveld, dus ik head wel nieuwe kunnen gebruiken![]()
Ja zover was ik, maar hoeveel hij er al hadquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
15 per code dat ding is 150e dus reken maar uit
7quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja zover was ik, maar hoeveel hij er al had
Ik kom uit op 4 euro totaalquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zit je f5 te smashen?quote:
"even"quote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
Kut, ben ik even bezig met iets anders, zijn er 100 codes voor mn neus gekaapt
Owja ik zit mobiel, nja heb toch zo'n ding niet nodig ookquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef boerenknul92 het volgende:
Ik heb er pas 2 dus kan er nog wel wat gebruiken![]()
Iemand die ze per dm kan sturen?
Eén keer is anders ook prima hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef boerenknul92 het volgende:
Ik heb er pas twee, kan er nog wel wat gebruiken dus!
Iemand die zo lief is per privé bericht at te versturen?
Hier staan ze op dezelfde pagina.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef boerenknul92 het volgende:
Nieuwe pagina, dacht dat het wel kon.Goed bedoeld.
De topics op Tweakers inzake dit onderwerp zijn dicht toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef Verbodsbord het volgende:
Houd tweakers ook in de gaten, en marktplaatsHeb ik er in totaal ook 3 vandaan.
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef boerenknul92 het volgende:
Vervelend voor je dan, hier niet.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1543297/lastquote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
De topics op Tweakers inzake dit onderwerp zijn dicht toch?
Inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2014 23:56 schreef eQuaL het volgende:
Uiteindelijk toch een aantal mensen voor niets een peperdure hoofdtelefoon. Heerlijk dit
Ze moeten wel toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
InderdaadBen heel benieuwd of Bol.com zich er nog uit gaat proberen te redden, of nu wel leveren voor 4 (
) euro
Ben nu dus ook nog 4 euro goedkoper uit
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
InderdaadBen heel benieuwd of Bol.com zich er nog uit gaat proberen te redden, of nu wel leveren voor 4 (
) euro
Ben nu dus ook nog 4 euro goedkoper uit
Het is geen bug. Staat er ergens "Maximaal één code per gebruiker"? Normaal krijg je immers wel zo'n meldingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef boerenknul92 het volgende:
Bewust gebruik maken van een bug in het systeem. Denk het niet
Niks geen bug, ze hebben cadeaubonnen geleverd, die worden gewoon gebruikt zoals cadeaubonnen gebruikt kunnen wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef boerenknul92 het volgende:
Lijkt me wel.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]dat is eigenlijk nog wel mooier
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef boerenknul92 het volgende:
Definiteer 'bug' aub.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:04 schreef boerenknul92 het volgende:
Ja, hoezo? Het is gewoon zo.. Dit hoort niet te kunnen, nu zijn ze alsnog een lading aan koptelefoons kwijt.
Dit is geen bug.quote:A software bug is an error, flaw, failure, or fault in a computer program or system that causes it to produce an incorrect or unexpected result, or to behave in unintended ways. Most bugs arise from mistakes and errors made by people in either a program's source code or its design, or in frameworks and operating systems used by such programs, and a few are caused by compilers producing incorrect code.
Precies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef boerenknul92 het volgende:
Breed begrip, maar om het simpel te houden voor jou: Een fout in het systeem, oftewel iets dat niet hoort. Bij Unibet zijn ze zelfs zo streng dat als je het niet meldt ze je inleg kunnen claimen.
Wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef boerenknul92 het volgende:
Haha best, succes met putjes schepen morgen
Huh?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef boerenknul92 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
De 5e die een werkende code via DM stuurt, kom ik bij langs.
Godverdomme wat een klassequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
De 5e die een werkende code via DM stuurt, kom ik bij langs.
Doe geen moeite, ze zijn al van hun bed gelicht onderhandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef boerenknul92 het volgende:
Maar ik heb wat te bieden. Soort ruilen je weetquote:
Vandaar boerenknul.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hij denk vast dat hier een taakstraf op staat
Nee.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Maar ik heb wat te bieden. Soort ruilen je weet
Je mag zuigen, heb 5 codes liggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:12 schreef boerenknul92 het volgende:
''A software bug is an error, flaw, failure, or fault in a computer program or system that causes it to produce an incorrect or unexpected result, or to behave in unintended ways. Most bugs arise from mistakes and errors made by people in either a program's source code or its design, or in frameworks and operating systems used by such programs, and a few are caused by compilers producing incorrect code.'''
Je post dit, maar hier staat exact in dat dit dus ook een bug is. Damn idioot.
Idioot, moet jij zeggen jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:12 schreef boerenknul92 het volgende:
''A software bug is an error, flaw, failure, or fault in a computer program or system that causes it to produce an incorrect or unexpected result, or to behave in unintended ways. Most bugs arise from mistakes and errors made by people in either a program's source code or its design, or in frameworks and operating systems used by such programs, and a few are caused by compilers producing incorrect code.'''
Je post dit, maar hier staat exact in dat dit dus ook een bug is. Damn idioot.
Eerst controle of ze het doen. DMquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je mag zuigen, heb 5 codes liggen.
hahahahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Eerst controle of ze het doen. DM
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
hoerrrrrquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Dat gaat zomaar nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zelfs yvonne weet waar ik woon. Dus..quote:
Hey, dan niet toch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zelfs yvonne weet waar ik woon. Dus..
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef eend112 het volgende:
negeer die boerenpummel gewoon, duidelijk gevalletje van de tractor gevallen als kind
Ach, wat vertier op de dinsdagnacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef eend112 het volgende:
negeer die boerenpummel gewoon, duidelijk gevalletje van de tractor gevallen als kind
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef eend112 het volgende:
Niet jij hoor dushi, jij bent gewoon een pijpsletje uit VMBO4quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef boerenknul92 het volgende:
[..]
En nog steeds werkloos zeker, natuurlijk.
Ha, ik ben werkzaamquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef boerenknul92 het volgende:
[..]
En nog steeds werkloos zeker, natuurlijk.
Fixquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Niet jij hoor dushi, jij bent gewoon iemand uit MBO4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |