Nein. Sideshowbobbie mede dankzij mij. En nu fix ik codes voor iemand anders.quote:
Muziek luisteren ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nein. Sideshowbobbie dankzij mij. En nu fix ik codes voor iemand anders.![]()
Wat moet ik met zo'n ding?
Is dus al weg.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef eQuaL het volgende:
Iemand nog een code nodig? Heb er niets aan.
Stommerd.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nogmaals dank![]()
Sta nog open voor andere codes
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil mijn codes best ruilen (totale waarde 30 euro) met degene die dit voor mij besteld. http://www.bol.com/nl/p/god-bless-america/1002004013195588/ (Totale waarde 10 euro als je die gratis verzenden code toepast die is gegeven in het vorige topic). Voorwaarde is dat de blu-ray naar mijn adres wordt verzonden en met iDeal wordt afgerekend (zodat ik niet genaaid word).
Ik kan de codes ook de digitale prullenbak ingooien.
Ik zou je code willen?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef tennis_jongen het volgende:
Ik zou er heel graag een willen, maar ik laat het wel voor andere FOK!ers die het echt heel erg nodig hebben.
In vorig topic zei je zelf dat jouw codes niet meer bruikbaar zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil mijn codes best ruilen (totale waarde 30 euro) met degene die dit voor mij besteld. http://www.bol.com/nl/p/god-bless-america/1002004013195588/ (Totale waarde 10 euro als je die gratis verzenden code toepast die is gegeven in het vorige topic). Voorwaarde is dat de blu-ray naar mijn adres wordt verzonden en met iDeal wordt afgerekend (zodat ik niet genaaid word).
Ik kan de codes ook de digitale prullenbak ingooien.
Nee, ik heb de codes van mijn account ontkoppeld en ze zijn weer perfect bruikbaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
In vorig topic zei je zelf dat jouw codes niet meer bruikbaar zijn
Serieus?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef n00b13 het volgende:
TS is zelf de grootste pijpneus. Hij bood me zelfs zijn kontje aan.
Hoe doe je dat, dan heb ik voor de Fokkertjes ook nog een code over.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik heb de codes van mijn account ontkoppeld en ze zijn weer perfect bruikbaar.
dalijk zeg je ook nog dat je me niet gedm't hebt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:42 schreef
DrNick het volgende:
Oh, ik ben TS
Neen, dat heb ik niet gedaan
Ik?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef Zhero het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, dan heb ik voor de Fokkertjes ook nog een code over.
Gewoon code verwijderen ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef Yaros het volgende:
Ja, hoe koppel je de codes weer van je account af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |