dankjewelquote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga een banaanvraag voor je doen
doodverwensing + crewbash
dat is zeker drie weken
HAHAHAH VET GRAPPIG MANquote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom zijn bananen krom is wel een originele
Geeft niks. Heb slaap nodig. Blijf iedere avond veel te lang op en dan ben ik in de ochtend kapot.quote:
Rot op.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef LETMEIN het volgende:
BHL BSIUH B:BVS:H BCKJ>SNDJVBNHSDVB D>CJKds bsdhvbdcbJBVHBBVBEB BV EWK>BVBVEWB B JB VJ?BVJEWBVK>BV>BVJ?SCSDMJK>BVEKJ>V B>B>
Zo.
Ja, nieuwe kopen.. Daar gaat je vakantiequote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg m`n phone dus niet meer goed heIk ben gedoemd.
NEEEEEEquote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga een banaanvraag voor je doen
doodverwensing + crewbash
dat is zeker drie weken
Doe normaal tegen Crack debielquote:
filmpjesquote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik luister al hele avond Justin Timberlake en probeer sexy over te komen. Volgens mij ben ik moe.
Ja. Ga maar slapen.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik luister al hele avond Justin Timberlake en probeer sexy over te komen. Volgens mij ben ik moe.
mijn kaartjes voor jt staan te koop. interesse?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Crack_ het volgende:
inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met zijn verleden wel langer.
JanCees. Het ga je goed kameraad
/vadermodus vanavond vooor 12 uur in bed jongeman!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niks. Heb slaap nodig. Blijf iedere avond veel te lang op en dan ben ik in de ochtend kapot.
ja godverdommequote:
Zijn vast zat filmpjes van.. zal eens iets zoeken wat er op kan lijkenquote:
de dames in kwestie hebben al kaartjes gehosseld, dus bij mij kun je ze niet kwijtquote:Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn kaartjes voor jt staan te koop. interesse?
3 januari toch ook?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mn laatste tentamen was 8 januari en heb al terug ja.
Volgende as donderdagavond.
GA JIJ NAAR JUSTIN TIMBERLAKEquote:Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
de dames in kwestie hebben al kaartjes gehosseld, dus bij mij kun je ze niet kwijt
Komt goed. Hij heeft tentamens.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad
dit is een lastige kwestie
hij zou namelijk binnen enkele minuten al voor mijn deur kunnen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |