Haha, toevallig ook jarig vandaag?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:19 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een prachtig schitterende, geweldige dag om jarig te zijn flobo!Gefeliciteerd alvast!
ja geef bv en dat had ik in de tas gedaan. had wel nog kv meegegeven voor het geval het nodig was maar dat hebben ze dus niet gegeven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef Omentielvo het volgende:
Roasalie alweer tien maanden
L-E wat omschrijf je dat lief. Zo ervaar ik het ook. Alleen ik kan het niet zo mooi zeggen
Riley zal net als F ook binnenkort uitelkaar spatten van leukheid
Angalatje wat raar dat ze hem dan de hele tijd laat huilen dan. Geef jij bv? Want dat mag je toch aanbieden wanneer ze willen.voor de 8 weken
Proseccoquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef Limone het volgende:
God.. Ik zie dat ik het gevoel heb die alcohol onwijs te moeten verdedigen..
Wat leuk van het CB en het voorkomt waarschijnlijk ook een boel irritaties. Ik ken een boel opa's en oma's die dat soort dingen eerder van een expert aannemen, dan van hun eigen kind -die tenslotte niets overgehouden heeft aan een hele nacht huilen en sinaasappelsap en liga bij twee maanden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Prosecco![]()
Hoe gaat het verder met M? Groeit ze nog zo heerlijk?
Angelatje wat vervelend dat ze hem zo hebben laten huilen.. Misschien nog eens extra benadrukken dat bv zoveel als ze maar willen mag worden gegeven?
Ik zag trouwens dat m'n CB een 'opfriscursus voor opa's en oma's' geeft, omdat er zoveel anders is sinds zij kinderen hebben opgevoed. Hoe tof!
Dat denk ik ook iddquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:52 schreef Limone het volgende:
[..]
Wat leuk van het CB en het voorkomt waarschijnlijk ook een boel irritaties. Ik ken een boel opa's en oma's die dat soort dingen eerder van een expert aannemen, dan van hun eigen kind -die tenslotte niets overgehouden heeft aan een hele nacht huilen en sinaasappelsap en liga bij twee maanden.
En alcohol!Het was de eerste keer dat ik twee glaasjes had gedronken ipv één. Ik was een beetje teut.
Vriendinnen hadden al gewaarschuwd dat ik een hele goedkope borrelaar werd na de zwangerschap, maar ik verklaarde ze voor gek omdat ik niets voelde bij één glas..
![]()
Edit: Ohja M. Daar gaat het hier tenslotte omWat een kind is het al! Je zou er eens moeten zien. Ze kan haar koppie al heel lang omhoog houden; lacht als ze eten heeft gekregen of als je in haar wangetje knijpt; kijkt de mensen steeds langer recht aan, óók als er kaarsjes/lampjes/glitters in de buurt zijn; en ze heeft lange benen (20 cm binnenbeenlengte).
Hoest met T'tje?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:16 schreef GotC het volgende:
Ohh en net vliegtickets gekocht naar Schotland in september! Vliegen met een bijna 1-jarige
Spannend en hartstikke leuk!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef GotC het volgende:
Maar voor het eerst mrt m'n zoon Vliegen kijk ik tegenop, vorige vlucht schuin moeten landen door wind
Wij kregen ook het advies bij t CB bij 4 maanden om eventueel te beginnen met bijvoeding. Maar F snapte niet eens wat hij met een worteltje in zijn hand moest. Al zijn speelgoed ging in de mond maar eten liet hij los en belande op de grond. Dus hij was er nog niet echt aan toe. Af en toe in het weekend kreeg hij een prakje van wortel, banaan of iets anders wat wij in huis hadden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:24 schreef GotC het volgende:
Even een ander vraagje tussendoor: Vanaf wanneer zijn jullie begonnen met bijvoeding en waarom vanaf dat moment? Hebben jullie het eerst overlegd met het CB of?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef L-E het volgende:
Hij is zo lief joh, dat jongetje van mij. Zo vreselijk lief
Hij heeft vanavond in bed een uur lang over mijn gezicht zitten aaien terwijl hij me verliefd aan staarde en af en toe zachtjes fluisterde ' oebiedadoediegoegabadoe - poh?' Alsof we een pilletje XTC hadden gedeeld, zo gezellig was het.
Maar reageren daar is het helaas te druk voorquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:33 schreef GotC het volgende:
Ideaal, dat werken! Kan weer rustig bijlezen op Fok
Ik heb nu een visioen van een citroen die dappere pogingen doet om een fles drank te beschermenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef Limone het volgende:
God.. Ik zie dat ik het gevoel heb die alcohol onwijs te moeten verdedigen..
Mehehequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb nu een visioen van een citroen die dappere pogingen doet om een fles drank te beschermen![]()
(ik vind het trouwens ook veel hoor, ik kolfde maat ietsje meer.... voor 2)
Ik zie limoncello voor mequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb nu een visioen van een citroen die dappere pogingen doet om een fles drank te beschermen![]()
(ik vind het trouwens ook veel hoor, ik kolfde maat ietsje meer.... voor 2)
Er zat toch nog wat alcohol inquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:09 schreef Limone het volgende:
Ja een kleine hongerlap is het 's avonds. Maar wel als beloning tot half zes slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |