abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136084312
O+ wat een leuke verhalen over ontzettend leuke kindjes.
Ik las een keer een spreuk over tweelingen: te leuk om in 1 kindje te stoppen. Helemaal waar, al vraag ik me dan wel af waar M's tweelingbroertje is.

Spirit gefeliciteerd!

Ik hoop ook dat alles goed gaat met XM.
pi_136084491
en met Noor :Y

Inderdaad een deels toepasbare spreuk, misschien ontploft M nog wel eens van leukheid en dan heb je er twee :+
pi_136084645
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:19 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een prachtig schitterende, geweldige dag om jarig te zijn flobo! O+ Gefeliciteerd alvast!

O-)
Haha, toevallig ook jarig vandaag?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_136084758
*O* voor de leuke kindjes *O*
de mijne is ook al zo geweldig O+
Vind een volgend kindje daarom wel extra eng, want kan me gewoon bijna niet voorstellen dat die net zo leuk kan zijn :@

Ow en wakker gemaakt worden door de deurbel is niet leuk!
de nieuwe tv werd bezorgd, maar dat was al om kwart voor 8 :X ik lag nog in een coma samen met Lola, D stond onder de douche en M was al naar het werk.... was nog net op tijd beneden anders was hij alweer weg gegaan...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_136084790
oeh en jarige *O* Gefeliciteerd!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_136085599
Spirit en flobo, gefeliciteerd! *O*

Ook een *O* voor Rosalie's laatste vermaanddagen én voor de goede nachten!

Ik zou willen dat ze hier ook beter gingen, maar helaas nog niet. On the bright side, ze heeft geen krampjes gehad van de komkommer! *O*

En XM trok ons toch niet meer omdat wij haar aan het vertellen waren dat het even wat mindere eten en drinken van Noor los moest laten, omdat anders in de toekomst problemen en zulks? Tenminste, dat meende ik toen te lezen? :?
Home is where the O+ is...
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:47:41 #257
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136085761
Gefeliciteerd Spirit en FloBo! *O*
En ik sluit me aan bij L-E O+ Mooi gezegd!
pi_136089677
Klumsy, wakker worden door de deurbel is idd niet fijn. Hier hoor ik hem niet in de slaapkamer O~)

Spirit en flower, gefeliciteerd *O*

Ik had gister een feestje van mijn oma, die viert haar verjaardag altijd in een kroegje.
Dus K ging naar mijn schoonouders. Bleek hij bijna de hele tijd te hebben gehuild :'( ik denk dat hij gewoon honger had maar sm wilde hem niet de hele tijd eten geven. Blijkbaar vind ze dat we hem te snel eten geven als hij huilt :? Maar hij drinkt savonds altijd heel veel....

En vandaag is K alweer 8 weken *O*
pi_136090017
Roasalie alweer tien maanden *O*

L-E wat omschrijf je dat lief. Zo ervaar ik het ook. Alleen ik kan het niet zo mooi zeggen O+

Riley zal net als F ook binnenkort uitelkaar spatten van leukheid O+

Angalatje wat raar dat ze hem dan de hele tijd laat huilen dan. Geef jij bv? Want dat mag je toch aanbieden wanneer ze willen.
*O* voor de 8 weken
pi_136090100
Ja, M drinkt s avonds ook veul! Gister de voorraad aangebroken omdat ik ging borrelen (2 glaasjes): 240 cc + twee volle tetten (voor het slapen, zonder alcohol). Of naja, ik vind het veel..

Feli Spirit, 23! Waar blijft de tijd ;)
pi_136090150
God.. Ik zie dat ik het gevoel heb die alcohol onwijs te moeten verdedigen.. :')
pi_136090399
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef Omentielvo het volgende:
Roasalie alweer tien maanden *O*

L-E wat omschrijf je dat lief. Zo ervaar ik het ook. Alleen ik kan het niet zo mooi zeggen O+

Riley zal net als F ook binnenkort uitelkaar spatten van leukheid O+

Angalatje wat raar dat ze hem dan de hele tijd laat huilen dan. Geef jij bv? Want dat mag je toch aanbieden wanneer ze willen.
*O* voor de 8 weken
ja geef bv en dat had ik in de tas gedaan. had wel nog kv meegegeven voor het geval het nodig was maar dat hebben ze dus niet gegeven.
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:59:27 #263
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136090505
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef Limone het volgende:
God.. Ik zie dat ik het gevoel heb die alcohol onwijs te moeten verdedigen.. :')
Prosecco :9 ;)
Hoe gaat het verder met M? Groeit ze nog zo heerlijk?

Angelatje wat vervelend dat ze hem zo hebben laten huilen.. Misschien nog eens extra benadrukken dat bv zoveel als ze maar willen mag worden gegeven? :*

Ik zag trouwens dat m'n CB een 'opfriscursus voor opa's en oma's' geeft, omdat er zoveel anders is sinds zij kinderen hebben opgevoed. Hoe tof!
pi_136090652
Limone, nergens voor nodig je te verdedigen hoor. Ik geloof dat ik van praktisch elke bv moeder wel een alcoholjubelpost voorbij heb zien komen :P

Angelatje, wat rot dat ze je mini zo hebben laten huilen zeg. Ik snap ook niet zo goed dat ze niet even gebeld hebben om te vragen wat je wilde ofzo :?
Sarcasme. Herken het.
pi_136090867
*O* voor de jarige.
Angelatje wat sneu dat ze hem zo hebben laten huilen.
pi_136090923
snap ook niet waarom ze niet hebben gebeld...gelukkig waren het maar 4 uurtjes.Ga volgende keer idd goed benadrukken dat bv nooit te veel is. :Y
pi_136092107
Spirit, gefeliciteerd!
Hier is mini flobo ook heel goed verwent; allemaal kados.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_136092518
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef GotC het volgende:

[..]

Prosecco :9 ;)
Hoe gaat het verder met M? Groeit ze nog zo heerlijk?

Angelatje wat vervelend dat ze hem zo hebben laten huilen.. Misschien nog eens extra benadrukken dat bv zoveel als ze maar willen mag worden gegeven? :*

Ik zag trouwens dat m'n CB een 'opfriscursus voor opa's en oma's' geeft, omdat er zoveel anders is sinds zij kinderen hebben opgevoed. Hoe tof!
Wat leuk van het CB en het voorkomt waarschijnlijk ook een boel irritaties. Ik ken een boel opa's en oma's die dat soort dingen eerder van een expert aannemen, dan van hun eigen kind -die tenslotte niets overgehouden heeft aan een hele nacht huilen en sinaasappelsap en liga bij twee maanden.

En alcohol! :9 Het was de eerste keer dat ik twee glaasjes had gedronken ipv één. Ik was een beetje teut. :@ Vriendinnen hadden al gewaarschuwd dat ik een hele goedkope borrelaar werd na de zwangerschap, maar ik verklaarde ze voor gek omdat ik niets voelde bij één glas.. :') :D

Edit: Ohja M. Daar gaat het hier tenslotte om :+ Wat een kind is het al! Je zou er eens moeten zien. Ze kan haar koppie al heel lang omhoog houden; lacht als ze eten heeft gekregen of als je in haar wangetje knijpt; kijkt de mensen steeds langer recht aan, óók als er kaarsjes/lampjes/glitters in de buurt zijn; en ze heeft lange benen (20 cm binnenbeenlengte).

Hoest met T'tje?

[ Bericht 5% gewijzigd door Limone op 29-01-2014 14:02:52 ]
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:33:27 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136094139
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:52 schreef Limone het volgende:

[..]

Wat leuk van het CB en het voorkomt waarschijnlijk ook een boel irritaties. Ik ken een boel opa's en oma's die dat soort dingen eerder van een expert aannemen, dan van hun eigen kind -die tenslotte niets overgehouden heeft aan een hele nacht huilen en sinaasappelsap en liga bij twee maanden.

En alcohol! :9 Het was de eerste keer dat ik twee glaasjes had gedronken ipv één. Ik was een beetje teut. :@ Vriendinnen hadden al gewaarschuwd dat ik een hele goedkope borrelaar werd na de zwangerschap, maar ik verklaarde ze voor gek omdat ik niets voelde bij één glas.. :') :D

Edit: Ohja M. Daar gaat het hier tenslotte om :+ Wat een kind is het al! Je zou er eens moeten zien. Ze kan haar koppie al heel lang omhoog houden; lacht als ze eten heeft gekregen of als je in haar wangetje knijpt; kijkt de mensen steeds langer recht aan, óók als er kaarsjes/lampjes/glitters in de buurt zijn; en ze heeft lange benen (20 cm binnenbeenlengte).

Hoest met T'tje?
Dat denk ik ook idd :Y Het verschilt natuurlijk enorm per opa/oma, maar er zitten erbij die in het 'vroeger was alles beter' blijven hangen :P

Alcohol is wel een feest idd na zwangerschap :D Man, voelt alsof ik weer 16 ben en voor het eerst aan de alcohol ga. Al vind ik sommige drankjes echt niet meer lekker, raar genoeg..

Wooooow lange benen dame! Ik ga die van T straks ook meten :D Wat doet je citroentje het al goed zeg! [cliche]En wat gaat het hard he![/cliche]

T. gaat top! Hij ligt constant in een deuk, doet onze gezichtsuitdrukkingen steeds vaker na, kletst oren van onze kop, probeert om te rollen en raakt gefrustreerd als het niet lukt. :+ Het is zo leuk O+!

Ideaal, dat werken! Kan weer rustig bijlezen op Fok :+
pi_136094770
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:16 schreef GotC het volgende:

Ohh en net vliegtickets gekocht naar Schotland in september! Vliegen met een bijna 1-jarige
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef GotC het volgende:
Maar voor het eerst mrt m'n zoon Vliegen kijk ik tegenop, vorige vlucht schuin moeten landen door wind
Spannend en hartstikke leuk!!! *O* Wij gaan morgen onze plannen naar Amerika wat concreter maken. :@ :X Het meest uitdagende vinden wij het vliegen met onze kleine man.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:24 schreef GotC het volgende:
Even een ander vraagje tussendoor: Vanaf wanneer zijn jullie begonnen met bijvoeding en waarom vanaf dat moment? Hebben jullie het eerst overlegd met het CB of?
Wij kregen ook het advies bij t CB bij 4 maanden om eventueel te beginnen met bijvoeding. Maar F snapte niet eens wat hij met een worteltje in zijn hand moest. Al zijn speelgoed ging in de mond maar eten liet hij los en belande op de grond. Dus hij was er nog niet echt aan toe. Af en toe in het weekend kreeg hij een prakje van wortel, banaan of iets anders wat wij in huis hadden.

Gisteren wist F tijdens de lunch mijn brood af te pakken toen hij op schoot zat. :o Hij heeft daarna heerlijk op een reepje broodkorst gesabbeld. Dus nu lijkt hij er meer aan toe te zijn. Alleen dat Rapley is af en toe wel eng :X dus de peer is in de middag gewoon gepureerd.

Wat een lekkere meid O+ , Cwen

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef L-E het volgende:
Hij is zo lief joh, dat jongetje van mij. Zo vreselijk lief

Hij heeft vanavond in bed een uur lang over mijn gezicht zitten aaien terwijl hij me verliefd aan staarde en af en toe zachtjes fluisterde ' oebiedadoediegoegabadoe - poh?' Alsof we een pilletje XTC hadden gedeeld, zo gezellig was het.
O+ Wat lief

*O* voor de jarige Spirit en Flower
*O* voor de 8 weken van T.
*O* Rosalie 10 maanden

O+ voor alle schattige kindjes.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:33 schreef GotC het volgende:
Ideaal, dat werken! Kan weer rustig bijlezen op Fok
Maar reageren daar is het helaas te druk voor |:(
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_136095223
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef Limone het volgende:
Ik heb nu een visioen van een citroen die dappere pogingen doet om een fles drank te beschermen _O-

(ik vind het trouwens ook veel hoor, ik kolfde maat ietsje meer.... voor 2)
pi_136095571
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik heb nu een visioen van een citroen die dappere pogingen doet om een fles drank te beschermen _O-

Mehehe :D

Ja een kleine hongerlap is het 's avonds. Maar wel als beloning tot half zes slapen! *O*
pi_136095770
Fijn! *O*
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:18:08 #274
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136095907
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik zie limoncello voor me :P
pi_136096056
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:09 schreef Limone het volgende:
Ja een kleine hongerlap is het 's avonds. Maar wel als beloning tot half zes slapen!
Er zat toch nog wat alcohol in :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')