Dat idee heb ik dus ookquote:Op maandag 27 januari 2014 20:23 schreef L-E het volgende:
Wow pessie, ook al bijna een dreumes. Gaat zo snel ineens hier!
Gotc, ik zie de meerwaarde van een zwembroekje niet. Maar wij zwemmen niet met onze baby, dus misschien is dat wel heel handig en weet ik het niet.
Bij ons hebben de baby's alleen zwemkleding aan. Geen zwemluier bij het babyzwemmen. Er gebeurd zelden een ongelukje.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:19 schreef GotC het volgende:
Trouwens, een vraagje..in het zwembad een zwemluier aan ok. Moet er nog een zwembroekje overheen of niet perse
Wauw, ook al bijna geen baby meer!! En even wennen dus, het zwembad?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:16 schreef pessie het volgende:
Ik ga weer proberen aan te haken
Afgelopen zaterdag was Lauren 11 maanden oud. Ze is dus haar laatste maand als baby in gegaan![]()
ook bleek ze tand nummer 7 te hebben
. We zijn heerlijk naar het zwembad geweest, na een half uur begon ze het langzamerhand leuk te vinden.
Waar zit je twijfel in, of jij je goed genoeg voelt om te gaan, of of je wel of niet moet laten vaccineren?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef Mabawa. het volgende:
Sorry even ego. Ik heb van mijn vriend een cadeau gekregen, ik denk de griepkeelpijn, huidpijn, hoofdpijn, slapheid, duizelig, koude rillingen en dat is vanmiddag allemaal begonnen vriend heeft het al een paar dagen.
Morgen hebben we een afspraak voor prikjes maar ik twijfel nog of dat wel handig is. Wat denken jullie?
Sowieso weet ik niet hoe ik me zelf voel, ik moet namelijk alleen. Vriend heeft een sollicitatiegesprek.
Dat laatstequote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar zit je twijfel in, of jij je goed genoeg voelt om te gaan, of of je wel of niet moet laten vaccineren?
Ik wilde al zeggen, mijn glazen bol is stuk, hoeweetiknuhoejijjevoeltmorgenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:43 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
Als ik me minder goed voel dan nu dan red ik het sowieso niet om te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nathan heeft wel een droge huid en ze hebben allebei een beetje berg. Verder nog niets gelukkig. Psoriasis kwam bij mij toen ik 13 was en volgens een kennis verdween de psoriasis van haar moeder toen ze de overgang had gehad. Kortom, nog en jaar of 20 doorbijten...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
Oehh psoriasis, dan kun je zeker wel wat zon gebruiken! Hebben je kinderen trouwens ergens last van? E lijkt tot nu toe godzijdank het babyhuidje van haar vader te hebben en niet mijn schuurpapier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |