Daarom. Geen idee wat er mee gaat gebeuren op de lange of korte termijn. Daarom zie ik het als gokken. Er zijn wel patronen te ontdekken waarschijnlijk, maar je weet niet wanneer ze ophouden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik snap je punten.
het is ook zo volatiel als maar kan, dat zal ik niet ontkennen ... maar wat de toekomst brengt met dit weet niemand .... al zullen de overheden en banken zich er hard tegen verzetten... wat je nu al in China ziet ja ... compleet verbod.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waar kan je zien wat voor ogen je hebt..ik ben wel benieuwd.
Idd. Je moet de verbrandingsmotor op gang houden. Iedere twee uur iets kleins eten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben ook geen expert of zo maar ik vind het zonde dat je erover loopt te praten terwijl dit allemaal al weerlegd is door een aantal mensen in het cryptocurrency sub-forum. Het is een beetje als dat je in het bodybuilding topic komt roepen dat we 8x per dag moeten eten want 2x per dag is niet goed.
gedeeltelijk wel ...er is vroeger wel eens een studie gedaan naar psychopaten en killers... en keken ze naar de stand van hun ogenquote:
Mm nee, niet mee eens. Fundamenteel gezien zijn wisselkoersen, die dus afhankelijke zijn van vraag en aanbod, een van de belangrijkste economische regulatoren. Als je dan de mogelijkheid wegneemt om het aanbod zelf te bepalen in bepaalde mate neem je dus een groot instrument weg. De Amerikaanse overheid kan blijven concurreren omdat ze zelf de geldpers aan of uit kunnen zetten, en daarmee dus hun concurrentie positie bepalen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik las het te snel. Maar het is toch juist goed dat het eindig is. Anders dan nu waarbij the USA gewoon yolo aan het printen is.
Interessant. Ik weet hier niet veel vanaf dus kan er verder weinig mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:25 schreef Push. het volgende:
[..]
Mm nee, niet mee eens. Fundamenteel gezien zijn wisselkoersen, die dus afhankelijke zijn van vraag en aanbod, een van de belangrijkste economische regulatoren. Als je dan de mogelijkheid wegneemt om het aanbod zelf te bepalen in bepaalde mate neem je dus een groot instrument weg. De Amerikaanse overheid kan blijven concurreren omdat ze zelf de geldpers aan of uit kunnen zetten, en daarmee dus hun concurrentie positie bepalen.
Dat is ook wat je nu ziet in de eurozone. We hebben de mogelijkheid tot devaluatie weggenomen door de munt te koppelen aan zoveel landen, waardoor de schulden véél moeilijker zijn af te betalen omdat we de concurrentie positie niet kunnen beïnvloeden. Normaal zou je zo'n land gewoon devalueren.
dwars door dimensies keek je Gquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:26 schreef dreamerbulk het volgende:
op dmt kreeg ik vroeger altijd echt hele zieke glazige zwarte ogen
pas maar op dan .. JF Kennedy had t ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:27 schreef Awesome_ het volgende:
ik neig toch wel een beetje naar aan de onderkant wit. Fuck..
Sorry...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn vader is allang dood en ik heb hem nooit gekend. Succes.
Maar doet die niet gewoon een nonchalante 'stare into the distance' maar dan naar boven of zo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
pas maar op dan .. JF Kennedy had t ook
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sanpaku
When the bottom of the white part of the eye, known as the sclera, is visible it is referred to as 'Yin Sanpaku' in Chinese lore. According to the myth, it represents physical imbalance in the body and is claimed to be present in alcoholics, drug addicts and people who overconsume sugar or grain.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar doet die niet gewoon een nonchalante 'stare into the distance' maar dan naar boven of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |