onafhankelijk van banken en/of overheden en bijv privacyquote:
ga naar bb topic dan,quote:
Nee dit gesprek is saai..heb vanmiddag geslapen lol.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je moe? Las in het bb topic dat je moest rusten.
teveel foundation opquote:
Die bedrijven speculeren ook maar. Het is heel aanlokkelijk omdat de koers zo goed gaat, mee eens. En er zullen best patronen te herkennen zijn vanwege het nieuws. Máár op een gegeven moment gaat dit hele systeem instorten. Heel mooi ideaal om een gedereguleerd systeem te hebben, maar dat heeft ook zijn nadelen. Want inflatie en deflatie zijn niet te reguleren daarom. Verder is het aantal bitcoins eindig, wat dus nogmaals betekent dat het ooit is afgelopen hiermee. Je weet niet wanneer, want techniek kan grote sprongen maken. De huidige voorspelling is 2141 dacht ik, maar omdat de technieken nog zo jong zijn kan het al véél eerder zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
onafhankelijk van banken en/of overheden en bijv privacy
het moet gaan dienen als een tegenhanger van paypal/visa
kijk hoeveel bedrijven bitcoin accepteren sinds vorig jaar ... dat is niet iets om ff onder stoelen en banken te schuiven...
dat ermee gedaytrade wordt en of de huidige waarde een bubbel is staat los van de ware bedoeling van bitcoin, geen centrale bank , valuta van het volk.
Nou, neem eens initiatief en laat zien hoe fun jij bent!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee dit gesprek is saai..heb vanmiddag geslapen lol.
ik snap je punten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef Push. het volgende:
[..]
Die bedrijven speculeren ook maar. Het is heel aanlokkelijk omdat de koers zo goed gaat, mee eens. En er zullen best patronen te herkennen zijn vanwege het nieuws. Máár op een gegeven moment gaat dit hele systeem instorten. Heel mooi ideaal om een gedereguleerd systeem te hebben, maar dat heeft ook zijn nadelen. Want inflatie en deflatie zijn niet te reguleren daarom. Verder is het aantal bitcoins eindig, wat dus nogmaals betekent dat het ooit is afgelopen hiermee. Je weet niet wanneer, want techniek kan grote sprongen maken. De huidige voorspelling is 2141 dacht ik, maar omdat de technieken nog zo jong zijn kan het al véél eerder zijn.
En op een gegeven moment verliest het publiek die het om de hype doet zijn interesse in de hele Bitcoin markt wat dus een grote klap voor de vraag ernaar betekent, en dus voor de koers.
Maar I rest my case. Mooi dat je er knaken mee verdient.
Het is nooit afgelopen want het kan gewoon achter de komma doorgaan. Kortom, je weet er geen bal vanaf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef Push. het volgende:
[..]
Die bedrijven speculeren ook maar. Het is heel aanlokkelijk omdat de koers zo goed gaat, mee eens. En er zullen best patronen te herkennen zijn vanwege het nieuws. Máár op een gegeven moment gaat dit hele systeem instorten. Heel mooi ideaal om een gedereguleerd systeem te hebben, maar dat heeft ook zijn nadelen. Want inflatie en deflatie zijn niet te reguleren daarom. Verder is het aantal bitcoins eindig, wat dus nogmaals betekent dat het ooit is afgelopen hiermee. Je weet niet wanneer, want techniek kan grote sprongen maken. De huidige voorspelling is 2141 dacht ik, maar omdat de technieken nog zo jong zijn kan het al véél eerder zijn.
En op een gegeven moment verliest het publiek die het om de hype doet zijn interesse in de hele Bitcoin markt wat dus een grote klap voor de vraag ernaar betekent, en dus voor de koers.
Maar I rest my case. Mooi dat je er knaken mee verdient.
Ik post een mooi meisje..maar blijkbaar heerst hier het motto.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nou, neem eens initiatief en laat zien hoe fun jij bent!
ik reageer toch op meisjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik post een mooi meisje..maar blijkbaar heerst hier het motto.
''Disregard females acquire currency and aesthetics''
Nou, woepdiedoe, alsof die niet genoeg gepost worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik post een mooi meisje..maar blijkbaar heerst hier het motto.
''Disregard females acquire currency and aesthetics''
Gaan we haten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nou, woepdiedoe, alsof die niet genoeg gepost worden.
Eh ze zijn wel eindig. Je kunt daarna wel devalueren en zo elke bitcoin meer waard maken, maar de hoeveelheid is eindig. Dat is gewoon een mathematisch gegeven. Niet zo aangevallen lopen doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is nooit afgelopen want het kan gewoon achter de komma doorgaan. Kortom, je weet er geen bal vanaf.
Waar kan je zien wat voor ogen je hebt..ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kan ja, kan ook wit bovenin zijn, je hebt meerdere soorten sanpaku eyes.. die van een psycho killer zijn wel gestoord
colorado shooter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, ik las het te snel. Maar het is toch juist goed dat het eindig is. Anders dan nu waarbij the USA gewoon yolo aan het printen is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:21 schreef Push. het volgende:
[..]
Eh ze zijn wel eindig. Je kunt daarna wel devalueren en zo elke bitcoin meer waard maken, maar de hoeveelheid is eindig. Dat is gewoon een mathematisch gegeven. Niet zo aangevallen lopen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |