van dat soort shit wordt ik echt naarquote:
brrrrquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:12 schreef Awesome_ het volgende:
Het hele begrip 'virus' is biotechnisch ook gewoon best eng. Feitelijk niet meer dan een DNA of RNA molecuul met een eiwit eromheen waardoor het niet onder de 'organismen' valt. Invade je cel, plugt zijn eigen dna in en maakt meer virussen. wtf
nature is really scaryquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of die bacteriophage dan, onder een microscoop
[ afbeelding ]
[..]
Net een of ander robot ding.
Klopt ja. In die kop zit de het te injecte dna of rna. Fucking hell.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of die bacteriophage dan, onder een microscoop
[ afbeelding ]
[..]
Net een of ander robot ding.
Haha die shit trek ik niet, ik moet nog eten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:17 schreef dreamerbulk het volgende:
godver nu zit ik weer abces draining te kijken op youtube
Ja fucking vaag man die shit. Lijkt net op een WoW boss ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Klopt ja. In die kop zit de het te injecte dna of rna. Fucking hell.
lekker man, doet me altijd aan aardappelsoep of chocolade milkshake denkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die shit trek ik niet, ik moet nog eten.
agressief spulquote:
Geen idee. Ben niet bekend met virusbestrijding. Ik weet wel dat bacteriële infecties bestreden worden met antistoffen gemaakt door schimmels en vice versa, omdat die twee elkaars 'directe' concurrenten zijn in de natuur. Ook weer iets wat je niet krijgt verzonnen maar alleen kan bestaan in een wereld met natuurlijke selectiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
agressief spul
hebben die beesten ook nog een bepaalde PH waarde van het lichaam nodig om in te kunnen functioneren?
interessante shit is het wel .. mensen zijn altijd op zoek naar magie en rare dingen ...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ben niet bekend met virusbestrijding. Ik weet wel dat bacteriële infecties bestreden worden met antistoffen gemaakt door schimmels en vice versa, omdat die twee elkaars 'directe' concurrenten zijn in de natuur. Ook weer iets wat je niet krijgt verzonnen maar alleen kan bestaan in een wereld met natuurlijke selectie
Of waar iemand heel goed over na heeft gedacht bij de schepping.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:23 schreef Awesome_ het volgende:
Ook weer iets wat je niet krijgt verzonnen maar alleen kan bestaan in een wereld met natuurlijke selectie
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of waar iemand heel goed over na heeft gedacht bij de schepping.
Oke je hebt mequote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of waar iemand heel goed over na heeft gedacht bij de schepping.
Geldt ook voor de technologie. Magic eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
interessante shit is het wel .. mensen zijn altijd op zoek naar magie en rare dingen ...
die magie gebeurt recht onder onze ogen
quote:Because we have this beautiful thing, and we hate it. We are just, "duh nuh." I have never seen a person going, "Look what my phone can do..." Nobody does that. They all go, "Fu**ing thing grrrrr. sucks....I can't get it to..."
Give it a second. Would yeah? Could you give it a second. It's going to space. Can you give it a second? From space. Is this speed of light too slow for you? You noncontributing product sponge cunt. Can you just wait?!?! Can you just wait? And just take a little breathe. Just wait for the picture of axle rose to get on your phone. Like it doesn't f***in matter what you are doing. We are all so mad, "I hate my phone. It sucks."
godver, wat een held is het ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geldt ook voor de technologie. Magic eigenlijkVanmiddag nog een rant van Louis CK over gezien:
[..]
[ afbeelding ]
Of 'aliens' iets insectenachtig?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Insecten vind ik ook altijd iets alien-achtig iets hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |