0 centquote:Op maandag 27 januari 2014 18:32 schreef SosuaCafe het volgende:
15 euro code te koop voor de hoogste bieder.
5 centquote:Op maandag 27 januari 2014 18:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik bied 20 euro!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:32 schreef SosuaCafe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik bied 20 euro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zullen het vast nog wel een keer controleren.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij staat bij Bobbie dat hij de koptelefoon op 5 februari krijgt, ipv 15 wat gisteren op de site stond.
Een natuurlijk persoon of een computer? Ik denk dat laatste. En die is dom.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zullen het vast nog wel een keer controleren.
sold.quote:
LoL.quote:Op 26 januari 2014 heeft u onder bestelnummer 8xxxxxx onderstaand(e) artikel(en) "Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver" besteld.
Bestelnummer: 8xxxxxxx
Artikel: Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver - Sony
Aantal: 1
Per ongeluk is (zijn) bovengenoemd(e) artikel(en) op onze website voor een te laag bedrag aangeboden. Er is hier helaas sprake geweest van een kennelijke vergissing, zoals wij die noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
Om deze reden is uw bestelling van bovenstaand(e) artikel(en) geannuleerd.
Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wordt het betaalde bedrag pas teruggestort nadat de overige artikelen uit uw bestelling zijn geleverd.
Betaalmethode: Achteraf betalen
U heeft gekozen voor de betaalmethode Achteraf betalen. U heeft geen betalingsverplichting meer.
Mocht u een cadeaubon hebben gebruikt om een artikel af te rekenen dat nu is geannuleerd dan wordt deze binnen 24 uur automatisch opgewaardeerd. U kunt dit zien in uw account.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak en met vriendelijke groet,
bol.com
http://www.bol.com
Ja. Wil je van je code af?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:38 schreef richolio het volgende:
Kan ik de code alleen aan de koptelefoon besteden?
wilde je 'm ?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:46 schreef lamber het volgende:
eerste die dit quote krijgt m'n kortingscode
Jaquote:Op maandag 27 januari 2014 18:46 schreef lamber het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:46 schreef lamber het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |