Maar 2.50 goedkoper uit?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:37 schreef Ludacriss het volgende:
[ afbeelding ]
Enorm bedankt mensen. Dankzij de extra code gevonden op tweakers ben ik uitgekomen op 46,50! Dat vind ik een geweldige prijs. Dus nogmaals bedankt!
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
De door u ingevulde cadeauboncode is al gekoppeld aan het het account van iemand anders.
Waar zie jij jaloezie dan kk boelerquote:Op maandag 27 januari 2014 19:46 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Jaloers? Ga lekker ergens anders trollen.
Helaas pindakaas. Ook nog geen DM gehad. Ik loof piemelpics uit voor een codequote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
De door u ingevulde cadeauboncode is al gekoppeld aan het het account van iemand anders.
Ik heb een piemelpic verstuurd. Ik hoop de code spoedig te ontvangen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helaas pindakaas. Ook nog geen DM gehad. Ik loof piemelpics uit voor een code
Niet genoeg. Je moet pijpen volgens sommige usersquote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet op de eerste datequote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Niet genoeg. Je moet pijpen volgens sommige users
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Niet genoeg. Je moet pijpen volgens sommige users
Je kan de codes toch verwijderen?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb mijn codes al ingevoerd in mijn winkelwagen, helaas voor jullie. Ben niet eens van plan dit te kopen tenzij ik nog eens 5 codes vind.
jij bulkt toch al van de bitcoins. Koop gewoon bol.comquote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We kennen elkaar al, dus ik krijg hem.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb nog wel een code.
37ste pm krijgt hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |