Zit er geen maximum aan het aantal kortingcodes dat je bij een bestelling kan gebruiken?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:39 schreef Ludacriss het volgende:
Als iemand zijn codes kwijt wil. Stuur ze dan aub naar mij, heb serieus een koptelefoon nodig.
Nope, iemand heeft net 10 stuks ingevoerd van verschillende users hierquote:Op maandag 27 januari 2014 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zit er geen maximum aan het aantal kortingcodes dat je bij een bestelling kan gebruiken?
Schijnbaar niet. Als ik een korting kan regelen tot 60/50 euro ben ik erg blij!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zit er geen maximum aan het aantal kortingcodes dat je bij een bestelling kan gebruiken?
Zet dan de link van de vorige deel dan bijquote:Op maandag 27 januari 2014 17:41 schreef igi0n het volgende:
[..]
Check deeltje 1, prijs was gisteren ¤5,99
Wehkamp meen ik me ook te herinneren. Btw DM me aub als je je code niet wil gebruiken!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:42 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Zo herinner ik mij een flinke reeks topics op Fok! waarbij laptops en printers voor een fractie van de prijs werden besteld. Ik geloof dat dit via Dell was.
Uiteindelijk ook allemaal geannuleerd.
Ziet er bekend uit.quote:
Ach jaquote:
Uiteraard, waarvoor dank en de mensen in dit topic hier ook dankquote:Op maandag 27 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mede dankzij SC WO Rechten. Niet vergeten te melden he.
Deze FOKker ook! DM staat openquote:Op maandag 27 januari 2014 17:49 schreef Joosie200 het volgende:
Help deze fok user de winter door met deze kekke koptelefoon, doneer nu uw actiecode per DM
heb mijnes net aan de voedselbank gegevenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:49 schreef Joosie200 het volgende:
Help deze fok user de winter door met deze kekke koptelefoon, doneer nu uw actiecode per DM
Binnen paar dagen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef Mord_Sith het volgende:
Maar al die cadeaubonnen, is het aankoopbedrag ook teruggestort?
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:48 schreef yamiown het volgende:
Iemand nog codes?
Ik heb er nl. nog maar 4 nodig.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:09 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb nog 2 codes nodig en dan kom ik op 64 euro uit. Dan bestel ik hem!
Dus DM me aub als je je code niet gebruikt!
Ik zit in mijn co-schappen (verdien weinig) en daarnaast ben ik door familie omstandigheden langdurig uitgeschakeld geweest.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]Verdient het zo slecht in de geneeskunde dat je 'm niet zo kunt bestellen dan?
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]Verdient het zo slecht in de geneeskunde dat je 'm niet zo kunt bestellen dan?
Klopt, maar ik kan het wel begrijpen hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:17 schreef thethoryd het volgende:
Echt weer zo heerlijk Nederlands90% van de reacties hier zijn van bedelaars
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan het wel begrijpen hoor.
Mag ik je kortingscode?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:21 schreef richolio het volgende:
Ook hier de mail binnen. Wist ik al natuurlijk, dat 'ie geannuleerd zou worden.
Wees een kei, maak een andere fokker blijquote:Op maandag 27 januari 2014 18:21 schreef richolio het volgende:
Ook hier de mail binnen. Wist ik al natuurlijk, dat 'ie geannuleerd zou worden.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:
Ben benieuwd of ze het goed vinden, 10 kortingscodes inleveren en dan alsnog 4 euro betalen. Bij het nog eens annuleren, wederom een kortingscode krijgen
Ik wil het wel proberen hoor!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:
Ben benieuwd of ze het goed vinden, 10 kortingscodes inleveren en dan alsnog 4 euro betalen. Bij het nog eens annuleren, wederom een kortingscode krijgen
yohooquote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef d4v1d het volgende:
2 codes in de aanbieding. Eerste die mij quote of DM't mag ze beide hebben.
Dat zal het wel worden denk ik. Of die orderpickers valt echt helemaal niks op en gaan als een zombie gewoon richting de koptelefoonquote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:
ik kan niet dm enquote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef d4v1d het volgende:
Jaquote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef d4v1d het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |