SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk wel maar ze kan geen gedachten lezen en niet ruiken dat jij je daar aan kan irriteren. Een simpele vraag en 3 minuten van je tijd kan je in de toekomst heel wat ergernissen besparenquote:
Altijd goed geleidt en shit.quote:
A zemel wat is verschil ? Openen of open maken is alles hetzelfdequote:
Heb met hun al besproken dat ik ze hoor. Dat het luidruchtig is. Verder vond ik haar toen een bepaalde air hebben. Dan hou ik afstand, ze wekt agressie bij me op.quote:
Hmmmkay.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb met hun al besproken dat ik ze hoor. Dat het luidruchtig is. Verder vond ik haar toen een bepaalde air hebben. Dan hou ik afstand, ze wekt agressie bij me op.
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar ze kan geen gedachten lezen en niet ruiken dat jij je daar aan kan irriteren. Een simpele vraag en 3 minuten van je tijd kan je in de toekomst heel wat ergernissen besparen
[..]
Altijd goed geleidt en shit.
[..]
A zemel wat is verschil ? Openen of open maken is alles hetzelfde
heb je nog hakgeluiden gehoord?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kadin is echt zo'n domuz. Rode huid, erkek tipli. Napimmmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be continued...
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:12 schreef Unlabeled het volgende:
Misschien had ik toch een muisvriendelijke val moeten kopen
Yeah! One down, many to go...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be continued...![]()
Binnenkort geen btw dagen bij MM dus heel druk vermoed ikquote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
Sylvesterrr hoe gaat t met MT eigenlijk?
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
Naaisssssquote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Sylv heeft zich aan zijn woord gehouden. De anti-xaban
200 euro voor 2 weekjes niet fokken.
Weet ik niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Afspraken/toezeggingen/beloftes nakomen is één van mijn belangrijkste principes.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |