SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
neymar op cm. Jah joh. Een 451 zou dat ook niet kunnen. Met eto in de spits. Neymar op Cam samen met Oscar en dan RM Robben en op CM gustavo. Rb lahmquote:Op maandag 27 januari 2014 13:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Maver:
http://www.futwiz.com/en/squad/523101
Supermakklijk met die 3![]()
En een LM die nog nooit van verdedigen heeft gehoordquote:Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen wel echt een kut opstelling
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verdedigen is voor losers.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En een LM die nog nooit van verdedigen heeft gehoord![]()
Detailquote:Op maandag 27 januari 2014 14:05 schreef Maver24 het volgende:
Het gaat wel om de nif neymar. Niet de if
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kloptquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waarom de moeite doen voor zo'n ingewikkeld team. Jullie weten toch al dat hij het hooguit 1x gaat gebruiken.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik kan wel jankentwitter:Roelofdevries83 twitterde op maandag 27-01-2014 om 14:01:46Lurling gesproken. Gaat nu naar het ziekenhuis voor de medische keuring en rond vijf uur zal dan de presentatie zijn. #heerenveen reageer retweet
![]()
![]()
Ik ook. Maar ik laat me niet kennen. Dussuh:quote:Op maandag 27 januari 2014 14:12 schreef Zhano het volgende:
Ik kan wel jankentwitter:Roelofdevries83 twitterde op maandag 27-01-2014 om 14:01:46Lurling gesproken. Gaat nu naar het ziekenhuis voor de medische keuring en rond vijf uur zal dan de presentatie zijn. #heerenveen reageer retweet
Toi toi toi![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:12 schreef Zhano het volgende:
![]()
hahahahahahahahahahahahaFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:12 schreef Zhano het volgende:
![]()
![]()
Nu weet ik hoe jullie je voelden toen Immers naar Feyenoord kwam.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]dit haha'
Ik heb gewoon medelijden met Zhano![]()
En goed team met ibra maken is echt lastigwie kan wat leuks bedenken?
- geen 433 varianten
- geen 4222
- het liefst met if vidal erbij
- alles goud
-budget 2.5 miljoensucces
![]()
![]()
ik krijg oogaids van futwizquote:Op maandag 27 januari 2014 14:17 schreef Maver24 het volgende:
http://www.futwiz.com/en/squad/523174
en dit dan?![]()
Bazig teamquote:Op maandag 27 januari 2014 14:17 schreef Maver24 het volgende:
en dit dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vind jij die formaties niet fijn of wil je gewoon wat anders proberen?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:17 schreef rolls-reus het volgende:
En goed team met ibra maken is echt lastigwie kan wat leuks bedenken?
- geen 433 varianten
- geen 4222
- het liefst met if vidal erbij
- alles goud
-budget 2.5 miljoensucces
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe jullie je voelden toen Immers naar Feyenoord kwam.![]()
Toch blijkt Immers wel heel nuttig te zijn. Het is niet de beste voetballer, maar hij toont tenminste inzet en werkt zich vaak helemaal de tering in. Dat zie ik de rest helaas niet doen.Feyenoord Rotterdam![]()
'quote:Op maandag 27 januari 2014 14:17 schreef Maver24 het volgende:
en dit dan?
Bohhhhh huuuuu bohhhhh huuuuu la huuuuuuFeyenoord Rotterdam![]()
Dat zijn de formaties die ik al heb gebruikt met ibra erin en niks beviel echtquote:Op maandag 27 januari 2014 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind jij die formaties niet fijn of wil je gewoon wat anders proberen?![]()
![]()
Misschien is Ibra dan gewoon niet de speler voor jou? Denk niet dat hij in andere 2 spitsen formaties anders zal spelen dan in 4222. Persoonlijk lijkt hij me op zijn best als enige spits en dan zou ik snel bij 433 uitkomen. 451 of 4231 dan maar proberen?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat zijn de formaties die ik al heb gebruikt met ibra erin en niks beviel echtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt ontzettend kut..die chem van Sanchezquote:Op maandag 27 januari 2014 14:21 schreef sonnyspek het volgende:
http://www.futwiz.com/en/squad/523197
Is dit wat?
En verder is het gewoon Dortmund met wat matige spelers erbij. Afellay, Busquets..wat moet je ermee.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil een goedkope Barca aanvaller die een beetje zijn doelpunten kan maken. Ja vaak doe ik het juist beter met een bijeengeraapt zooitje, als die maar iets hebben. (Snelheid, trucjes etc)quote:Op maandag 27 januari 2014 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt ontzettend kut..die chem van Sanchez
En verder is het gewoon Dortmund met wat matige spelers erbij. Afellay, Busquets..wat moet je ermee.![]()
Afellay ziet er gewoon prima uit hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En verder is het gewoon Dortmund met wat matige spelers erbij. Afellay, Busquets..wat moet je ermee.![]()
Ik denk dat het IF Sanchez moet zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En verder is het gewoon Dortmund met wat matige spelers erbij. Afellay, Busquets..wat moet je ermee.
nvm![]()
Maar deze chem is wel zo kut..waarom moet hij per se van Barca zijn dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:23 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik wil een goedkope Barca aanvaller die een beetje zijn doelpunten kan maken. Ja vaak doe ik het juist beter met een bijeengeraapt zooitje, als die maar iets hebben. (Snelheid, trucjes etc)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een cool team zegquote:Op maandag 27 januari 2014 14:21 schreef sonnyspek het volgende:
http://www.futwiz.com/en/squad/523197
Is dit wat?![]()
Ging niet over zijn looks hè, maar om hoe goed hij is.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Afellay ziet er gewoon prima uit hoor.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie zou jij doen?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar deze chem is wel zo kut..waarom moet hij per se van Barca zijn dan?![]()
Niet haten.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ging niet over zijn looks hè, maar om hoe goed hij is.
Prima stats + 4/4.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke van de twee?![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:30 schreef rolls-reus het volgende:
Boven, want Menez is kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke van de twee?![]()
Ik vind hem wel heel goedquote:Op maandag 27 januari 2014 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien is Ibra dan gewoon niet de speler voor jou? Denk niet dat hij in andere 2 spitsen formaties anders zal spelen dan in 4222. Persoonlijk lijkt hij me op zijn best als enige spits en dan zou ik snel bij 433 uitkomen. 451 of 4231 dan maar proberen?loopt ook meer dan 1 op 1 alleen verlies alles omdat de spelers om het heen net mongolen lijken
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:30 schreef rolls-reus het volgende:
Geen idee of het een fijne formatie is, maar bovenste team ziet er wel beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke van de twee?
Jij hebt met IF Uche gespeeld toch? Hoe beviel hij?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
keizersnedequote:Op maandag 27 januari 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee of het een fijne formatie is, maar bovenste team ziet er wel beter uit
Jij hebt met IF Uche gespeeld toch? Hoe beviel hij?![]()
Ik heb if uche jaquote:Op maandag 27 januari 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee of het een fijne formatie is, maar bovenste team ziet er wel beter uit
Jij hebt met IF Uche gespeeld toch? Hoe beviel hij?, bevalt heel goed in 433(3)
zijn schot is keihard en die finishing upgrade merk je wel. Hij is ook wel sterk in de lucht. Wat me vooral bevalt is dat hij veel de depay wisselt van positie waardoor depay ook vaak in de spits terecht komt
![]()
Ik wil deze maken met transferred Berget en hopelijk IF Orellanaquote:Op maandag 27 januari 2014 14:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb if uche ja, bevalt heel goed in 433(3)
zijn schot is keihard en die finishing upgrade merk je wel. Hij is ook wel sterk in de lucht. Wat me vooral bevalt is dat hij veel de depay wisselt van positie waardoor depay ook vaak in de spits terecht komt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar gaat berget naartoe?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil deze maken met transferred Berget en hopelijk IF Orellana
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja ook een heel tof team, maar Nederlanders heb ik ook al in een andere en dit leek me ook wel tofquote:Op maandag 27 januari 2014 14:40 schreef rolls-reus het volgende:
Ik heb btw deze bazen om uche heen staan
[ afbeelding ]
Al die BPL gasten heb ik ook al en daar zocht ik nog een voorhoede voor dus komt mooi uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die van jou is ook vetquote:Op maandag 27 januari 2014 14:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ook een heel tof team, maar Nederlanders heb ik ook al in een andere en dit leek me ook wel tof
Al die BPL gasten heb ik ook al en daar zocht ik nog een voorhoede voor dus komt mooi uitik wil binnenkort een bpl team maken met alle in forms
gaat wel heel duur worden ben ik bang
![]()
![]()
Er zijn sowieso weinig leuke theme cups...quote:Op maandag 27 januari 2014 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het blijft zo jammer dat er ook weinig theme cups met silvers zijn
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
True. Waar blijft die themacup deze week trouwens..luie honden.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het blijft zo jammer dat er ook weinig theme cups met silvers zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yup. Vrijdag geen nieuwe aankondiging. Dus waarschijnlijk zitten we een week zonderquote:Op maandag 27 januari 2014 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Waar blijft die themacup deze week trouwens..luie honden.
Stop een stagiair een uur in een hok om erover na te denken, en je hebt er een
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen maar gele,donkere en witte lui in je team en je hebt 3 weken vol en gratis publiciteit voor je spel. EA kijkt niet zo erg naar negatieve publiciteit.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Vrijdag geen nieuwe aankondiging. Dus waarschijnlijk zitten we een week zonder
Stop een stagiair een uur in een hok om erover na te denken, en je hebt er een![]()
Word je toch niet voor aansprakelijk gesteld.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt wel als een "even apeldoorn bellen"-momentje.
Een ongelukje?
Edit: Chelsea heeft waarschijnlijk Diego Costa binnen.![]()
Boh dat gaat een dure worden.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:05 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Word je toch niet voor aansprakelijk gesteld.
Een ongelukje?
Edit: Chelsea heeft waarschijnlijk Diego Costa binnen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:05 schreef Grandesco het volgende:
Edit: Chelsea heeft waarschijnlijk Diego Costa binnen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
betrouwbare bron(nen)?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:10 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Mondeling akkoord.
Dus je kunt er al bijna vanuit gaan dat hij naar Chelsea gaat.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gaat om een deal in de zomer.
En Costa heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract, dus als Chelsea daar aan voldoet heeft Atletico geen poot om op te staan.
Maar wellicht kunnen ze Courtois zo behouden.
Wel sneu, maar goed Aguero -> Falcao -> Costa -> volgende topspits ?
edit. ja Villa, maar die verkopen ze nooit meer voor veel geld![]()
Kan iemand een 4-1-2-1-2 team bedenken met Hulk, Reus en Lewa? Heb nu onderstaand 4-4-2(2) maar speel liever 4-1-2-1-2.
Edit: Heb die inform braziliaan uit de RPL gehad en die moet ik niet![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 27 januari 2014 15:12 schreef DutchSL het volgende:
Gaat om een deal in de zomer.
En Costa heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract, dus als Chelsea daar aan voldoet heeft Atletico geen poot om op te staan.
Maar wellicht kunnen ze Courtois zo behouden.
Wel sneu, maar goed Aguero -> Falcao -> Costa -> volgende topspits ?
edit. ja Villa, maar die verkopen ze nooit meer voor veel geld
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vorige maand was er nog een gerucht over Bentekequote:Op maandag 27 januari 2014 15:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Chelsea, kutclub
Wie zou Atletico nu halen?![]()
![]()
4-1-2-1-2 met Lewa, Hulk en Reus zal lastig worden.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:13 schreef AntiHero het volgende:
Kan iemand een 4-1-2-1-2 team bedenken met Hulk, Reus en Lewa? Heb nu onderstaand 4-4-2(2) maar speel liever 4-1-2-1-2.
[ afbeelding ]
Edit: Heb die inform braziliaan uit de RPL gehad en die moet ik niet
Trapz is een god.
Ik was Diego vergeten... wat een baas is dat![]()
![]()
Ja heb al zitten puzzelen maar kom er niet uit,quote:Op maandag 27 januari 2014 15:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 met Lewa, Hulk en Reus zal lastig worden.Dankje! Misschien moet ik Hulks Bitch dan toch nog een kans gevenquote:.
![]()
Op zulke momenten mis je (de oude) Wellitonquote:Op maandag 27 januari 2014 15:19 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ja heb al zitten puzzelen maar kom er niet uit,
[..]
Dankje! Misschien moet ik Hulks Bitch dan toch nog een kans geven.
![]()
![]()
aldus de city supporterquote:Op maandag 27 januari 2014 15:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Chelsea, kutclub
Wie zou Atletico nu halen?![]()
![]()
Moet zeggen dat Diego Costa echt een speler voor de Premier League is...quote:
Zal een goede zijn voor Chelsea. Goede aankoop, denk ik.![]()
nee bokken met die vent. Liever Lukakuquote:Op maandag 27 januari 2014 15:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Diego Costa echt een speler voor de Premier League is...
Zal een goede zijn voor Chelsea. Goede aankoop, denk ik.![]()
Die is te lief.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nee bokken met die vent. Liever Lukaku![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:25 schreef DutchSL het volgende:
Wel een Douglasje hoor, nationaliteit veranderen en dan gelijk vertrekken uit je nieuwe thuisland [ afbeelding ]
Of hij heeft een belletje gehad van Scolari en probeert zich nu van Spanje af te keren."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Wanneer komt ie als Spanjool in FUT?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:25 schreef DutchSL het volgende:
Wel een Douglasje hoor, nationaliteit veranderen en dan gelijk vertrekken uit je nieuwe thuisland [ afbeelding ]![]()
Jobson, want SIF Thiago Neves.quote:![]()
Maar ik denk niet dat je die gaat gebruiken, dus dan Wallyson."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Jobson is wel een stuk sterker zie ik en het prijskaartje is ook een stuk duurder dan Wallysonquote:Op maandag 27 januari 2014 15:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jobson, want SIF Thiago Neves.![]()
Maar ik denk niet dat je die gaat gebruiken, dus dan Wallyson.![]()
Hij lijkt me wel beter. Maar 15k is toch wel een verschil in die prijsklasse. Alhoewel ik niet denk dat dat voor jou een probleem zal zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jobson is wel een stuk sterker zie ik en het prijskaartje is ook een stuk duurder dan Wallyson
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Waarschijnlijk met de upgrades/transfers.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:26 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Wanneer komt ie als Spanjool in FUT?![]()
Waarschijnlijk pas met FUT 15..quote:Op maandag 27 januari 2014 15:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met de upgrades/transfers.
Of misschien dat ze tijdens het WK wel een uitzondering maken als hij een MOTM zou krijgen voor Spanje..![]()
Nu ik afgestudeerd ben heb ik natuurlijk een goede CV nodig. Ik heb er wel eentje, maar die layout is een beetje verneukt. Een nieuwe is dus noodzakelijk. Heeft er iemand een goede layout of een voorbeeld voor me?
Feyenoord Rotterdam![]()
Die dingen zijn toch overal op internet te vinden?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:42 schreef Fuszy het volgende:
Nu ik afgestudeerd ben heb ik natuurlijk een goede CV nodig. Ik heb er wel eentje, maar die layout is een beetje verneukt. Een nieuwe is dus noodzakelijk. Heeft er iemand een goede layout of een voorbeeld voor me?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt. Alleen ze zijn of echt enorm simpel en anders onlogisch ingedeeld naar mijn idee. Mijn word skills zijn ook niet zodanig dat ik zelf een layout in elkaar zetquote:Op maandag 27 januari 2014 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch overal op internet te vinden?
Feyenoord Rotterdam![]()
Godver, toen ik alleen je eerste zin las, vond ik het al raar dat je nu opeens een goede centrale verdediger nodig had.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:42 schreef Fuszy het volgende:
Nu ik afgestudeerd ben heb ik natuurlijk een goede CV nodig. Ik heb er wel eentje, maar die layout is een beetje verneukt. Een nieuwe is dus noodzakelijk. Heeft er iemand een goede layout of een voorbeeld voor me?![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Godver, toen ik alleen je eerste zin las, vond ik het al raar dat je nu opeens een goede centrale verdediger nodig had.![]()
wat ben je toch ook een koekenbakkert he
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat dacht ik eerst ookquote:Op maandag 27 januari 2014 15:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Godver, toen ik alleen je eerste zin las, vond ik het al raar dat je nu opeens een goede centrale verdediger nodig had.
Ik heb ook een simpele genomen. In 10 jaar tijd nog geen opmerkingen over gehadquote:Op maandag 27 januari 2014 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt. Alleen ze zijn of echt enorm simpel en anders onlogisch ingedeeld naar mijn idee. Mijn word skills zijn ook niet zodanig dat ik zelf een layout in elkaar zet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel brute word-skills nodig voor een CV-layout ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je zou eens moeten wetenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:47 schreef Tim86 het volgende:
Wel brute word-skills nodig voor een CV-layout ja
Feyenoord Rotterdam![]()
Haha ik dacht ook al...![]()
Zet gewoon iets creatiefs in elkaar met photoshop oid.
Vergeet er overigens niet bij te zetten dat je Time Magazine Person of the Year 2006 bent.![]()
De grap op Twitter.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Vergeet er overigens niet bij te zetten dat je Time Magazine Person of the Year 2006 bent.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Vergeet er overigens niet bij te zetten dat je Time Magazine Person of the Year 2006 bent.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]wat ben je toch ook een koekenbakkert he
![]()
ik scoorde net met Alexis Sanchez een vrije trap vanaf de hoek bij de middenlijn en de zijlijn..wtf. Zijn keeper sprong zo onder de bal door
Vergeten te saven alleen omdat ik verloor en boos was op mijn Auba LB+Y tegenstander
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverquote:Op maandag 27 januari 2014 15:41 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
De zoveelste speler die ik pak na het toty gebeuren. Gisteren ook weer lahm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik was het niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:57 schreef Tim86 het volgende:
ik scoorde net met Alexis Sanchez een vrije trap vanaf de hoek bij de middenlijn en de zijlijn..wtf. Zijn keeper sprong zo onder de bal door
Vergeten te saven alleen omdat ik verloor en boos was op mijn Auba LB+Y tegenstanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk na de transfer periode?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:03 schreef forztwente het volgende:
wanneer komen de winter transfers in de packs?![]()
Ik moest net tegen ditquote:Op maandag 27 januari 2014 15:57 schreef Tim86 het volgende:
Vergeten te saven alleen omdat ik verloor en boos was op mijn Auba LB+Y tegenstander![]()
![]()
Als het sneeuwt bij EAquote:Op maandag 27 januari 2014 16:03 schreef forztwente het volgende:
wanneer komen de winter transfers in de packs?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest net tegen dit [ afbeelding ]Speelt zeker nog Fifa 13
![]()
Allemaal geboren in Augustus?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:05 schreef Zhano het volgende:
Bij Cardiff leggen ze ff een nieuw elftal aanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
jbggquote:Op maandag 27 januari 2014 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig kon hij er niks van waardoor ik makkelijk won.![]()
Die eerste niet, die 2 naar West Ham wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:04 schreef Zhano het volgende:
N´Gog naar Swansea al voorbij gekomen? En Boriello en Nocerino rond met West Ham...
Dat EA een keer opschiet met die transfers![]()
![]()
Nein, 5 oktober 1984 en 9 juli 1990.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Allemaal geboren in Augustus?![]()
Nou die van 1984 mag van Tanniemanquote:Op maandag 27 januari 2014 16:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nein, 5 oktober 1984 en 9 juli 1990.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De andere blijkbaar ook, want Solskjaer schijnt het bevestigd te hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou die van 1984 mag van Tannieman![]()
leuk voor championship iddquote:Op maandag 27 januari 2014 16:05 schreef Zhano het volgende:
Bij Cardiff leggen ze ff een nieuw elftal aan![]()
quote:
http://www.futhead.com/14/players/8858/memphis-depay/
Waarom is volgens deze site Depay zo pleuris duur?![]()
Omdat het de zilveren CR7 is.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:15 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom is volgens deze site Depay zo pleuris duur?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omdat hij niet geleverd wordt bij je rugzakjequote:Op maandag 27 januari 2014 16:15 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom is volgens deze site Depay zo pleuris duur?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Amrabat half jaartje verhuurd aan Malaga.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Triple link met El Hamlap?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:18 schreef Ozz-03 het volgende:
Amrabat half jaartje verhuurd aan Malaga.![]()
Bij mij ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 16:21 schreef Fokker101 het volgende:
Mijn EA Servers doen het niet met FIFA 14 op de PS4 bij jullie wel?![]()
![]()
quote:
En dan nog dubbele links met El Arabi en El Zhar.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
En met Eliseu voor pace combinaties op links.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En dan nog dubbele links met El Arabi en El Zhar.![]()
Ik krijg in mijn beeld kan niet met de server binden ofzo. Netwerk functies kunnen voor dit niet gebruikt worden weet iemand wattefak dit is?![]()
Waarschijnlijk heeft je computer bindingsangst. Kwestie van een beetje lief er tegen praten.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:28 schreef Fokker101 het volgende:
Ik krijg in mijn beeld kan niet met de server binden ofzo. Netwerk functies kunnen voor dit niet gebruikt worden weet iemand wattefak dit is?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of een natte vinger in de cd drivequote:Op maandag 27 januari 2014 16:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft je computer bindingsangst. Kwestie van een beetje lief er tegen praten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat voor een lieve woordjes dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft je computer bindingsangst. Kwestie van een beetje lief er tegen praten.![]()
Kom op...sommige dingen kun je toch zelf wel bedenken? Doe alsof het je vriendinnetje isquote:Op maandag 27 januari 2014 16:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat voor een lieve woordjes dan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mmmm, oke. Zou het proberen. Maar, nou effe serieus weet iemand wat het is.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kom op...sommige dingen kun je toch zelf wel bedenken? Doe alsof het je vriendinnetje is
Forum Opties Forumhop: Hop naar: