Paxje moet je niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Paxje meet alleen met mij.
Wij zijn bff's.
wow echt? Nooit geweten. Weer wat slimmer.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verhoogt aantal klanten voor de cassiere en dus ook hogere scansnelheid/afrekening/shit voor haar en dat ziet de baas.
Zoiets wordt wel bijgehouden bij mijn AH iig.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow echt? Nooit geweten. Weer wat slimmer.
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:47 schreef Jimbo het volgende:
vind net een bonnetje in mn zak, 61 biertjes
[quote]quote:Op maandag 27 januari 2014 16:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik trek het niveau wel weer omhoog, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
[b]Op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:54 schreef xcachet het volgende:
teringwtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
teringSeems legit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |