abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136001981
Hallo,
Ik (19 jaar) heb een nieuwe vriendin (21 jaar) waar ik het heel leuk mee heb. Het enige wat mij dwars zit is dat zei vroeger met veel verschillende jongens sex heeft gehad. Veel jongens in de zin dat ze niet meer weet hoe veel het er zijn, ik vroeg: hoeveel ongeveer dan? 20? waarop zij reageerde: zou best kunnen. Ik heb echter maar met 2 andere meiden sex gehad en heb het gevoel dat dit een onbalans geeft in de relatie. Dit is wel echt een meid waar ik toekomst mee zie en wil het absoluut niet dat het uit gaat! maar aan de andere kant heb ik liever gehad dat ik haar over twee jaar later tegen kwam dat ik zelf ook los was gegaan en dan een vaste relatie te krijgen. Ik wilde eigenlijk ook niet zo jong al aan een serieuze relatie beginnen, maar heb nu echt het gevoel dat ik de liefde van mijn leven heb gevonden en wil haar echt niet kwijt raken want ik denk dat ik daar altijd spijt van blijf houden. zal dit gevoel van onbalans weg gaan? en is het überhaupt een gewone gedachte of denk ik er gewoon te veel over na?
pi_136002063
Achja, wat doe je ertegen? Het zegt wel iets dat ze 'makkelijk' te regelen was. Ik mag hopen dat ze daarin wat veranderd is.

Het is ook niet zo dat ze uitgewoond is, dus in praktijk merk je daar ook niks van. Voor hetzelfde geld had ze maar 1 partner, maar talloze keren sex met hem. Het is eerder iets tussen oren wat je daar last van hebt.

En ik vind het onverstandig om op je 19e al over de ware te praten. Dat weet je pas 10 jaar later zeker.
pi_136002082
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef CookieMafia het volgende:
zal dit gevoel van onbalans weg gaan?
Ja... ofwel je houd zelf op je daarover het leven mee zwaar te maken; of de relatie gaat gewoon uit.

Maar iig, dat problematische gevoelen dat jij ervan maakt, zal zeker weggaan op termijn.

Zou je overigens prettig gevonden hebben als je vriendin gewoon gelogen had, toen jij die vraag vroeg waarvan je het antwoord niet wil weten?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_136002101
Het is schijnbaar een gewone gedachte, helaas. Zeker bij mannen is het vaak moeilijk te verkroppen dat een vrouw veel bedpartners heeft gehad. Zelf snap ik niet waarom. Als een jongen jou zou vertellen dat hij met 20 vrouwen naar bed is geweest op jouw leeftijd, dan zou je ook niet gaan twijfelen aan hoe betrouwbaar hij in relaties is.

Het is verkapte jaloezie, waarschijnlijk had jij ook wel met 20 vrouwen willen neuken. Daarnaast, je bent bang dat ze je gaat verlaten omdat ze schijnbaar makkelijk seks kan krijgen. Ik kan uit ervaring vertellen dat haar in het verleden behaalde resultaten geen garantie geven voor jullie toekomst. Gelukkig maar.

Laat het los, en maak je er niet zo druk om.
pi_136002129
Ze is in elk geval goed ingereden.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_136002207
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ja... ofwel je houd zelf op je daarover het leven mee zwaar te maken; of de relatie gaat gewoon uit.

Maar iig, dat problematische gevoelen dat jij ervan maakt, zal zeker weggaan op termijn.

Zou je overigens prettig gevonden hebben als je vriendin gewoon gelogen had, toen jij die vraag vroeg waarvan je het antwoord niet wil weten?
Nee ik denk dat je een relatie op eerlijkheid moet bouwen!

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
Het is schijnbaar een gewone gedachte, helaas. Zeker bij mannen is het vaak moeilijk te verkroppen dat een vrouw veel bedpartners heeft gehad. Zelf snap ik niet waarom. Als een jongen jou zou vertellen dat hij met 20 vrouwen naar bed is geweest op jouw leeftijd, dan zou je ook niet gaan twijfelen aan hoe betrouwbaar hij in relaties is.

Het is verkapte jaloezie, waarschijnlijk had jij ook wel met 20 vrouwen willen neuken. Daarnaast, je bent bang dat ze je gaat verlaten omdat ze schijnbaar makkelijk seks kan krijgen. Ik kan uit ervaring vertellen dat haar in het verleden behaalde resultaten geen garantie geven voor jullie toekomst. Gelukkig maar.

Laat het los, en maak je er niet zo druk om.
Je hebt gelijk, daarom wou ik nog niet zo jong een serieuze relatie! Had liever 20 vrouwen gedaan en dan pas gaan settelen.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:38:16 #7
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136002299
Wat is dat toch dat iedereen het verheerlijkt om met 20 vrouwen het bed gedeeld te hebben? Ik zit op drie en kan ondanks dat een prima relatie met een vrouw hebben en haar alle hoeken van de kamer laten zien. Natuurlijk is het vast leuk om voor je een keer een serieuze relatie krijgt veel geklooid te hebben, maar maakt dat iemand beter of juist minder relatiemateriaal? Het gaat toch om de gevoelens die je voor elkaar hebt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136002352
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:38 schreef yats het volgende:
Wat is dat toch dat iedereen het verheerlijkt om met 20 vrouwen het bed gedeeld te hebben? Ik zit op drie en kan ondanks dat een prima relatie met een vrouw hebben en haar alle hoeken van de kamer laten zien. Natuurlijk is het vast leuk om voor je een keer een serieuze relatie krijgt veel geklooid te hebben, maar maakt dat iemand beter of juist minder relatiemateriaal? Het gaat toch om de gevoelens die je voor elkaar hebt?
Het is niet beter of slechter. Maar op die leeftijd heb je last van hormonen en wil je gewoon met veel vrouwen neuken. Aan het einde van de rit maakt het weinig verschil. Dat is wat anders dan dat mensen het zouden afkeuren als je niet veel bedpartners hebt gehad.
pi_136002377
Is ze nog wel lekker strak ?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:42:29 #10
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_136002422
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef CookieMafia het volgende:
Je hebt gelijk, daarom wou ik nog niet zo jong een serieuze relatie! Had liever 20 vrouwen gedaan en dan pas gaan settelen.
Tenzij jij kan uitleggen wat jij denkt dat er voor jou anders is in je hoofd etc. doordat jullie dan gelijke nummers hebben wil ik je alsjeblieft vragen om niet naar nummers te kijken maar gewoon te kijken waar je nu staat en waar je heen wilt.

Je bent nu met haar, is dat leuk? Wil je dat morgen ook? Prima toch. Alsof ze opeens minder waard is. Ow wacht je zei settelen, tja. Dat moet iedereen een keer, of niet. Boeiend.
pi_136002425
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ze is in elk geval goed ingereden.
En dat baseer je op het aantal sekspartners?

Iemand die maar één partner heeft (gehad) en daar drie keer per week mee neukt heeft vaker seks dan iemand die 20 personen tweemaal heeft geneukt.

Als het klikt in bed, wat is dan het probleem? Bedoel, het zegt natuurlijk wel wat hoe ze naar seks kijkt, maar 5, 10 of 20 verandert verder weinig aan dat jullie elkaar nu hebben gevonden en daar gewoon zoveel mogelijk van zouden moeten genieten.

Maak er geen wedstrijdje van, die prestatiedruk werkt je alleen maar tegen.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:42:58 #12
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_136002445
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:41 schreef pl4kkie het volgende:
Steekje extra na de 1e bevalling en klaar ....

Zou er iig en SOA testje op los laten ;)
Dum de dum
pi_136002458
Tja.. Alleen jij kan bepalen of dit probleem groter is dan je liefde voor haar. Het gaat in iedergeval niet weg. Behalve als je opzoek bent naar een oplossing als dat zij jouw de ruimte geeft om nog even 10 andere vrouwen te neuken ofzo.
pi_136002476
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:41 schreef pl4kkie het volgende:
:').
  maandag 27 januari 2014 @ 12:43:35 #15
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_136002477
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:42 schreef Fe2O3 het volgende:
Zou er iig en SOA testje op los laten
Dat is wellicht wel weer handig ... just in case. Goeie username btw.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:44:15 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_136002502
Ik vind zo'n 20 gasten die um erin hebben gehangen best al veel voor een grietje van 21.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_136002532
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind zo'n 20 gasten die um erin hebben gehangen best al veel voor een grietje van 21.
En als ze nu voor altijd bij hem blijft dan valt het als ze bejaard wordt weer reuze mee.
pi_136002546
quote:
Uitgegaaan van beginnen op haar 15de zijn dat er 3,5 per jaar. Meer dan 1 per 4 maanden. Zaten weinig echte relaties bij dus.
pi_136002607
quote:
Ik ook.

Een aantal sexpartners vind ik geen probleem, mits ze met deze personen een vaste relatie had. Wanneer het een sletje is die een beetje rondneukt met jan en alleman dan zou ik nooit een relatie beginnen met haar.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:47:48 #20
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136002626
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:47 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik ook.

Een aantal sexpartners vind ik geen probleem, mits ze met deze personen een vaste relatie had. Wanneer het een sletje is die een beetje rondneukt met jan en alleman dan zou ik nooit een relatie beginnen met haar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136002648
quote:
Tja, wat doe je eraan? Als het getalletje je zoveel waard is moet je misschien vragen naar het aantal in je openingszin. Lekker preventief.
pi_136002723
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Uitgegaaan van beginnen op haar 15de zijn dat er 3,5 per jaar. Meer dan 1 per 4 maanden. Zaten weinig echte relaties bij dus.
Misschien handig om bij te vertellen; ze had drie jaar lang een relatie die een jaar geleden is geëindigd, neem aan dat het meerendeel dus in zo'n 7-8 maanden is geweest..
pi_136002740
Ben je bang dat als je met dit meisje een relatie neemt dat je dan altijd het gevoel zal hebben dat je nooit meer met een ander in bed zult belanden?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_136002835
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Ben je bang dat als je met dit meisje een relatie neemt dat je dan altijd het gevoel zal hebben dat je nooit meer met een ander in bed zult belanden?
Ja! Ik had mijn studenten tijd niet voor ogen om al een relatie te hebben. En als zij nou ook een paar bedpartners had gehad denk ik wel dat het mij minder had uitgemaakt maar het voelt zo een beetje scheef.
Edit: ik heb trouwens al 2,5 maand een relatie met haar.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:55:58 #25
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136002947
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is niet beter of slechter. Maar op die leeftijd heb je last van hormonen en wil je gewoon met veel vrouwen neuken. Aan het einde van de rit maakt het weinig verschil. Dat is wat anders dan dat mensen het zouden afkeuren als je niet veel bedpartners hebt gehad.
Tja, achteraf gezien heb ik ook periodes waarin ik graag wat meer partners aan mijn lijstje toe zou hebben gevoegd. Dat waren met name de langere 'droogteperiodes'. Ik snap het wat dat betreft ook best,
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')