Ja... ofwel je houd zelf op je daarover het leven mee zwaar te maken; of de relatie gaat gewoon uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef CookieMafia het volgende:
zal dit gevoel van onbalans weg gaan?
Nee ik denk dat je een relatie op eerlijkheid moet bouwen!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ja... ofwel je houd zelf op je daarover het leven mee zwaar te maken; of de relatie gaat gewoon uit.
Maar iig, dat problematische gevoelen dat jij ervan maakt, zal zeker weggaan op termijn.
Zou je overigens prettig gevonden hebben als je vriendin gewoon gelogen had, toen jij die vraag vroeg waarvan je het antwoord niet wil weten?
Je hebt gelijk, daarom wou ik nog niet zo jong een serieuze relatie! Had liever 20 vrouwen gedaan en dan pas gaan settelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
Het is schijnbaar een gewone gedachte, helaas. Zeker bij mannen is het vaak moeilijk te verkroppen dat een vrouw veel bedpartners heeft gehad. Zelf snap ik niet waarom. Als een jongen jou zou vertellen dat hij met 20 vrouwen naar bed is geweest op jouw leeftijd, dan zou je ook niet gaan twijfelen aan hoe betrouwbaar hij in relaties is.
Het is verkapte jaloezie, waarschijnlijk had jij ook wel met 20 vrouwen willen neuken. Daarnaast, je bent bang dat ze je gaat verlaten omdat ze schijnbaar makkelijk seks kan krijgen. Ik kan uit ervaring vertellen dat haar in het verleden behaalde resultaten geen garantie geven voor jullie toekomst. Gelukkig maar.
Laat het los, en maak je er niet zo druk om.
Het is niet beter of slechter. Maar op die leeftijd heb je last van hormonen en wil je gewoon met veel vrouwen neuken. Aan het einde van de rit maakt het weinig verschil. Dat is wat anders dan dat mensen het zouden afkeuren als je niet veel bedpartners hebt gehad.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:38 schreef yats het volgende:
Wat is dat toch dat iedereen het verheerlijkt om met 20 vrouwen het bed gedeeld te hebben? Ik zit op drie en kan ondanks dat een prima relatie met een vrouw hebben en haar alle hoeken van de kamer laten zien. Natuurlijk is het vast leuk om voor je een keer een serieuze relatie krijgt veel geklooid te hebben, maar maakt dat iemand beter of juist minder relatiemateriaal? Het gaat toch om de gevoelens die je voor elkaar hebt?
Tenzij jij kan uitleggen wat jij denkt dat er voor jou anders is in je hoofd etc. doordat jullie dan gelijke nummers hebben wil ik je alsjeblieft vragen om niet naar nummers te kijken maar gewoon te kijken waar je nu staat en waar je heen wilt.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef CookieMafia het volgende:
Je hebt gelijk, daarom wou ik nog niet zo jong een serieuze relatie! Had liever 20 vrouwen gedaan en dan pas gaan settelen.
En dat baseer je op het aantal sekspartners?quote:
Steekje extra na de 1e bevalling en klaar ....quote:
En als ze nu voor altijd bij hem blijft dan valt het als ze bejaard wordt weer reuze mee.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind zo'n 20 gasten die um erin hebben gehangen best al veel voor een grietje van 21.
Uitgegaaan van beginnen op haar 15de zijn dat er 3,5 per jaar. Meer dan 1 per 4 maanden. Zaten weinig echte relaties bij dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind zo'n 20 gasten die um erin hebben gehangen best al veel voor een grietje van 21.
Ik ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook.
Een aantal sexpartners vind ik geen probleem, mits ze met deze personen een vaste relatie had. Wanneer het een sletje is die een beetje rondneukt met jan en alleman dan zou ik nooit een relatie beginnen met haar.
Tja, wat doe je eraan? Als het getalletje je zoveel waard is moet je misschien vragen naar het aantal in je openingszin. Lekker preventief.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien handig om bij te vertellen; ze had drie jaar lang een relatie die een jaar geleden is geëindigd, neem aan dat het meerendeel dus in zo'n 7-8 maanden is geweest..quote:Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uitgegaaan van beginnen op haar 15de zijn dat er 3,5 per jaar. Meer dan 1 per 4 maanden. Zaten weinig echte relaties bij dus.
Ja! Ik had mijn studenten tijd niet voor ogen om al een relatie te hebben. En als zij nou ook een paar bedpartners had gehad denk ik wel dat het mij minder had uitgemaakt maar het voelt zo een beetje scheef.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Ben je bang dat als je met dit meisje een relatie neemt dat je dan altijd het gevoel zal hebben dat je nooit meer met een ander in bed zult belanden?
Tja, achteraf gezien heb ik ook periodes waarin ik graag wat meer partners aan mijn lijstje toe zou hebben gevoegd. Dat waren met name de langere 'droogteperiodes'. Ik snap het wat dat betreft ook best,quote:Op maandag 27 januari 2014 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is niet beter of slechter. Maar op die leeftijd heb je last van hormonen en wil je gewoon met veel vrouwen neuken. Aan het einde van de rit maakt het weinig verschil. Dat is wat anders dan dat mensen het zouden afkeuren als je niet veel bedpartners hebt gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |